Criteriul National

PROGRAM TURISTIC CARE AJUTA LA ATRAGERE TURISTILOR IN EXTRASEZON LA MUNTE SI LA MARE Partea a II-a

iunie 01
17:37 2015

 

 PROGRAM TURISTIC CARE AJUTA LA ATRAGERE TURISTILOR IN EXTRASEZON LA MUNTE SI LA MARE Partea a II-a

Cine va castiga alegerile la Constanta 1

In acest articol si intr-un alt document redactia ziarului Criteriul National o sa va prezinte o lista cu 10 exemple de programe turistice care ajuta la atragerea turistilor si la prelungirea sezonului, atat la munte cat si la mare.

Cele zece programe au fost elaborate tinand cont de anumite aspecte caracteristice locatiilor ,obiective turistice si de o serie de principii de marketing turistic modern care pana acum nu au fost aplicate in Romania.

Dupa ce veti afla despre ele,  veti intelege de ce pana acum ati intampinat anumite probleme in afacerea dumneavoastra ,de ce nu au mers lucrurile asa cum ar fi trebuit etc

Inainte sa continuati sa cititi ceea ce va vom prezenta in aceasta editie o sa va recomandam sa urmariti o serie de informatii pe care le am publicat deja despre acest subiect in linkurile de mai jos .

 

Revenind acum la ceea ce dorim sa va prezentam in aceasta editie o sa va spunem urmatoarele. Cele 10 programe turistice care  vor ajuta hotelieri si diversele locatii turistice sa atraga turistii in extrasezon nu au fost create intr-o maniera haotica si improvizata asa cum s-a intamplat pana acum si nici nu propun sa atraga turistii intr-o anumita zona ,locatie sau regiune din cauza ca acolo se afla cateva obiective turistice ce sunt controlate de cine trebuie.

Pentru a evita astfel de situatie vom avea o discutie cu hotelierii ,cu managerii unor locatiii ,cu agentii de turism, reprezentanti ale unor tururi operatori ,centre de entertainment, cu institutiile de arte,cu firmele de organizare de evenimente ,cu societatea academica ,cu reprezentantii ai mediului de afaceri ,cu companiile din industria de transfer de know how.

In aceeasi ordine de idei, programele respective nu vor fi promovate asa cum s-a intamplat pana acum doar ca sa poata directiona banii catre firmele de partide ci pentru a aduce turistii.

In acest scop se va implementa un proiect in care romanii din diaspora vor fi platiti din bani Uniunii Europene ca sa promoveze programele turistice respective. Cu aceasta ocazie in loc ca milioane de euro pe care UE pana acum le-a alocat pentru promovarea turismului sa ajunga la firmele de casa ale politicienilor si apoi in pusculita partidelor politice vor ajunge la romanii din diaspora iar ei vor fi platiti pentru fiecare turist ,participant la evenimente de transfer de know how pe care vor trimite in Romania .

Avand in vedere ca diversele tari ale UE sustine o astfel de idee, vom reveni cu mai multa informatii despre acest subiect deoarece intr-un alt proiect separat si elevii ,studentii ,somerii si cei care lucreaza si primesc salarii de mizerie vor putea sa promoveze programele turistice respective si sa castige bani pe langa salarii!

Sursa foto : www.infotravelromania.ro

Comentarii

Comentarii

Articole similare

0 Comments

No Comments Yet!

There are no comments at the moment, do you want to add one?

Write a comment

Only registered users can comment.

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo