
Fie ca vorbim despre un brand la inceput de drum, fie despre unul cu o oarecare experienta pe piata, serviciile unei agentii de PR sunt indispensabile pentru o dezvoltare constanta bazata pe o imagine pozitiva. Reputatia este unul de care depinde succesul unei afaceri si de aceea este nevoie de o mare atentie la detalii pe care doar un specialist le poate depista si le cunoaste importanta. Astfel, colaborarea in ceea ce priveste latura PR cu Tudor Communication devine o solutie ideala pentru a avea grija de fiecare aspect in parte la cel mai inalt nivel.
Pentru ca dincolo de imagine mai sunt si alte elemente de baza de luat in calcul, echipa Tudor Communication a fundamentat mai multe categorii de servicii; fiecare fiind pus la dispozitie de oameni cu experienta pe palierul in cauza, care sa furnizeze cele mai bune rezultate.
Branding personal si corporate
Indiferent de natura brandului pe care il gestionezi, povestea pe care acesta se fundamenteaza este cea mai importanta. Astfel, fiecare latura a identitatii sale trebuie sa se armonizeze perfect cu toate celelalte in asa fel incat sa rezulte un tot unitar care sa atraga si sa starneasca interesul. Conceptualul, vizualul, verbalul si senzorialul joaca fiecare un rol important in stabilirea felului in care brandul este perceput de catre publicul tinta. De aceea ai nevoie de un personal care sa stie sa le gestioneze eficient, sa faca modificarile necesare si sa valorifice fiecare punct de interes. Orice greseala la acest nivel poate periclita imaginea, riscul fiind mult prea mare.
De la logo, la nume, slogan, filosofie si nu numai, fiecare trebuie sa reuseasca sa transmita individual ceea ce vrea sa comunice brandul, iar impreuna sa configureze in detaliu povestea dorita.
Relatiile cu media traditionala si nu numai
Aparitiile in media, indiferent de forma lor sunt o metoda foarte buna de promovare. De aceea este foarte important ca relatiile cu aceste institutii sa fie gestionate cat mai eficient. Fie ca vorbim de un moment important din viata brandului, fie de o zi aniversara, un premiu castigat, un standard atins, etc. este ideal ca acestea sa fie prezentate detaliat in stire, postari, comunicate de presa ale unor trusturi cu mare autoritate in domeniu. Acestea vor sugera publicului ca brandul este unul de incredere care merita atentia lor.
Organizarea de evenimente
Lansarile de produs, petrecerile tematice, aniversarile, premierile si multe altele sunt ocazii ideale pentru ca potentialii clienti sa ia contact direct cu personalitatea si cu povestea care se vor a fi transmise. In aceste circumstante se poate demostra ca informatiile transmise in mesajele de promovare au un corespondent solid in realitate. Mai exact, brandul reuseste sa se ridice la nivelul asteptarilor setate prin comunicarea publicitara.
De asemenea sunt ocazii care pot fi cu usurinta preluate ca subiect de interes care sa fundamenteze o noua aparitie media. Astfel, un eveniment organizat cu succes reuseste sa indeplineasca mult mai multe functii decat cea de baza.
Comunicarea in situatiile de criza sau managementul reputatiei
Oricat de bine ar fi monitorizata imaginea si cat de atenta ar fi comunicarea, pot aparea situatii care sa puna in pericol reputatia. Sarcina principala a specialistilor de la Tudor Communication este de a tine la distanta si a evita pe cat posibil aceste riscuri, insa atunci cand nu este posibil este important sa existe o strategie de abordare.
Astfel, gestionata eficient, criza poate deveni o alta modalitate de promovare prin care sa se demonstreze publicului faptul ca brandul este suta la suta real si transparent si ca face tot posibilul sa consolideze un cadru cat mai propice pentru furnizarea produselor sau a serviciilor.