Criteriul National

Până în anul 2024, piața automatelor de vending inteligente ar putea înregistra o creștere de 15%

Până în anul 2024, piața automatelor de vending inteligente ar putea înregistra o creștere de 15%
decembrie 31
08:00 2021

Global Market Insights, Inc, o firmă de cercetare a pieței a elaborat un raport prin care a arătat că piața automatelor de vending inteligente va crește cu 15% până în 2024, atingând suma de 30 de miliarde de dolari.

În ultimul timp, producătorii au dezvoltat soluții din ce în ce mai eficiente în ceea ce privește consumul de energie electrică și astfel, piața automatelor vending inteligente a crescut semnificativ. Cei care activează pe piața automatelor vending inteligente au dezvoltat și continuă să dezvolte aparate ecologice și reciclabile cu scopul de a minimiza impactul asupra mediului.

Compania Coca-Cola a dezvoltat automate vending inteligente care dispun de tehnologii de reciclare. În plus, India, China, SUA și Regatul Unit au reușit să adopte inițiative ce presupun reducerea consumului de plastic, încurajând astfel dezvoltarea aparatelor vending sustenabile.

Automatele ce vând băuturi înregistrează o cerere crescută pe piața automatelor vending inteligente. Se estimează că acestea vor crește cu aproximativ 16% datorită creșterii consumului de diferite tipuri de băuturi calde sau reci, inclusiv alcool și energizante. În țări precum, Argentina, Mexic, Chile, SUA și Uruguay se consumă destul de multe băuturi răcoritoare.

Totuși, SUA se află și în topul țărilor cu o rată ridicată de consum al băuturilor alcoolice. În aceste țări, magazinele de retail încearcă să automatizeze piața de desfacere încorporând diferite soluții de vending. Astfel, au ajuns să folosească tehnologii automate pentru a le oferi clienților mai multe tipuri de băuturi, pentru ca aceștia să aibă parte de o experiență cât mai plăcută.

Toți acești factori vor conduce în timp la o creștere pe piața automatelor vending inteligente.

Sectorul de retail de pe piața automatelor vending inteligente reprezenta în 2017, peste 15% din industrie. Astăzi, proprietarii magazinelor de retail folosesc tehnologii avansate cu scopul de a le oferi clienților soluții pentru economisirea timpului petrecut la coadă. Automatele vending inteligente le oferă clienților detalii despre caracteristicile și prețurile produselor, dar și despre ofertele și reducerile disponibile.

Astfel, înainte de a cumpăra un anumit produs, clientul cunoaște suficiente informații despre el. Magazinele care folosesc aceste soluții inteligente se bucură de o creștere a vânzărilor, deoarece le prezintă clienților detalii despre produse și le pun la dispoziție mai multe opțiuni de plată.

Soluțiile de distribuție inteligente aplicate în aeroporturi, gări sau stații de autobuz duc la o creștere a pieței automatelor vending inteligente. În aceste locuri au început să se aducă din ce în ce mai multe echipamente de distribuire a diferitelor produse. Toate aceste noduri de transport se implică în transformarea tehnicilor manuale în tehnologii automatizate.

Căile Ferate Indiene investesc sume mari de bani în automatizare. În vara anului 2018, au reușit să instaleze automate vending în Coimbatore-Bengaluru UDAY Express. Automatele vending de aici sunt operate prin intermediul tabletei. Mai mult, Căile Ferate Indiene încearcă să instaleze astfel de sisteme și în trenuri, pentru a accelera piața automatelor vending.

S-a constatat o creștere rapidă și pe piața europeană a automatelor vending, deoarece au început să se adopte tot mai frecvent tehnologii inteligente pentru servirea clienților în diferite domenii. Folosind aceste aparate, clienții au posibilitatea să plătească fără numerar. Italia, Franța, Germania și alte țări din Europa au dezvoltat diferite programe de digitalizare pentru procesul de plată.

Suedia a adoptat reguli stricte pentru a avea o economie fără numerar. Astfel, în 2013, 75% din sucursalele băncilor Nordea Bank, Swedbank și SEB nu au mai oferit monede fizice clienților. Datorită acestor inițiative, jucătorii de pe piață au fost încurajați să dezvolte diferite soluții pentru a sprijini plata fără numerar.

Automated Merchandising Systems, Bianchi Industry SpA, American Vending Machines, Bulk Vending Systems, Evoka Group, Continental Vending, Fuji Electric Co.Ltd., Crane Merchandising Systems Inc., Azkoyen Vending Systems și Sanden Holdings Corporation sunt cele mai importante companii de pe piața automatelor vending.

Toate aceste companii sunt într-o competiție și încearcă să integreze tehnologii avansate ce includ, printre altele, plăți bazate pe NFC și conectivitate mobilă. Compania Royal Vendors Inc., producătoare de automate vending pentru băuturi pune la dispoziția clienților servicii de remanufacturare, oferindu-le acestora ocazia să folosească eficient tehnologiile, pentru a reduce deșeurile. În plus, prin folosirea acestor tehnologii, perioada de funcționare a automatelor va crește.

Odată ce aceste tehnologii vor fi adoptate pe scară largă în diferite segmente industriale, piața va înregistra o creștere semnificativă.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

AdrianaG

AdrianaG

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

photostudio_1649947095742

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul