Criteriul National

Pro Gaz – instalatii GPL Auto realizate de profesionisti

Pro Gaz – instalatii GPL Auto realizate de profesionisti
octombrie 11
21:14 2021

De când maşinile au devenit disponibile la scară largă pentru fiecare dintre noi, omenirea a încercat să găsească surse alternative de combustibil pentru a le propulsa, asta deoarece petrolul şi benzina sunt surse finite, iar procesul de extracţie şi distribuţie la pompe este unul costisitor – acest lucru regăsindu-se în preţul pe care-l vedem de fiecare dată când mergem să alimentăm. Deşi în ultimii ani se încearcă un „asalt” al maşinilor electrice, va mai fi nevoie de mulţi ani până când acestea să devină principala opţiune a oamenilor.

Poate cea mai convenabilă soluţie din punct de vedere economic pentru un şofer care parcurge distanţe mari cu maşina este aceea de a monta pe automobil o instalaţie de gaz. În funcţie de distanţele pe care le parcurgeţi zi de zi, investiţia pe care o veţi face în montarea unei instalaţii pe gaz poate fi amortizată în mai puţin de un an din simpla diferenţă de preţ dintre un plin de benzină/motorină şi unul de gaz.

Unul dintre marile avantaje ale montării de instalaţie GPL auto, pe lângă costurile cu aproximativ 50% mai mici la combustibil, este autonomia vehiculului. De ce? Pentru că instalarea sistemului GPL pe maşina dumneavoastră nu va afecta în niciun fel capacitatea acesteia de a rula şi pe benzină. În acest caz, şoferul poate decide ce combustibil alege să folosească atunci când porneşte la drum prin simpla apăsare a unui buton. Sistemele GPL montate de către echipa PRO-GAZ.RO, sunt uşor de utilizat, deoarece asigură pornirea vehiculului întotdeauna pe benzină şi comută în mod automat pe gaz, după aproximativ 15 până la 60 de secunde, atunci când s-au atins parametrii optimi de funcţionare.

Aşadar, trecerea la sistemul GPL nu înseamnă automat renunţarea la celălalt tip de combustibil pe care-l foloseşte în prezent automobilul dumneavoastră. Sistemul GPL vă optimizează costurile şi vă permite să treceţi de la o sursă la alta în caz de urgenţă în care nu găsiţi o staţie de alimentare în apropiere.

Există în rândul şoferilor o anumită temere cum că trecerea maşinii pe GPL îi reduce performanţa, dar în realitate, un sistem de alimentare GPL determină variaţii mici, neglijabile, de aproximativ 2-3% faţă de combustibilul iniţial al maşinii, aşa că nu trebuie să vă faceţi griji cu privire la acest aspect. Şi din punct de vedere al siguranţei, sistemul de GPL este unul bun. Testele de incendiu au demonstrat faptul că, în cazul producerii unui incendiu, volumul de flacără este cu mult mai mic decât în cazul scurgerii de benzină. Zeci de teste de impact şi de incendiu au fost efectuate, în colaborare cu pompierii, folosind cele mai sofisticate echipamente pentru a verifica eficienţa şi siguranţa valvelor şi rezervoarelor, iar rezultatele au fost unele pozitive.

Instalarea sistemului GPL poate dura de la câteva ore la câteva zile în atelierele PRO GAZ, în funcție de complexitatea lucrării. De asemenea, la Pro Gaz se poate face şi mentenanţa sistemului GPL Auto atunci când este necesar.

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Alexandru Razvan

Alexandru Razvan

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul