Criteriul National

Pași esentiali pentru o optimizare on page corecta

Pași esentiali pentru o optimizare on page corecta
septembrie 11
15:25 2018

Exista mii de antreprenori care au făcut trecerea de la businessul offline la cel online, insa doar o mica parte dintre acestea reusesc sa contureze ceva ceea ce poate fi numit succes. Este normal, in conditiile in care o afacere online are cu totul si cu totul alte valori decat una offline. Este adevarat ca principiile sunt aceleasi si se bazeaza pe nevoia de vanzare, insa parghiile abordate in mediul online sunt cu totul si cu totul altele.

Pe internet, este extrem de important modul in care se prezinta site-ul. Pe langa un produs de calitate, orice vanzator trebuie sa aiba si un site aratos, care se misca bine si care ofera informatii complete si corecte.

Obtinerea unui astfel de site se face prin mai multi pasi, care pot fi adunati sub o singura umbrela, denumita optimizare on page.

seo

De ce sa faci optimizare on page?

 

In principiu, scopul optimizarii onpage este acela de a-i face pe vizitatorii site-ului multumiti, insa pentru majoritatea celor cu business online scopul este de a-l face pe Google multumit. Cele mai multe conversii vin din cautarile Google, asadar, toata lumea isi doreste sa fie pe primele locuri in cautarile din nisa pe care o reprezinta.

Optimizarea site-ului onpage este fundatia intregului concept de optimizare SEO, asdar, motivele sunt cat se poate de clare.

 

Care sunt pasii esentiali pentru o optimizare corecta on page?

 

Inainte de a aplica urmatorii pasi este bine sa ai in vedere ideea site-ului. Gandeste-ti intregul site din punct de vedere al cumparatorului. Daca ar fi sa cumperi produsul pe care il vinzi sau daca ar fi sa ai nevoie de informatiile pe care le oferi, ce ti-ai dori de la ele? Pune-te in mintea celor care iti descopera site-ul si asigura-te ca iti creezi o experienta cat mai placuta. Daca ai un continut de calitate si atractiv, urmeaza sa treci prin cativa pasi pe care trebuie sa ii aplici pentru fiecare pagina a website-ului:

  • Optimizarea titlului. Vorbim atat despre titlul paginii, cat si despre titlul care apare in motoarele de cautare si in tab-ul browserului. Acesta trebuie sa aiba pana in 60 de caractere in asa fel incat sa poata aparea in intregime in cautari, sa contina cuvantul sau cuvintele cheie ale paginii si sa fie unic. De asemenea, titlul trebuie sa se gaseasca si in pagina, in format H1.
  • Crearea Headingurilor. Google-ul se ghideaza foarte mult dupa headinguri in momentul in care face clasamentul pentru a da raspunsul unei cautari. Algoritmul motorului de cautare presupune ca in titluri si in subtitluri sunt prezente informatiile cu adevarat importante, sau cel putin un rezumat al lor. H1 folosit pentru titluri, H2 pentru subtitluri si H3 pentru micile rezumate din articole pot ajuta extrem de mult pentru obtinerea unui clasament cat mai bun.
  • Meta descrieri. Desi meta descrierea nu apare in articol, aceasta reprezinta un rezumat al paginii si ofera informatii valoroase pentru Google. In functie de metadescriere motorul de cautare va sti cum sa indexeze pagina. Metadescrierea nu trebuie sa aiba mai mult de 160 de caractere si este bine sa contina toate cuvintele cheie pe care le doresti promovate.
  • Cuvintele cheie. In momentul in care redactezi textul pentru o pagina a site-ului este bine sa tii cont de cuvintele cheie pe care vrei sa le folosesti. Pentru a descoperi cele mai relevante cuvinte cheie te poti folosi de instrumente oferite de Google, precum keyword planner. Textul trebuie sa se invarta in jurul acestor cuvinte cheie pe care este bine sa le contina in proportie de 2-3%.
  • Crearea de linkuri interne. Intregul tau site este un amalgam de pagini care, in mod firesc, sunt relevante pentru cititor. O experienta cat mai fluida presupune trimiterea cititorului dintr-o pagina in alta prin linkuri. Crearea unui numar cat mai mare de linkuri interne nu ajuta doar cititorul, ci si motoarele de cautare. Dupa ce toate linkurile sunt adaugate corect, se poate crea o harta a site-ului, denumita sitemap, pe care trebuie sa o trimiti catre Google cu ajutorul contului de Webmaster Tools.
  • Optimizarea imaginilor. Site-urile prezentului se bazeaza intr-o foarte mare parte pe text, insa intr-o si mai mare masura se bazeaza pe imagini si pe filmulete. O imagine face cat 1000 de cuvinte, iar oamenii care navigheaza pe internet au inceput sa perceapa orice site web drept un generator de continut vizual. Un site bine optimizat primeste foarte multe vizite din imagini, daca aceste imagini sunt bine optimizate. O imagine trebuie sa aiba dimensiuni reduse, sa dispuna de o descriere cat mai complexa si sa contina un ALT text relevant.
  • Viteza site-ului. Un ultim pas ce trebuie sa fie obtinut pentru un website cat mai bine optimizat este viteza. Viteza de incarcare a oricarei pagini nu ar trebui sa fie mai mare de 5 secunde, deoarece atat roboteii Google, cat si vizitatorii se vor plictisi asteptand. Exista suficient continut web relevant incat oricine sa isi permita sa caute un site care se incarca instant. Pentru obtinerea unei viteze cat mai mari este bine sa se genereze imagini cat mai mici, sa se foloseasca module destinate optimizarii vitezei si sa se foloseasca teme bine construite.

Optimizarea onsite a unei pagini web este un proces complex, ce este bine sa fie realizat de o echipa de profesionisti. Este adevarat ca informatia referitoare la optimizare se gaseste online in mod gratuit si orice administrator de site poate invata cum sa isi transforme pagina web intr-o masina de facut conversii. Cu toate astea, timpul nu este de partea antreprenorilor, iar intregul proces de invatare si testare dureaza foarte mult. In plus, informatiile prezente online sunt, intr-o proportie destul de mare informatii invechite. De-a lungul timpului, Google-ul si-a modificat in continuu algoritmii de clasare a rezultatelor, motiv pentru care este bine sa se tina cont doar de elementele de actualitate.

Daca aveti nevoie de servicii de optimizare pentru motoarele de cautare (audit, optimizare on page si off page, seo local), nu ezitati sa ne contactati, agentia online Plum Media va sta cu drag la dispozitie.

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Anabell

Anabell

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

Pericolul autocrației din Europa - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Motto ”Democraţia este nonautocraţie, contrariul perfect al autocraţiei. Aceasta înseamnă că democraţia denotă un sistem politic caracterizat prin refuzul puterii personalizate, a puterii asupra cetăţenilor. Puterea nu este «proprietatea» nimănui. Aşadar, conducătorii vor deţine această funcţie ca urmare a desemnării libere, neîngrădite, de către cei care urmează să fie conduşi. Cu alte cuvinte, oricând puterea celorlalţi de a desemna pe cineva este contrafăcută sau anihilată pentru că dezacordul este zădărnicit ori nu ni se oferă alternative – democraţia este ucisă chiar când începe să funcţioneze.”

definiţie de Giovanni Sartori

Recursul emoțional al tuturor teoriilor conspirației reziduale, care se multiplică și iau amploare duce la instabilitate. Totul se metamorfozează, iar formele de impunere, de guvernare își pierd din atribuțiile esențiale. Mecanismul este unul atent monitorizat , dar pretutindeni au apărut chiar unii ce se erijează în „specialiști” care, foarte bine și temeinic pregatiți au drept obiectiv propagarea acestor forme autoritare de impunere a sclaviei postmoderniste în ”adevăruri indubitabile” care se află și nu se elimină decât până la următoarea formă. De fapt, fără să ne mai ferim de cuvinte, tot acest angrenaj face parte din proiectul denumit The New Order, despre care se cunosc foarte puține aspecte.

Mecanismul presupune un efort corelat, susținut, pe deplin integrat în structurile fiecăruia dintre noi, îndeosebi în cele psiho-somatice, în care acești „apologeți ai Noii Ordini” fac eforturi susținute și doresc să-i acceptăm cu toate idiosincraziile lor.
Totuși, dacă de la naștere am primit de la Dumnezeu daruri și haruri precum inteligența, intuiția, analiza, comparația,evaluarea etc ca metode chiar și gradul de receptivitate al nostru poate să ne dea semnale puternice. O importanță aparte, din stadiul de zvon până la cel de informație pe deplin asumată, conștientizată și reverificată ne revine pe deplin, ad integram.Totul se poate lumina, se poate limpezi, numai cercetând cu atenție, argumentând sau identificând cauzele și mai apoi, descoperind chiar ” firul roșu”, în toată splendoarea și eficacitatea, simplitatea sa.

Din capul locului vă spun că nu am pretenția că le-aș fi descoperit recent sau discutat în premieră. Suma totală de elemente care alcătuiesc acest tablou aflat mereu în mișcare poate surprinde pe absolut oricine. Însă, nu fac apologia vreunei direcții sau regimuri (de orice natură),ci, doresc doar să vă semnalez pericolele mascate foarte bine de către „înalta clasă” care are scopul bine conturat de a ne îngrozi și a ne asupri în continuu.

În cele ce urmează, urmând „politica pașilor mărunți” am să vă expun, câte ceva din trend-ul general, pe deplin meschin al actualei cât și viitoarei configurații a ceea ce denumim a fi construcție cu caracter politic, guvernamental.
Toate acestea se petrec chiar sub ochii noștri, ai tuturor celor care viețuim pe aceste meleaguri. Sumă de evenimente necesită o tratare mult mai amplă, chiar mai serioasă, dar din lipsă de timp ,energie și spațiu,voi încerca să rezum sau să realizez un fel de frescă, fără a avea la dispoziție vreo culoare sau opinie vehiculată, interpretată sau răstălmăcită.…...

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu