Criteriul National

Produsele promotionale personalizate, un pas mai aproape de clientii fideli

Produsele promotionale personalizate, un pas mai aproape de clientii fideli
martie 23
08:42 2017

Materialele promotionale au fost si continua sa fie un mijloc de a va face cunoscuta afacera, de a va promova serviciile si se a tine legatura cu clientii multumiti. Materialele promotionale sunt imperuna cu celelelte metode de promovare „sufletul afacerii”.

Produsele promotionale trebuie sa fi impecabile, sa reprezinte  imaginea a serviciilor pe care le oferiti, sa ramana in memoria clientului sau a potentialului client si, bineinteles, sa impresioneze in mod pozitiv. Toate elementele cu carcater promotional trebuie atent ralizate de specialisti, pentru ca fiecare detaliu conteaza! Creatorii de materiale de marketing, stiu cu precizie ce impact au toate detaliile asupra perceptiei clientului: sigla firmei bine imprimata, numarul de telefon vizibil, si celelalte detalii sunt doar cateva aspecte ce trebui luate in considerare, pentru a fi siguri ca mesajul pe carre doriti sa il transmiteti va ajunge la tinta. Combinarea culorilor, alegerea caracterelor si dimensiunea acestora dar si alegerea tipului de materiale promotionale care vor purta marca afacerii sunt alte aspecte ce nu trebuie ignorate. Aceste aspecte vor asigura ca investiti banii cu adevarat, si nu ii veti pierde in diferite sertare sau cosuri de gunoi.

Pixurile, agendele, mapele, calendarele, instrumentele de scris si trusele cu scule personalizate pot deveni materiale promotionale cu impact deosebit asupra imaginii afacerii pe care o desfasurati. Aceste produse promotionale de la Lexivo, sunt destinate sa impresioneze si in acelasi timp sa va faca brand-ul companiei mai usor de recunoscut.  Materialele promotionale realizate in stransa colaborare cu clientii sunt adaptate nevoilor acestora, sunt personalizate si sunt create pentru a creste imaginea fimrei.

Din experienta vasta, specialistii au observat ca materialele promotionale precum canile, termosurile, gentile, ruxacurile si obiectele electronice, sunt mai apreciate de clienti pentru ca au pe o latura mai practica. Studiile de piata au demontrat ca persoanele care au un USB personalizat, de la o companie care ofera servicii vor contacta acea firma in vederea colaborarii. Analistii sustin ca obiectele promotionale care sunt des utilizate precum USB-ul, pixul, sau agenda au impact mai mare fata de alte materiale sau alte forme de publicitate (reclame radio, afise, pancarde, reclame online ), pentru ca sunt mai personale si creaza o relatie cu potentialul client. De aceea este important ca toate produsele promotinale sa fie de cea mai buna calitate.

Cand vine vorba de imagine si investirea banilor toate detaliile sunt importante fapt pentru carre specialistii Lexivo sunt alaturi de afacerea voastra si va indruma sa o faceti mai usor cunoscuta lumiii, mai accesibila si mai apreciata.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Criteriul.ro

Criteriul.ro

Ziar national de informatii si opinii.

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

AU TRECUT DOI ANI DE LA TRAGEDIA DIN CLUBUL COLECTIV… CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Au trecut deja destul de repede doi ani de la tragedia din clubul Colectiv. Neputința pe care au trăit-o majoritatea în acele zile coroborate și cu revolta care a urmat, rămân încă bine întipărite în memoria multora. Multitudinea de evenimente de comemorare din aceste zile ne arată că nu suntem dispuși să lăsăm umbra uitării să se aștearnă în urma incendiului care a luat 64 de vieți.

Colectiv este acea mărturie de netăgăduit, acea expresie plină de tragism pe care și din care foarte puțini au putut înțelege câte ceva. Cert este că lumea a rămas marcată pe moment, ca mai pe urmă, aproape ireversibil, inexplicabil, cu aceeași doză de cinism…a alunecat pe partea uitării.

Momentul Colectiv ne-a adus nu doar pierderea unor oameni de care suntem cu toții iremediabil legați. Ci, a fost vorba și de un fel de trezire involuntară, care ne-a pus în față un adevăr crud: corupția chiar ucide. Iar, dacă stăm și reflectăm câteva momente, fără a avea pretenția de a ne situa în postura de ”judecători”, cu acea durere a omului rănit, vom ajunge la anumite concluzii, despre care s-a tot scris și strigat cu voce tare, sinonimă cu acea dorință de a nu renunța până în ziua în care vom transcede și ne vom alătura lor, cu mențiunea și rugămintea adresată Cerului de a nu avea acel tragic sfârșit!

Tineri aceia deosebiți nu meritau să moară în asemenea chinuri. Tineri aceia meritau tratați cu mare grijă de către cei specializați și în măsură să îi aline, să le asigure o speranță…Dar, din nefericire, nimeni și nimic nu au putut să le schimbe destinul.

Așa s-a ajuns cu acțiunea de a protesta, atunci când o mare de oameni a decis să strige și să vocifereze, pe deplin întemeiat contra lentorii, neajunsurilor, incapacității Sistemului. Astfel, fără de acest spirit civic, care ulterior a fost confiscat de către unele partide nu se putea face vreo schimbare.

Datoria, dreptul de a manifesta, de a dezbate cu argumente, de a vocifera atunci când guvernanții greșesc și de a semna petiții pentru a cere și a obține o schimbare veritabilă este unul garantat de bunul simț, dacă de Constituție, se tot încearcă, spre a fi eliminat, treptat-treptat.........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo