Criteriul National

PLANUL DE ACTIUNE PENTRU ATRAGEREA TURISTILOR DIN GERMANIA ,AUSTRIA LUXEMBURG ,FRANTA ,ITALIA, SPANIA ,SUEDIA , BELGIA IN ROMANIA

iunie 03
16:51 2015

 

  PLANUL DE ACTIUNE PENTRU ATRAGEREA TURISTILOR DIN GERMANIA ,AUSTRIA LUXEMBURG , FRANTA , ITALIA, SPANIA ,SUEDIA, BELGIA IN ROMANIA

Frankfurt

In acest articol cat si intr-un alt document va vom prezenta un anumit tip de actiune ce poate fi facut pentru a atrage turistii din diversele tari ale UE in Romania dar fara cheltuieli si investitiI suplimentare.

Dupa ce veti citi cateva randuri din acest continut veti vedea ca ceea ce se va putea face  ca sa atraga  turistii care au bani si disponibilitate sa-i chetuiasca se bazeaza pe anumite principi de marketing turistic modern, despre care inca nu se stie nimic despre ele in Romania .

Va fi pentru prima data in istoria de dupa 1989 cand grupuri de turisti din Germania ,Franta ,Italia ,Austria ,Luxemburg ,Belgia ,Spania ,Portugalia vor putea veni atat in diversele weekenduri din lunile august septembrie cat si in orice alta perioada a anului indiferent ca este iarna sau vara , ploua ,ninge sau vremea este insorita.

Pe langa un astfel de plan de actiune care poate ajuta Romania sa atinga un astfel de obiectiv am mai publicat si alte documente unde am prezentat printre altele 10 exemple de programe turistice care atrag turistii in extrasezon la munte si la mare.

Tinand cont ca ceea ce a fost abordat in documentele respective au de a face cu acest plan de actiune pe care o sa vi-l prezentam aici ,va recomandam ca inainte sa continuati sa urmariti acest material sa cititi continuturile din urmatoarele linkuri de aici sau de aici neuitand de faptul ca exista continuarea cat si ultima creatie ce aduce informatii valoroase. 

paris

PLANUL DE ACTIUNE PENTRU ATRAGEREA TURISTILOR CARE AU BANII SI DISPONIBILITATEA SA-I CHELTUIASCA !

Ca sa putem intelege ce trebuie facut pentru atragerea grupurilor de turisti din randul celor care au bani si disponibilitate sa-i cheltuiasca vom apela la un exemplu a unei situatii ce este prezentata in manuale de marketing turistic modern si care tine de urmatoarele.

 

Presupunem ca in Romania a fost descoperit un medicament sub forma de o pastila iar atunci cand i se admnistreaza  inca de la nastere  ,niciodata in viata lui nu se va mai imbolnavi de niciun fel de cancer.

In conformitate cu cele prezentate in acest exemplu extras din manuale de marketing turistic modern ,datorita unei astfel de descoperiri se creaza conditia pentru dezvoltarea industriei de transfer de know how care sa fie combinata cu cea de turism.

Cu aceasta ocazie, indiferent ca este iarna sau vara ,ninge sau ploua, daca se vor organiza in diverse weekenduri la munte la mare sau oriunde altundeva conferinte despre o astfel de tematica vor sosi in Romania zeci de mii de turisti de peste tot din lume.

Acelasi manual de marketing turistic modern ne spune ca atunci cand dorim sa atragem turisti dintr-o anumita tara trebuie sa intreprinda urmatoarele lucruri:

1) Sa identificam anumite probleme grave cu care se confrunta tara  respectiva  si sa incerce sa gaseasca solutii inedite care ajuta la rezolvarea lor. In felul acest in momentul in care intr-o alta tara se vor organiza conferinte ,cursuri de scurta durata despre problemele respective atunci un numar relativ mare de oameni din tara in cauza vor dori sa merg acolo si sa participe activ la ceea ce se va intampla

2) Dupa ce se identifica problema se creaza produse de transfer de know how

3) Apoi se concepe si se elaboreaza produse turistice care vor fi combinate cu cele de transfer de know how ,in asa fel incat sa poata oferi participantilor la evenimente respective diverse alternative de a cheltui bani.

Acum cand stim care este procedura, in editia viitoare va vom identifica o serie de probleme cu care se confrunta tari precum Germania ,Austria ,Luxemburg ,Belgia ,Franta ,Spania ,Portugalia ,Suedia etc

Apoi vom arata ce fel de produse de transfer de know how pot fi create cat si programe turistice aferente ce pot fi elaborate , care in acealasi timp lanseaza o serie de oportunitati de afaceri ce pot fi finantate de catre UE si care vor crea un numar relativ mare de locuri de munca si care sa fie bine platite.

Pe langa acest lucru astfel de proiecte au fost concepute de asa natura incat sa ofere posibilitatea ca elevii si studentii  sa castige bani in timp ce studiaza. Datorita interesului pe care astfel de actiuni il trezeste atat in randul mediului de afaceri cat si in alte categorii de cititori vom reveni cu mai multe informatii despre acest subiect.

Redactia Criteriul National 

Surse foto : www.nstravel.ro

Comentarii

Comentarii

Articole similare

0 Comments

No Comments Yet!

There are no comments at the moment, do you want to add one?

Write a comment

Only registered users can comment.

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro