Criteriul National

Piata de marketing afiliat in 2018

Piata de marketing afiliat in 2018
martie 17
00:32 2018

Multe voci din mediul online romanesc, dar si international indica un potential “final” pentru piata de marketing afmkafiliat. Tendinta clientilor de a accesa direct magazinele online de produse, faptul ca aceste magazine online isi promoveaza produsele in mod paralel cu cele ale afiliatilor, lipsa unor elemente de personalizare a ofertelor prezentate de catre afiliati sunt doar cateva dintre motivele pentru care piata de afiliere pare a nu mai reprezenta o oportunitate pentru cei care activeaza in acest domeniu. In fapt, care este adevarul in ceea ce priveste aceasta piata?

Oamenii se bazeaza in continuare pe recomandari!

Cu toate ca magazinele online se promoveaza intens prin propriile reclame platite de pe Google AdWords, clientii nu achizitioneaza direct, ci mai degraba bazandu-se pe recomandarile persoanelor in care au incredere. De multe ori, actiunea este una de moment, fiind influentati de continutul pe care il citesc, asa ca, marketingul afiliat inca rezista si o face destul de bine. In plus, afiliatii care stiu cum sa-ti elaboreze strategiile de atragere a clientilor pun accentul pe partea de mobil, optimizandu-si continutul pentru dispozitivele portabile. Nu trebuie sa fim speriati de valoarea CPA, care pare din ce in ce mai competitive, mai ales in conditiile in care nivelul concurential nu este la apogeu. Atat timp cat oamenii vor avea nevoie de produse minune de slabit, de jocuri pentru mobil si de electronice ieftine, marketingul afiliat va rezista.

Platformele de afiliere trebuie sa fie deschise catre o colaborare reciproc avantajoasa!

Atat timp cat doleantele si necesitatile afiliatilor nu sunt luate in considerare de catre retele de afiliere, sansele unei comuniuni reciproc avantajoase par de domeniul fantasticului. In timp ce retele de afiliere gestioneaza extrem de dezavantajos pentru un afiliat modul in care le ofera acestora comisoanele si produsele spre marketare, afiliatii trebuie sa identifice solutii din ce in ce mai rapide de a promova oferta unui produs de care beneficiaza si ceilalti afiliati. Nu exist oferte personalizate, desi, pana la urma, un afiliat care este bazat pe ceea ce stie, poate sa castige oricand lupta cu ceilalti competitori.

Sunt monedele virtuale noul “golden buzz” pentru platformele de afiliere?

In conditiile in care clientii sunt din ce in ce mai deschisi catre modalitati de plata care sa le permita sa economiseasca, sansele ca monedele digitale sa fie din ce in ce mai utilizate in tranzactiile online cresc. Desigur, nu discutam despre o astfel de alternativa pentru piata romaneasca, care in acest moment nu permite nici macar platile directe in valuta, dar, la nivel mondial, acesta este un trend care creste in popularitate. In fond, piata de marketing afiliat trebuie sa aiba parte de cat mai multe posibilitati de atragere a clientilor prin satisfacerea nevoilor curente ale acestora. Iar daca platile pe mobil sau in criptomonede sunt preferatele acestora, nu este mai bine sa fiti pregatiti din timp?

Retelele de social media sunt la fel de puternice ca in anii trecuti (daca nu si mai puternice), oamenii au in continuare nevoie de solutii minune, iar recomandarile sunt la fel de importante pentru a cumpara un produs. Asa ca, da, in 2018, piata de marketing afiliat o sa ramana la fel de stabila ca pana acum!

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Ionut Barbieri

Ionut Barbieri

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

U-NI-RE în cuget și în simțiri… EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tema unirii cu Basarabia este mai actuală și mai dorită ca oricând. Aceasta, datorită însemnătății sale deosebite suscită nenumărate discuții mai mult sau mai puțin aprinse. În special, în presa scrisă, subiectul este tratat în nota sferei de influență de care sau prin care se poate proba ori atașamentul față de culorile și legile acestui teritoriu blagoslovit de Dumnezeu ori unda de răutate vis a vis de cele menționate. De asemenea, ar trebui ca tocmai caracterul unificator să fie mai puternic decât orice fel de simbolistică istorică și de aceea disprețul și ducerea într-o accentuată stare de relativitate, de autentică degradare a tot ceea ce valorează ideea de românism amplifică starea de încordare,de neliniște atât de prezente în cele două state înrudite.În această ultimă și nedorită categorie se pot identifica destule articole asemănătoare unor mostre îmbibate de ură și venin ce frizează orice urmă de omenie sau de bun simț. Din respect făță de dumneavoastră și mai ales nedorind să nominalizez provocând polemică,am să mă abțin…Dar nu pot să-mi cenzurez o întrebare… Oare câtă dezinformare grosieră se poate ascunde în spatele acestor propagandiști de-a dreptul înfrățiți cu puterile străine,cu imperiile care mereu ne-au râvnit teritoriile și bogățiile de orice natură?De aceea nu pot să trec cu vederea și să uit mincinoasele mituri fabricate împotriva unirii care sunt de fapt niște teorii promovate, cu amatorism sau profesionalism, de cei care își manifestă constant antipatia faţă de procesul de reîntregire a ţării. Cu o retorică plină de ură, anumiți indivizi falsifică și denaturează adevărul istoric și chiar au nerușinarea să spună despre unirea Basarabiei cu România că „ar fi frumos, dar nu se poate” invocând, în acest sens, argumente de ordin economic sau strategic. Interesant e faptul că aceștia nu contrazic adevărul istoric și anume că Basarabia e parte a terioriului românesc. Mesajul lor induce mereu nesiguranţă și teamă, sugerând pericole majore precum instabilitatea economică, apariţia unei minorităţi incontrolabile sau a unei corupţii imposibil de eradicat. Ca și când acești propagandiști ar fi descoperit peste noapte secretul tinereţii fără bătrâneţii și al vieţii fără de moarte dublat de cel al guvernării fără de corupţie, ei influențează pe unii dintre noi la modul cel mai abject și care ține doar de negativitate. Au chiar unele pseudo- argumente care corelează problemele existente în societatea românească cu cele din Republica Moldova, de genul ”că România n-ar avea nevoie de o regiune săracă” . Cunoaștem bine că această stare de corupție endemică este generată de o clasă politică oligarhică, mult mai apropiată de modelul din Asia centrală decât de Europa. Dar,vă rog să fiți fără grijă deoarece domniile lor nu au contract permanent cu funcția și nu vor domni la infinit, așa cum li se pare… A sosit timpul ca să dăm dovezi că suntem înfrățiți, înrudiți, că suntem de același sânge și limbă cu verișorii de dincolo de Prut! Revenind la planul inițial,nu am dispoziția și nici timpul necesar de a demonta toate aceste pseudo-teorii, deoarece aceasta revine ca o datorie de onoare a istoricilor și diplomaților. Dar în cele ce urmează vă propun un exercițiu de imaginație. Acesta se realizează prin corelarea tuturor elementelor posibile care ar duce la acest eveniment cu profunde rezonanțe- UNIREA! De fapt, mai bine spus după reîntregirea, reunirea celor două state,altcumva vor fi parametrii,regulile, legile și automat nivelul de trai. Numai încercați să vă proiectați ideea conform căreia, Republica Moldova va face parte dintr-un stat integrat european, membru al NATO. Peste acestea, îndrăzniți să vă proiectați și imaginea unei justiții imparțiale, corecte ce se vor extinde ca model și peste Prut. Cu alte cuvinte, lucrurile pot evolua într-o direcție normală, firească.Totuși, filo-rușii nu se lasă și încetinesc acest proces. Mai e cazul să ne aducem aminte de „prietenia” și interesul Rusiei, care a încercat să blocheze eforturile Republicii Moldova în sensul integrării europene, aşa cum a procedat de altfel şi în cazul altor state din fosta Comunitate a Statelor Independente? De aceea, din dorința de a ne vedea visul împlinit,ar trebui să nu mai ezităm deloc și nici să luăm peste picior pe semenii care luptă,speră și cred în idealul acestei uniri, în cuget și în simțiri.......

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu