Criteriul National

Produsele promotionale personalizate, un pas mai aproape de clientii fideli

Produsele promotionale personalizate, un pas mai aproape de clientii fideli
martie 23
08:42 2017

Materialele promotionale au fost si continua sa fie un mijloc de a va face cunoscuta afacera, de a va promova serviciile si se a tine legatura cu clientii multumiti. Materialele promotionale sunt imperuna cu celelelte metode de promovare „sufletul afacerii”.

Produsele promotionale trebuie sa fi impecabile, sa reprezinte  imaginea a serviciilor pe care le oferiti, sa ramana in memoria clientului sau a potentialului client si, bineinteles, sa impresioneze in mod pozitiv. Toate elementele cu carcater promotional trebuie atent ralizate de specialisti, pentru ca fiecare detaliu conteaza! Creatorii de materiale de marketing, stiu cu precizie ce impact au toate detaliile asupra perceptiei clientului: sigla firmei bine imprimata, numarul de telefon vizibil, si celelalte detalii sunt doar cateva aspecte ce trebui luate in considerare, pentru a fi siguri ca mesajul pe carre doriti sa il transmiteti va ajunge la tinta. Combinarea culorilor, alegerea caracterelor si dimensiunea acestora dar si alegerea tipului de materiale promotionale care vor purta marca afacerii sunt alte aspecte ce nu trebuie ignorate. Aceste aspecte vor asigura ca investiti banii cu adevarat, si nu ii veti pierde in diferite sertare sau cosuri de gunoi.

Pixurile, agendele, mapele, calendarele, instrumentele de scris si trusele cu scule personalizate pot deveni materiale promotionale cu impact deosebit asupra imaginii afacerii pe care o desfasurati. Aceste produse promotionale de la Lexivo, sunt destinate sa impresioneze si in acelasi timp sa va faca brand-ul companiei mai usor de recunoscut.  Materialele promotionale realizate in stransa colaborare cu clientii sunt adaptate nevoilor acestora, sunt personalizate si sunt create pentru a creste imaginea fimrei.

Din experienta vasta, specialistii au observat ca materialele promotionale precum canile, termosurile, gentile, ruxacurile si obiectele electronice, sunt mai apreciate de clienti pentru ca au pe o latura mai practica. Studiile de piata au demontrat ca persoanele care au un USB personalizat, de la o companie care ofera servicii vor contacta acea firma in vederea colaborarii. Analistii sustin ca obiectele promotionale care sunt des utilizate precum USB-ul, pixul, sau agenda au impact mai mare fata de alte materiale sau alte forme de publicitate (reclame radio, afise, pancarde, reclame online ), pentru ca sunt mai personale si creaza o relatie cu potentialul client. De aceea este important ca toate produsele promotinale sa fie de cea mai buna calitate.

Cand vine vorba de imagine si investirea banilor toate detaliile sunt importante fapt pentru carre specialistii Lexivo sunt alaturi de afacerea voastra si va indruma sa o faceti mai usor cunoscuta lumiii, mai accesibila si mai apreciata.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Criteriul.ro

Criteriul.ro

Ziar national de informatii si opinii.

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro