Criteriul National

Produsele promotionale personalizate, un pas mai aproape de clientii fideli

Produsele promotionale personalizate, un pas mai aproape de clientii fideli
martie 23
08:42 2017

Materialele promotionale au fost si continua sa fie un mijloc de a va face cunoscuta afacera, de a va promova serviciile si se a tine legatura cu clientii multumiti. Materialele promotionale sunt imperuna cu celelelte metode de promovare „sufletul afacerii”.

Produsele promotionale trebuie sa fi impecabile, sa reprezinte  imaginea a serviciilor pe care le oferiti, sa ramana in memoria clientului sau a potentialului client si, bineinteles, sa impresioneze in mod pozitiv. Toate elementele cu carcater promotional trebuie atent ralizate de specialisti, pentru ca fiecare detaliu conteaza! Creatorii de materiale de marketing, stiu cu precizie ce impact au toate detaliile asupra perceptiei clientului: sigla firmei bine imprimata, numarul de telefon vizibil, si celelalte detalii sunt doar cateva aspecte ce trebui luate in considerare, pentru a fi siguri ca mesajul pe carre doriti sa il transmiteti va ajunge la tinta. Combinarea culorilor, alegerea caracterelor si dimensiunea acestora dar si alegerea tipului de materiale promotionale care vor purta marca afacerii sunt alte aspecte ce nu trebuie ignorate. Aceste aspecte vor asigura ca investiti banii cu adevarat, si nu ii veti pierde in diferite sertare sau cosuri de gunoi.

Pixurile, agendele, mapele, calendarele, instrumentele de scris si trusele cu scule personalizate pot deveni materiale promotionale cu impact deosebit asupra imaginii afacerii pe care o desfasurati. Aceste produse promotionale de la Lexivo, sunt destinate sa impresioneze si in acelasi timp sa va faca brand-ul companiei mai usor de recunoscut.  Materialele promotionale realizate in stransa colaborare cu clientii sunt adaptate nevoilor acestora, sunt personalizate si sunt create pentru a creste imaginea fimrei.

Din experienta vasta, specialistii au observat ca materialele promotionale precum canile, termosurile, gentile, ruxacurile si obiectele electronice, sunt mai apreciate de clienti pentru ca au pe o latura mai practica. Studiile de piata au demontrat ca persoanele care au un USB personalizat, de la o companie care ofera servicii vor contacta acea firma in vederea colaborarii. Analistii sustin ca obiectele promotionale care sunt des utilizate precum USB-ul, pixul, sau agenda au impact mai mare fata de alte materiale sau alte forme de publicitate (reclame radio, afise, pancarde, reclame online ), pentru ca sunt mai personale si creaza o relatie cu potentialul client. De aceea este important ca toate produsele promotinale sa fie de cea mai buna calitate.

Cand vine vorba de imagine si investirea banilor toate detaliile sunt importante fapt pentru carre specialistii Lexivo sunt alaturi de afacerea voastra si va indruma sa o faceti mai usor cunoscuta lumiii, mai accesibila si mai apreciata.

Comentarii

Comentarii

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

Dor de primăvară - Editorial

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Intrarea în anotimpul renașterii își face simțită prezența. Natura se trezește la viață , chiar dacă acest sfârşit de februarie a fost destul de agitat, fiind marcat de nenumărate tulburări meteorologice dar și de evenimente, de arestări repetate şi anchete subtile, de multiple declaraţii de război şi de tensiuni mocnite. Dar, propun să le lăsăm în suspensie, deoarece toate au parte de rezolvare, la un moment dat.

Odată lămurite aceste aspecte, vă invit pe fiecare dintre dumneavoastră să vă lăsați imaginația să lucreze. Nu va necesita niciun cost suplimentar, iar beneficiile le veți cuantifica mai devreme sau mai târziu.

Așadar, din acest moment până la finalul acestor rânduri vă invit la a retrăi și reimagina primăvara din punctul dumneavoastră de vedere. Nu contează câtă experiență dețineți, nu contează nici statutul social, ci mai degrabă deschiderea sufletească dublată de acea trezvie.

Socoietatea postmodernă a devenit oarecum insensibilă la schimbările psihice, la schimbările anotimpurilor iar cea mai acută lipsă de orizont este pentru noi toţi o veritabilă și feroce luptă cu dorințele, temerile, ideile sau prejudecățile noastre. De aceea, anotimpul renașterii este o invitație la accederea într-o altă etapă a vieții şi o alternativă de a ne (re)veni în fire. La modul ideal se poate compara acest lucru ca pe o ofertă de a (re)veni la normalitate, la o invitație de a ne (re)găsi buna aşezare atât în relaţie cu semenii noştri, cât mai ales cu noi înşine.

Și este minunat să observăm aceste lucruri, chiar dacă suntem în mijlocul tuturor evenimentelor. Ce bucurie este atunci când ne alocăm timpul de a ne relaxa și de a privi la florile de câmp pentru a dobândi de la ele o înțelegere. Cromatic și olfactiv…Dar nu numai atât, deoarece aşa cum albina, zburând din floare în floare, adună din ele mierea, aşa şi noi, privind la flori nu numai cu ochii cei trupeşti, ci şi cu ochii lăuntrici putem aduna înțelepciune superioară, ce ține de suflet, dobândind anumite cunoştinţe..........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

clinica implant dentar timisoara

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro