Criteriul National

Promovarea pe Instagram: 10 domenii de activitate care obțin rezultate maxime în campaniile de marketing de pe Instagram

Promovarea pe Instagram: 10 domenii de activitate care obțin rezultate maxime în campaniile de marketing de pe Instagram
august 03
19:06 2021

Rețeaua socială Instagram este una din rețelele cu cele mai rapide creșteri ale numărului de utilizatori. Instagram are deja peste 1 miliard de utilizatori activi, dintre care 52% femei și 48% bărbați. Este o rețea socială atractivă în rândul celor cu venituri peste medie. Are un public tânăr care petrece, în medie, 28 de minute pe zi pe Instagram. Evident că nu pentru toate afacerile este justificată o prezență activă pe Instagram. Sunt multe domenii de activitate pentru care este inutil să investești în acest canal de marketing. Am selectat mai jos domeniile cheie în care prezența pe Instagram aduce beneficii garantate:

 

  1. Domeniul turistic oferă peisaje spectaculoase, locuri inedite și experiențe vizuale care îl fac ideal pentru promovarea pe Instagram.
  2. Decizia de a testa și de achiziționa produse în domeniul beauty se bazează foarte mult pe dovezile vizuale și pe aspectul altor persoane care folosesc produsele respective.
  3. Este foarte important pentru clienți să vadă cum arată produsele lor și să aibă posibilitatea de a le viziona și pe alte persoane.
  4. Construiești povești vizuale plecând de la imagini spectaculoase care să poziționeze în mintea consumatorilor seturile de bijuterii.
  5. Industria aceasta este formată, pe de-o parte din săli de fitness, pe de altă parte din furnizori de diverse produse. Este extrem de ofertantă din punct de vedere vizual pentru că este foarte important ca omul să aibă repere vizuale, de imagine, cu privire la produsele de testat.
  6. Elementele de atracție vizuală se bazează atât pe fotografii cât și pe videoclipuri care să surprindă deplasarea, dinamismul.
  7. Produse pentru animalele de companie. Este o industrie care a crescut enorm în această perioadă de pandemie. Se bazează pe faptul că în rețelele sociale imaginile cu animale au un succes asigurat de la sine, așa că este un domeniu de impact pe Instagram.
  8. Decorațiuni. În domeniul decorațiunilor, o imagine face cât 1.000 de cuvinte. De aceea are un potențial foarte bun pe Instagram pentru că pot crea povești vizuale atractive.
  9. Produse de bebeluși. Tipul de imagine care trezește cea mai mare emoție este fotografia cu un bebeluș. Furnizorii de produse din acest domeniu pot profita de acest lucru prin crearea unor campanii constante care să transmită emoția asociată produselor pe care le vând.
  10. Produse de îngrijire. Aici contează foarte mult rezultatul utilizării acestor produse. Merg foarte bine fotografii și filme de tipul: înainte și după utilizare.

 

Promovare Instagram

”Cât de bine funcționează reclamele pe Instagram? Cum poți face să ai succes pe Instagram? Cât costă promovarea pe Instagram,” Iată trei întrebări rostite frecvent de către cei care lucrează în domeniul marketingului online. Răspunsurile la aceste întrebări depind de mai mulți factori, dintre care cel mai important este domeniul de activitate al celui care își face promovare Instagram. Sunt domenii pentru care o investiție în Instagram este o gaură neagră în bugetul de marketing, dar sunt și domenii răsfățate de funcționalitățile acestei rețele online.

Dacă ți-ai propus să începi o campanie pe această rețea socială și vrei să știi prețurile pentru promovarea pe Instagram, poți aflat toate detalii din diverse articole publicate în România.

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Criteriul

Criteriul

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul