Criteriul National

Obiectele personalizate pentru firme – cat de importante sunt in campania de marketing?

Obiectele personalizate pentru firme – cat de importante sunt in campania de marketing?
ianuarie 20
12:40 2017

Firmele au simtit intotdeauna nevoia de a-si construi o identitate de brand, un nume pentru care sa fie recunoscute. O tehnica destul de folosita pentru a pune bazele unei strategii de brand si a unei culturi organizationale este personalizarea obiectelor cu care lucreaza compania respectiva.

De ce e nevoie de obiecte personalizate?

Acestea te vor ajuta pe tine ca firma sa te identifici cu ceva, cu un logo, cu o imagine, cu un desen sau cu un mesaj. Corporatiile internationale, de exemplu, sunt foarte usor de recunoscut. Recunoastem un dispozitiv sau un produs marca Apple doar daca vedem imaginea cu marul muscat, care i-a facut consacrati pe fondatorii acestei companii.

Semnul iconic poate sa inspire atat un sentiment pozitiv, cat si unul negativ. Daca utilizatorul de iPhone este multumit de produs, intotdeauna cand va vedea alte articole din aceeasi categorie sau din alta categorie, inscriptionate cu semnul companiei, va cumpara cu incredere, fara sa mai stea pe ganduri si fara sa mai caute in alta parte.

La fel se intampla si in cazul in care nu este multumit de un anumit produs. Daca eu mi-am cumparat un iPhone si s-a stricat dupa cateva luni, nu sunt multumit de el si nu mi se potriveste din punct de vedere al caracteristicilor, nu voi mai achizitiona niciodata un produs de la acea companie pentru ca mi-am dat seama ca nu ma identific cu ea si cu filosofia ei.

Crearea unor obiecte promotionale personalizate este astfel o modalitate de a stabili o legatura intre companie si client/ consumator de bunuri si servicii.

Avantajele personalizarii obiectelor

Beneficiile unei astfel de strategii nu se incheie insa aici pentru ca personalizarea obiectelor poate reprezenta si o strategie puternica in relatia cu partenerii. O firma care utilizeaza obiecte personalizate este considerata o firma serioasa, care pune foarte mult accent pe imaginea ei si care nu doreste sa si-o strice in niciun fel, astfel ca incheie numai contracte legale, corecte si sigure de ambele parti.

Credibilitatea unui brand creste astfel foarte mult in ochii celor cu care interactioneaza. Inclusiv in momentul in care firma primeste candidati la interviul de angajare, aceasta tehnica functioneaza de minune. Desi nu este principalul criteriu, cei care vin la interviu acorda multa importanta felului in care angajatorul se prezinta, atat la nivel verbal si comportamental, cat si din punct de vedere al aspectului.

Nu in ultimul rand, aceasta metoda este responsabila de apropierea angajatilor de specificul companiei. O firma de succes este alcatuita din oamenii care impartasesc aceleasi valori cu cele ale acesteia. Cultura organizationala este mult cultivata de aceasta tehnica de a le oferi angajatilor un cadru in care se pot folosi de obiecte promotionale personalizate cu insemnele firmei la care lucreaza si pe care o reprezinta in mod direct.

Fie ca e vorba de cani, pixuri, tricouri, usi, creioane samd, alegeti sa va conturati imaginea de brand si sa va pozitionati ca o companie puternica, serioasa si de incredere. Aceasta strategie se va reflecta in incasarile din acel an.

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Roxana Dascalu

Roxana Dascalu

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

Revoluția fiscală - o gogoriță națională EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Exprimarea greoaie din textul Ordonanței pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal a creat mai degrabă confuzie, în rândul angajaților, decât să confere siguranța pe care și-o doreau guvernanții. Această “revoluție fiscală” declanșată de Guvern a alimentat și mai mult nemulțumirile celor care protestează în stradă săptămână de săptămână.
O adevărată cavalcadă ce a provocat nenumărate neliniști , pe deplin justificate au tot zdruncinat atît încrederea dar mai ales au alimentat temerile tuturor oamenilor de bună credință din Romînia. Promisiunile lansate imediat după începutul acestui an au cauzat o adevărată sarabandă a emisiunilor în care doamna ministră a portofoliului muncii-Lia Olguța Vasilescu a tot fost invitată.
Numai că, din nefericire, din toate acestea s-a desprins ceva ce nu are o finalitate sau ceva care nu va aduce prosperitatea românilor . ‘‘Mult zgomot pentru nimic” ar fi motto-ul acestei adevărate campanii de conștientizare a noii revoluții fiscale. Aceasta își va arăta cu adevărat efectele în cel mai scurt timp.

Cu toate mijloacele moderne de informare , promisiunile și noutatea adusă în practică în domeniul fiscal a determinat ca întreaga clasă politica aflată la guvernare să se plângă deseori că toți oamenii nu le înțeleg deloc rostul sau deja iluzoriul program de guvernare, rămas mereu în urmă sau neonorat din cauze diverse…
Lipsa de transparență este dublată și de o lipsă de comunicare corespunzătoare ce accentuează lipsa resurselor financiare si antrenează nemultumirea majorității cetățenilor, acei buni plătitori de taxe și impozite ! .......

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri:

content writing
clovis.ro