Criteriul National

OFICIAL! Facebook a oferit Congresului american 3.000 de anunțuri suspectate că au fost plătite de către Rusia

OFICIAL! Facebook a oferit Congresului american 3.000 de anunțuri suspectate că au fost plătite de către Rusia
octombrie 03
10:14 2017

Rețeaua socială a anunțat încă de luna trecută că a detectat câteva mii de anunțuri plătite de o agenție legată de Rusia și difuzate în timpul campaniei electorale.

facebook

Problema identificată

Anunțuri împotriva programelor gazdă pentru refugiați-” proconservatoare”-sau în general destul de controversate au apărut încă de la începutul lunii septembrie. De aceea, Facebook a anunțat că a identificat trei mii de reclame, findcă s-a plătit un total de 100 000 de dolari. Suspiciunea șefilor acestei  rețele sociale se îndreaptă către sfera și modul de operare titpic rusesc, pentru a influența publicului american în timpul campaniei prezidențiale. Conținutul acestor anunțuri, precum și detaliile despre clienții lor a fost prezentat în ziua de 2 Octombrie , în fața Congresului SUA, inclusiv în prezența a mai multor comisii care investighează influența pe care ar fi aveut-o Rusia cu privire la aceste alegeri.
„Acordăm acest conținut Congresului pentru că vrem să-i ajutăm pe anchetatori să înțeleagă mai bine interferențele rusești în sistemul politic american și să explice aceste activități publicului”, a spus grupul, adăugând că „Majoritatea acestora „anunțuri“ („publicitare“ sau de  publicitate) par să se concentreze pe teme sociale și politice ce au abordat civilii, cuprinzând toate mediile ideologice, și pe teme legate de LGBT (lesbiene, homosexuali, bisexuali și transsexuali) probleme cu discriminarea rasială, cu imigrația sau legislația privind armele de foc. ”
Facebook a raportat că aproximativ „10 milioane de persoane din Statele Unite care au văzut aceste mesaje”. Acuzat că inițial a întârziat să reacționeze, Facebook  înmulțește acumcomunicările pe această temă. Rețeaua socială a mai spus că 50% din aceste mesaje costă „mai puțin de 3 $” și „mai puțin de 1.000 $” pentru 99% din acestea.

Un nou sistem de analiză

2
Rețeaua socială a anunțat, de asemenea, într-un mesaj publicat pe blogul său oficial recrutarea a încă o mie de angajați, pentru anul următor, spre a consolida echipa care va verifica conținutul anunțurilor publicate pe rețea. Facebook a anunțat deja în luna mai recrutarea a trei mii de moderatori responsabili pentru verificarea rapoartelor utilizatorilor, pentru a răspunde criticii recurente a moderării sale.

„Moderarea publicității nu se referă numai la conținutul anunțurilor, ci și la contextul în care sunt cumpărate și la publicul dorit – deci schimbăm sistemul nostru de analiză pentru a acorda mai multă atenție acestor semnale. La sfârșitul lunii septembrie, Facebook a fost, de asemenea, obiectul unor critici după mai multe articole care au dezvăluit faptul că sistemul său de publicitate, care a permis alegerea utilizatorilor care pot vedea anunțurile, de exemplu, să vizeze problemele anti-semite sau rasiste de pe internet.
În Statele Unite, unde regulile privind publicitatea electorală sunt mult mai flexibile decât în ​​Europa, este posibil să se finanțeze publicitatea discretă pentru unul sau împotriva altui candidat, iar regulile sunt chiar mai puțin obligatorii pentru publicitatea online. Facebook a anunțat, de asemenea, că paginile sponsorizate pentru publicitatea electorală ar fi afișate public pe aceste anunțuri, ceea ce nu a fost cazul până acum.

Facebook intenționează să implementeze criterii mai restrictive pentru agențiile de publicitate. Pe lângă interdicția aferentă „conținuturilor șocante”, „amenințărilor directe” și mesajelor de promovare a armelor de foc, Facebook va interzice de acum înainte și conținuturile sponsorizate care exprimă violența „într-o manieră mai subtilă”.

Managerii acestei rețele de socializare vor dori să ceară mai multe informații de la companiile de publicitate care doresc să publice mesaje „referitoare la alegerile naționale americane”. În mod concret, „publicitarii potențiali vor trebui să confirme compania sau organizația pe care o reprezintă înainte de a putea să cumpere” un spațiu publicitar.

„Este vorba despre a face mai dificile tentativele de ingerință”, au adăugat reprezentanții Facebook, aflați în vizorul Congresului american pe această temă, la fel ca managerii de la Twitter și Google.

Sursa foto : Capital

Sinteza acestui material a fost oferită de către Prof.Dr.Daniel Mihai, redactor-șef al platformei media Criteriul Național

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Daniel Mihai

Daniel Mihai

Doctor în Interpretare Muzicală, profesor titular la disciplina vioară a Catedrei de Corzi în cadrul Colegiului Național de Arte Regina Maria din Constanța

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo