Criteriul National

PROGRAM TURISTIC CE AJUTA LA ATRAGEREA TURISTILOR IN EXTRASEZON LA MUNTE SI LA MARE Partea I

mai 30
14:32 2015

 

 PROGRAM TURISTIC CE AJUTA LA ATRAGEREA TURISTILOR IN EXTRASEZON LA MUNTE SI LA MARE  Partea I

Atragerea turistilor in extrasezon la munte si la mare reprezinta o prioritate zero pentru Romania ! Agentii economici trebuie sa fie sprijiniti in vederea elaborarii unor concepte de programe turistice care sa fie capabile sa atraga atat vizitatori cat si participanti la diverse evenimente de transfer de know how ce pot fi organizate in extrasezon la munte si la mare.

Hotel-vega-mamaia

In acest articol cat si intr-un alt document ce va fi publicat in editia urmatoare, redactia ziarului Criteriul National va va prezenta hotelieri, operatori turistici, agenti de turism, manageri ai unor locatii turistice, angajati din domeniul turismului -cel putin 10 tipuri de programe turistice care pentru prima data de dupa 1989 vor putea ajuta sa atraga turisti pe litoral in extrasezon .

Un astfel de program se incadreaza intr-o strategie moderna de marketing turistic si se adreseaza cu precadere unui public tinta ce are capacitate 3X de a atrage turisti in extrasezon. Ca sa puteti vedea cum este posibil acest lucru si ce trebuie sa faceti inca de la inceput pentru a atrage turisti in extrasezon, puteti urmari acest link.

Pentru prima data in istoria Romaniei de dupa Revolutie, agentii economici care nu au serviciu, care se concureaza intre ei, vor putea combina de o anumita maniera serviciile lor si apoi pot crea produse turistice care vor reusi sa atraga un numar relativ mare de turisti in diverse wekenduri in lunile iunie, august, septembrie si chiar octombrie.

In conformitate cu cele stabilite dupa luna septembrie, astfel de programe vor fi implementate la Brasov si pe valea Prahovei. Va fi pentru prima data in Romania cand va fi elaborat un program turistic care ajuta la prelungirea sezonului pe litoral si apoi in momentul in care proiectul se muta pe valea Prahovei si la Brasov, unde va contribui imediat la dinamizarea sezonului in regiunea respectiva la sfarsitul sezonului de toamna. Datorita importantei strategice a acestui proiect si faptului ca va putea sa creeze un numar relativ mare de locuri de munca atat pe litoral cat si la munte, o buna parte din agentii economici care vor participa la implementarea acestui proiect va putea sa primeasca finantare din partea Uniunii Europene.

hotel-phoenicia-luxury-5064

Cum se va putea face trecerea de la proiectul ce va fi implementat pe litoral la acela de la munte, de o anumita forma incat o buna parte din turistii care vor veni pe litoral in diverse wekenduri din lunile august, septembrie si octombrie sa doreasca apoi sa mearga la munte in diverse weekenduri din octombrie si noiembrie?

Inca din momentul in in care se prezinta anumite tipuri de programe pe litoral se va prezenta in cadrul unor evenimente un slogan unde se va putea citi printre altele: “Vara nu se termina o data cu venire toamnei, ea continua la Brasov, la Paradisul Acvatic!”

Agentii economici care doresc sa fie printre cei in jurul carora se va elabora si concepe acele produse turistice pot sa intre in contact cu coordonatorul acestor proiecte prin intermediul adresei de email special_consult@yahoo.com.

IN CE FEL ACEASTA ACTIUNE DE PROMOVARE A TURISMULUI DE LA MUNTE VA AJUTA LA EXTINDEREA SEZONULUI PE LITORAL?

Plecand de la faptul ca in vederea promovarii turismului de pe Valea Prahovei si in Brasov se va mobiliza un anumit numar de oameni sa participe activ la ceea ce se va intampla pe Litoral in diversele weekenduri din lunile august si septembrie ,iar acestia la randul lor vor invita si grupul lor de prieteni -atunci cu aceasta ocazie va exista un motiv ca pe litoral sa soseasca intr-un impresionant numar de oameni. Intr-o asemenea maniera, evenimentele vor fi combinate si cu alte persoane care vor veni sa participe la diverse evenimente de transfer de know how , cursuri de scurta durata. In felul acesta se va dinamiza activitatea pe litoral!

 

Surse foto : www.ideal-travel.ro

Comentarii

Comentarii

Comentarii

Articole similare

0 Comments

No Comments Yet!

There are no comments at the moment, do you want to add one?

Write a comment

Only registered users can comment.

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro