Criteriul National

Pot reprezenta workshopurile un punct de cotitura in demararea unor afaceri?

Pot reprezenta workshopurile un punct de cotitura in demararea unor afaceri?
octombrie 22
09:36 2017

Deseori in domeniul antreprenorial nu este nevoie de prea multa stiinta pentru a avea un profit garantat, ci de implementarea anumitor concepte de baza care sa conduca la atractia oamenilor fata de un obiect/serviciu sursa.

La nivelul capitalei si a altor puncte centrale de interes ale tarii noastre, s-a putut observa potirivit unor comunicate de presa, multitudinea de workshopuri care sa conduca la informatizarea populatiei cu privire la demararea unei afaceri, un lucru care a prezentat un real succes, mai ales in randul oamenilor cuprinsi in intervalul de varsta 18-22 ani.

Pentru persoanele tinere, construirea unui brand si demararea unei afaceri ar putea fi de departe o provocare suprema, de pe langa care se pot devolta armonios si pe sine, dar pot invata si alte provocari la care ii supune viata de zi cu zi, mai ales in interactiunea sociala.

Exista argumente care sa ne impiedice sa demaram o afacere de succes in Romania?

Pentru a intocmi afaceri mici si mari, statul pune la dispozitie micilor intreprinzatori o sumedenie de facilitati, atat de ordin legislativ, cat si economic.

Potrivit unor comunicate de presa, se poate observa ca un proiect bine elaborat indiferent de ramurile industriei din care face parte,  poate primi drept ajutor in dezvoltare un suport economic, atat din partea statului, cat si a forurilor europene care sa vizeze un deplin succes pe termen lung.

Astfel, mai ales in domeniul agricol, s-a putut observa cum diferite persoane au recunoscut un progres subit, gratie acestor facilitati, dar si a urmaririi ultimelor informatii in cadru legislativ si economic care sunt furnizate pe anumite site-uri de referinta din platformele noastre virtuale.

Stiai ca pe www.ecomunicate.ro, gasesti cele mai noi comunicate de presa din aproape toate domeniile de afaceri, precum si modul in care raspunde lumea diferitelor campanii de publicitate oferite de anumite branduri ”mama”?

In cazul in care vrei sa iti dezvolti afacerile dupa un anumit concept de ordin strain, urmarirea ”pietei” ar putea reprezenta un punct de plecare pentru a putea face o campanie de promovare a unor produse, sau dupa caz de vanzare a altora, astfel incat fluxul de oameni sa fie continuu.

Insa, pentru ca un lucru sa ia amploare in Romania  pe plan antreprenorial, bazele virtuale constituie de departe principala cauza care poate asigura succes sau regres.

Stiai ca firmele mari sau mici care au intampinat un succes real in ultima vreme colaboreaza cu diferite societati care propun promovare SEO?

Cu siguranta ca oamenii sunt atrasi de site-urile cu o structura inovativa, care sa prezinte rapiditate in accesare si informatie la minut care ofera credibilitate si suport, iar acest lucru poate atrage succesul pe termen lung, mai ales daca traficul este unul constant.

Toate informatiile de suport, precum si experientele anumitor oameni sunt de bun augur pentru generatia tanara care vrea sa demareze o afacere, iar structurarea unor idei fixe pe baza unor comunicate de presa mai ales care survin din cadrul institutiilor statului ar putea fi un punct de plecare pentru a creea ceva cu adevarat impactant.

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Antonio

Antonio

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

Revoluția fiscală - o gogoriță națională EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Exprimarea greoaie din textul Ordonanței pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal a creat mai degrabă confuzie, în rândul angajaților, decât să confere siguranța pe care și-o doreau guvernanții. Această “revoluție fiscală” declanșată de Guvern a alimentat și mai mult nemulțumirile celor care protestează în stradă săptămână de săptămână.
O adevărată cavalcadă ce a provocat nenumărate neliniști , pe deplin justificate au tot zdruncinat atît încrederea dar mai ales au alimentat temerile tuturor oamenilor de bună credință din Romînia. Promisiunile lansate imediat după începutul acestui an au cauzat o adevărată sarabandă a emisiunilor în care doamna ministră a portofoliului muncii-Lia Olguța Vasilescu a tot fost invitată.
Numai că, din nefericire, din toate acestea s-a desprins ceva ce nu are o finalitate sau ceva care nu va aduce prosperitatea românilor . ‘‘Mult zgomot pentru nimic” ar fi motto-ul acestei adevărate campanii de conștientizare a noii revoluții fiscale. Aceasta își va arăta cu adevărat efectele în cel mai scurt timp.

Cu toate mijloacele moderne de informare , promisiunile și noutatea adusă în practică în domeniul fiscal a determinat ca întreaga clasă politica aflată la guvernare să se plângă deseori că toți oamenii nu le înțeleg deloc rostul sau deja iluzoriul program de guvernare, rămas mereu în urmă sau neonorat din cauze diverse…
Lipsa de transparență este dublată și de o lipsă de comunicare corespunzătoare ce accentuează lipsa resurselor financiare si antrenează nemultumirea majorității cetățenilor, acei buni plătitori de taxe și impozite ! .......

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Parteneri:

content writing
clovis.ro