Criteriul National

25 de greșeli SEO care îți pot îngropa site-ul

25 de greșeli SEO care îți pot îngropa site-ul
august 11
11:08 2017

Probabil că orice afacere care a ajuns și în mediul online s-a lovit, cel puțin o dată, de nevoia optimizării SEO a site-ului. Însă chiar dacă tot mai mulți business owneri apelează la servicii de specialitate în acest sens, încă sunt și foarte multe site-uri pentru care nu s-a făcut nimic în privința creșterii vizibilității în Google. În cele din urmă, lupta pentru asta se duce, nu-i așa?

Ei bine, este foarte important de știut că SEO își face treaba chiar și atunci când un site este lăsat să crească de la sine, fără să primească absolut niciun fel de ajutor.

Astfel, dacă te numeri printre antreprenorii din mediul online care au un site neoptimizat, află că inclusiv tu ai aplicat anumite procedee SEO, însă este foarte probabil să le fi aplicat în mod greșit. De obicei, acest lucru se întâmplă în mod indirect, prin ignorarea anumitor proceduri care au mai multă importanță decât crezi. Iar acest lucru îți poate îngropa site-ul și, în mod automat, poate avea consecințe și asupra afacerii tale.

Cum poate ajuta SEO un site?

Să ne amintim, însă, ce este, mai exact, acest SEO și de ce este atât de important pentru o bună poziționare a afacerii tale în mediul online.

SEO este, de fapt, prescurtarea de la Search Engine Optimization, iar toți cei care apelează la servicii SEO pentru site-ul lor au un singur scop comun: să ajungă pe prima pagină în Google.

La mijloc, însă, se duce o adevărată luptă în care principalele arme folosite sunt calitatea site-ului web, popularitatea lui, cuvintele cheie folosite, link building-ul, content marketing-ul și multe, multe altele. Dar, cel mai important, Google pune mare preț pe satisfacția utilizatorilor.

Și este foarte bine, pentru că, de fapt, aceștia sunt sau pot deveni clienții tăi. Asta pentru că, la momentul actual, internetul este, fără doar și poate, cea mai accesibilă și mai folosită sursă de informare.

Astfel, indiferent care este publicul țintă al unei afaceri, acest public este, cu siguranță, și în fața unui computer, căutând ceea ce-l interesează din domeniul respectiv. Și ideal ar fi să te găsească pe tine, nu-i așa?

Cum poate îngropa SEO un site?

Pe scurt, răspunsul la această întrebare este foarte simplu: prin omiterea îmbunătățirii tuturor lucrurilor pe care site-ul le oferă vizitatorilor săi. De la viteza de încărcare a site-ului și a fiecărei pagini din el, până la relevanța conținutului pe care îl conține.

Iar acest lucru nu este valabil doar în cazul magazinelor online, ci și dacă este vorba despre un simplu site de prezentare, făcut pentru a puncta prezența în mediul online.

Să nu uităm că orice potențial client, indiferent de domeniul de activitate despre care vorbim, va efectua căutări în Google atunci când va dori ceva. Și chiar dacă pentru tine nu este important să te găsească în primele pagini, cu siguranță ai o concurență care vede altfel lucrurile și are, deja, un site optimizat, cel mai probabil obținut prin investirea într-o campanie SEO. Aproape negreșit, clienții vor fi atrași de acea concurență.

Dar să trecem la lista concisă a greșelilor SEO pe care cu siguranță le faci fără intenție, dar care îți afectează afacerea. Trei dintre cele mai importante sunt următoarele, după care ai la dispoziție un infografic cu cele peste 25 de greșeli SEO, care te va ajuta să înțelegi ce-i lipsește site-ului tău pentru o promovare mai bună în Google.

 

  • Site-ul este non-responsive

 

Statisticile arată că, în prezent, numărul vizitelor venite de pe mobil a depășit numărul vizitelor făcute de pe computer.

Chiar și Google a anunțat importanța optimizării site-urilor pentru mobil și, în plus, chiar penalizează website-urile care nu sunt mobile friendly.

Asigură-te, așadar, că site-ul tău este optimizat în acest sens.

 

  • Viteza de încărcare a paginilor este mică

 

Nu este vorba de viteza pe care o sesizezi tu și de care, cel mai probabil, ești mulțumit. Este vorba despre adevărata viteză, care se măsoară cu niște instrumente speciale. Iar acest lucru este valabil atât în cazul primei pagini din website, cât și pentru categorii și orice altă secțiune pe care ar putea-o deschide un utilizator. După cum spuneam, experiența acestuia trebuie să fie satisfăcătoare din toate punctele de vedere.

 

  • Relevanța conținutului

 

Din nou, un procedeu SEO extrem de important pentru utilizator. Trebui să găsească pe site-ul tău conținut relevant, iar asta înseamnă de cea mai bună calitate și neapărat original. Prin acel conținut, tu trebuie să reușești să îi oferi vizitatorului tot ce caută, deci trebuie să știi cum să vii în întâmpinarea nevoilor lui.

Iar dacă acesta nu găsește în site-ul tău ceea ce caută și îl închide, acțiunea sa va face ca rata de respingere a site-ului să crească și, din nou, Google te va depuncta.

 

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Digital

Digital

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo