Criteriul National

Poarta sau bariera automatizata, deschide-te!

Poarta sau bariera automatizata, deschide-te!
aprilie 24
14:04 2018

Autogara de unde pleaca microbuze in intreaga tara este situata strategic: langa cea mai mare gara din Bucuresti, langa statia de metrou si cel putin doua centre comerciale mari.
Aici vin si pleaca oameni din toate orasele mari ale Romaniei de diferite varste si cu diferite preocupari.
Unii studiaza, altii lucreaza in Capitala. Vin oameni la Bucuresti sa viziteze orasul sau oamenii dragi pe care ii au aici, sa isi caute de imbracat si de incaltat lucruri dragute, cu pretentii maxime sau reduse, dupa buget sau sa fie consultati de medici renumiti.
La autogara de unde ma imbarc si eu catre casa, dupa o iesire in micul Paris, microbuzele vin si pleaca, dar accesul este complet securizat si niciodata nu am vazut vreo masina straina ocupand locul la peron sau parcata aiurea in incinta. Vin in schimb porumbeii care cersesc firimituri de paine sau asteapta sa le dea copiii pufuleti si biscuiti.

flo2-1500x1500_0
Sa nu va imaginati ca exista 10 paznici care sa ridice bariera microbuzelor care vin si celor care pleaca. De ce s-au inventat telecomenzi porti bariere?
1. Pentru ca oamenii sa nu astepte mult si bine in masini pana ce portarul ridica manual bariera sau deschide poarta. Vara, cand soarele musca neindurator prin geamuri cu dinti de foc, in ciuda climatizarii din microbuze, orice secunda de asteptare produce nemultumire si anxietate.
2. Sa se faca economii de personal si la cheltuieli. In mod normal, in punctul in care pleaca si vin masini din toate colturile tarii ar trebui cel putin 5 paznici care sa actioneze manual barierele. Cu telecomanda in mana si atentia impartita, omul de la paza ridica bariera cand aude claxonul celui de la volan. Permisiunea de a pleca in cursa este data instant, fiindca s-au comandat cele mai bune telecomenzi porti bariere din cel mai aprovizionat magazin de profil din Romania, Nice.com.ro.
3. Bariera de intrare poate fi actionata in acelasi timp cu cea de iesire ca niciun sofer sa nu astepte si nimeni sa nu fie nervos.
4. Paznicul nu trebuie sa stea in ploaie sau ninsoare sa actioneze bariera. Telecomanda ii permite sa stea la adapost.
In magazinul prezentat mai sus exista peste 20 de tipuri de telecomenzi pentru porti si bariere automatizate, preturile lor fiind cuprinse intre 57 de lei si 294 de lei.
Cele mai scumpe pot fi actionate si de pe anumite dispozitive avand in componenta si receptor prin care se solicita ridicarea sau coborarea barierei. Privind promptitudinea cu care bariera se ridica si se coboara in institutii de prestigiu, oamenii decid pe loc sa cumpere telecomenzi de le cel mai bun furnizor pentru automatizarea serviciului de portar.
Totul se simplifica si se modernizeaza, efortul omului este inlocuit admirabil de solutiile furnizate de catre tehnologie. In plus, o bariere sau o poarta automatizata nu poate fi urnita din loc fara acceptul proprietarului.
In clipa in care am intrebat portarul de la autogara renumita din Bucuresti de unde se aprovizioneaza cu telecomenzi mi s-a confirmat supozitia: toate automatizarile care functioneaza ireprosabil vin de la Nice.com.

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Zona IT

Zona IT

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

U-NI-RE în cuget și în simțiri… EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tema unirii cu Basarabia este mai actuală și mai dorită ca oricând. Aceasta, datorită însemnătății sale deosebite suscită nenumărate discuții mai mult sau mai puțin aprinse. În special, în presa scrisă, subiectul este tratat în nota sferei de influență de care sau prin care se poate proba ori atașamentul față de culorile și legile acestui teritoriu blagoslovit de Dumnezeu ori unda de răutate vis a vis de cele menționate. De asemenea, ar trebui ca tocmai caracterul unificator să fie mai puternic decât orice fel de simbolistică istorică și de aceea disprețul și ducerea într-o accentuată stare de relativitate, de autentică degradare a tot ceea ce valorează ideea de românism amplifică starea de încordare,de neliniște atât de prezente în cele două state înrudite.În această ultimă și nedorită categorie se pot identifica destule articole asemănătoare unor mostre îmbibate de ură și venin ce frizează orice urmă de omenie sau de bun simț. Din respect făță de dumneavoastră și mai ales nedorind să nominalizez provocând polemică,am să mă abțin…Dar nu pot să-mi cenzurez o întrebare… Oare câtă dezinformare grosieră se poate ascunde în spatele acestor propagandiști de-a dreptul înfrățiți cu puterile străine,cu imperiile care mereu ne-au râvnit teritoriile și bogățiile de orice natură?De aceea nu pot să trec cu vederea și să uit mincinoasele mituri fabricate împotriva unirii care sunt de fapt niște teorii promovate, cu amatorism sau profesionalism, de cei care își manifestă constant antipatia faţă de procesul de reîntregire a ţării. Cu o retorică plină de ură, anumiți indivizi falsifică și denaturează adevărul istoric și chiar au nerușinarea să spună despre unirea Basarabiei cu România că „ar fi frumos, dar nu se poate” invocând, în acest sens, argumente de ordin economic sau strategic. Interesant e faptul că aceștia nu contrazic adevărul istoric și anume că Basarabia e parte a terioriului românesc. Mesajul lor induce mereu nesiguranţă și teamă, sugerând pericole majore precum instabilitatea economică, apariţia unei minorităţi incontrolabile sau a unei corupţii imposibil de eradicat. Ca și când acești propagandiști ar fi descoperit peste noapte secretul tinereţii fără bătrâneţii și al vieţii fără de moarte dublat de cel al guvernării fără de corupţie, ei influențează pe unii dintre noi la modul cel mai abject și care ține doar de negativitate. Au chiar unele pseudo- argumente care corelează problemele existente în societatea românească cu cele din Republica Moldova, de genul ”că România n-ar avea nevoie de o regiune săracă” . Cunoaștem bine că această stare de corupție endemică este generată de o clasă politică oligarhică, mult mai apropiată de modelul din Asia centrală decât de Europa. Dar,vă rog să fiți fără grijă deoarece domniile lor nu au contract permanent cu funcția și nu vor domni la infinit, așa cum li se pare… A sosit timpul ca să dăm dovezi că suntem înfrățiți, înrudiți, că suntem de același sânge și limbă cu verișorii de dincolo de Prut! Revenind la planul inițial,nu am dispoziția și nici timpul necesar de a demonta toate aceste pseudo-teorii, deoarece aceasta revine ca o datorie de onoare a istoricilor și diplomaților. Dar în cele ce urmează vă propun un exercițiu de imaginație. Acesta se realizează prin corelarea tuturor elementelor posibile care ar duce la acest eveniment cu profunde rezonanțe- UNIREA! De fapt, mai bine spus după reîntregirea, reunirea celor două state,altcumva vor fi parametrii,regulile, legile și automat nivelul de trai. Numai încercați să vă proiectați ideea conform căreia, Republica Moldova va face parte dintr-un stat integrat european, membru al NATO. Peste acestea, îndrăzniți să vă proiectați și imaginea unei justiții imparțiale, corecte ce se vor extinde ca model și peste Prut. Cu alte cuvinte, lucrurile pot evolua într-o direcție normală, firească.Totuși, filo-rușii nu se lasă și încetinesc acest proces. Mai e cazul să ne aducem aminte de „prietenia” și interesul Rusiei, care a încercat să blocheze eforturile Republicii Moldova în sensul integrării europene, aşa cum a procedat de altfel şi în cazul altor state din fosta Comunitate a Statelor Independente? De aceea, din dorința de a ne vedea visul împlinit,ar trebui să nu mai ezităm deloc și nici să luăm peste picior pe semenii care luptă,speră și cred în idealul acestei uniri, în cuget și în simțiri.......

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu