Criteriul National

Oportunitati de cariera pentru femeia moderna

Oportunitati de cariera pentru femeia moderna
aprilie 01
12:57 2017

Femeia moderna iubeste sa isi exploreze feminitatea si sa gaseasca intotdeauna modalitati noi de a-si pune in valoare trasaturile naturale. De aceea, se orienteaza si in cariera catre domenii care ii pot fructifica talentele naturale si care ii pot explora toate fatetele feminitatii.

Piata muncii este intr-o continua dezvoltare, astfel ca au luat nastere mai multe domenii care fructifica senzualitatea si puterea feminina. In acest sens, exista anumite job-uri care pot fi incadrate in categoria celor dominate de femei. Daca pana acum aveam de-a face cu domenii care se afla sub patronajul barbatilor, iata ca a venit si randul femeilor sa ocupe anumite arii, in care sa exceleze si sa se simta apreciate.

Idei de joburi pentru femeile moderne

Model – pentru ca frumusetea naturala este intotdeauna incurajata, femeile pot profita de trasaturile innascute pentru a-si castiga existenta. Acest concept a luat nastere odata cu aparitia celebrei actrite Marilyn Monroe, care, in timp, a devenit un stereotip al femeii care domina prin felul in care arata. Pornind de la aceasta ideea, Enjoystudios.ro pune un accent deosebit pe modul in care femeia moderna stie sa profite de trasaturile sale si stie sa isi puna in valoare feminitatea, astfel incat sa impresioneze si sa reuseasca sa faca fata intr-o lume dominata de barbati.

Front Office – in cele mai multe receptii, fie ele de hoteluri, companii sau clinici, vom gasi femei care ne vor oferi informatiile de care avem nevoie si care vor gestiona relatiile cu clientii. Acest lucru se bazeaza pe o serie de principii clare, adanc inradacinate in mentalitatea colectiva, care pornesc in special de la studiile de gen, care au pus accentul pe faptul ca femeia exprima intotdeauna caldura, compasiune, este asociata cu figura materna, astfel ca institutia manifesta o deschidere uriasa, o atitudine calma, calda si primitoare atunci cand alege pentru front office o femeie. Practic, rolul acesteia este mai mult decat cel de a oferi informatii si de a stabili conexiunea dintre companie si public; ea reprezinta primul contact, prima imagine pe care cel din afara si-o face despre statutul, reputatia si atitudinea companiei respective.

Hostess – acest job a inceput sa fie din ce in ce mai popular in randul femeilor moderne, care doresc sa-si exploreze feminitatea si sa se intalneasca cu persoane importante din diverse domenii de activitate. Misiunea acestora este aceea de a se asigura ca un eveniment se desfasoara exact asa cum trebuie, fara incidente si fara probleme care nu pot fi rezolvate. De cele mai multe ori, rolul lor este acela de a insoti, de a primit invitatii si de a le oferi informatiile de care au nevoie. Acest job este preferat in special de studente, pentru ca le permite un program flexibil si le ofera suport financiar pe timpul facultatii.

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Roxana Dascalu

Roxana Dascalu

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo