Criteriul National

Orice business, fie ca este Startup sau Enterprise are nevoie de o agentie de PR

Orice business, fie ca este Startup sau Enterprise are nevoie de o agentie de PR
martie 20
20:30 2022

Fie ca vorbim despre un brand la inceput de drum, fie despre unul cu o oarecare experienta pe piata, serviciile unei agentii de PR sunt indispensabile pentru o dezvoltare constanta bazata pe o imagine pozitiva. Reputatia este unul de care depinde succesul unei afaceri si de aceea este nevoie de o mare atentie la detalii pe care doar un specialist le poate depista si le cunoaste importanta. Astfel, colaborarea in ceea ce priveste latura PR cu Tudor Communication devine o solutie ideala pentru a avea grija de fiecare aspect in parte la cel mai inalt nivel. 

Pentru ca dincolo de imagine mai sunt si alte elemente de baza de luat in calcul, echipa Tudor Communication a fundamentat mai multe categorii de servicii; fiecare fiind pus la dispozitie de oameni cu experienta pe palierul in cauza, care sa furnizeze cele mai bune rezultate.

Branding personal si corporate

Indiferent de natura brandului pe care il gestionezi, povestea pe care acesta se fundamenteaza este cea mai importanta. Astfel, fiecare latura a identitatii sale trebuie sa se armonizeze perfect cu toate celelalte in asa fel incat sa rezulte un tot unitar care sa atraga si sa starneasca interesul. Conceptualul, vizualul, verbalul si senzorialul joaca fiecare un rol important in stabilirea felului in care brandul este perceput de catre publicul tinta. De aceea ai nevoie de un personal care sa stie sa le gestioneze eficient, sa faca modificarile necesare si sa valorifice fiecare punct de interes. Orice greseala la acest nivel poate periclita imaginea, riscul fiind mult prea mare. 

De la logo, la nume, slogan, filosofie si nu numai, fiecare trebuie sa reuseasca sa transmita individual ceea ce vrea sa comunice brandul, iar impreuna sa configureze in detaliu povestea dorita. 

Relatiile cu media traditionala si nu numai

Aparitiile in media, indiferent de forma lor sunt o metoda foarte buna de promovare. De aceea este foarte important ca relatiile cu aceste institutii sa fie gestionate cat mai eficient. Fie ca vorbim de un moment important din viata brandului, fie de o zi aniversara, un premiu castigat, un standard atins, etc. este ideal ca acestea sa fie prezentate detaliat in stire, postari, comunicate de presa ale unor trusturi cu mare autoritate in domeniu. Acestea vor sugera publicului ca brandul este unul de incredere care merita atentia lor.

Organizarea de evenimente

Lansarile de produs, petrecerile tematice, aniversarile, premierile si multe altele sunt ocazii ideale pentru ca potentialii clienti sa ia contact direct cu personalitatea si cu povestea care se vor a fi transmise. In aceste circumstante se poate demostra ca informatiile transmise in mesajele de promovare au un corespondent solid in realitate. Mai exact, brandul reuseste sa se ridice la nivelul asteptarilor setate prin comunicarea publicitara. 

De asemenea sunt ocazii care pot fi cu usurinta preluate ca subiect de interes care sa fundamenteze o noua aparitie media. Astfel, un eveniment organizat cu succes reuseste sa indeplineasca mult mai multe functii decat cea de baza. 

 

Comunicarea in situatiile de criza sau managementul reputatiei

Oricat de bine ar fi monitorizata imaginea si cat de atenta ar fi comunicarea, pot aparea situatii care sa puna in pericol reputatia. Sarcina principala a specialistilor de la Tudor Communication este de a tine la distanta si a evita pe cat posibil aceste riscuri, insa atunci cand nu este posibil este important sa existe o strategie de abordare.

Astfel, gestionata eficient, criza poate deveni o alta modalitate de promovare prin care sa se demonstreze publicului faptul ca brandul este suta la suta real si transparent si ca face tot posibilul sa consolideze un cadru cat mai propice pentru furnizarea produselor sau a serviciilor.

 

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Sergiu

Sergiu

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

photostudio_1649947095742

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul