Criteriul National

Puterea brandului in mediul online

Puterea brandului in mediul online
martie 30
21:37 2020

Sunt foarte multe aspecte in creare magazin online multe tin de partea tehnica, infiintarea si construirea site-ului, realizarea imaginilor pentru produse, etc.; insa pe langa partea tehnica apare si ceade branding. Aici lucrurile sunt foarte importante, mai ales ca vorbim despre strategii ce pot influenta rata de succes a firmei tale sau, intr-un scenariu mai putin optimist, poate duce la o cadere libera a afacerii. Totul depinde de ideile si actiunile tale.

creare magazin online 3

Ce inseamna brandingul in cazul in care va ganditi la creare magazin online? Pentru inceput trebuie sa stabilim cateva premise ce tin de istoria companiei tale, directia in care vreti va dezvoltati dar si stabilirea unei imagini pentru firma ta. Pentru toate acestea exista un prim pas, stabilirea identitatii.

O firma fara o identitate nu exista

Identitatea este un element esential in realizare magazin online, asadar cauta o identitate bazata pe elemente ce se potrivesc descrierii firmei tale. Iti trebuie un nume, logo si un slogan care sa fie usor de memorat, cu un impact puternic. Pentru a putea construi aceasta identitate trebuie sa te bazezi pe doua elemente, istoria companiei si conceptul de baza al firmei. Aceste doua elemente definesc identitatea, si la fel ca si in cazul oricarui brand de succes, este bine sa profitati de ele pentru a va construi o imagine solida care sa inspire incredere. Oricum doriti va construiti brandul, alegeti asadar varianta unui nume solid, usor de memorat si accesibil.

Cand vorbim de creare magazin online nu putem sa nu includem si importanta in construirea brandului a produselor. Peste tot exista magazine si magazinase care ofera cam aceleasi produse, asadar singura optiune de a iesi in evidenta nu este doar un nume bun ci si produse unice. Este evident ca oferta magazinului trebuie sa includa si elemente solicitate de piata si de clienti insa o baza simpla de produse sau o oferta limitata poate avea efecte grave asupra cifrei de afaceri, fara a mai vorbi de imaginea brandului.


Alegeti ajutor de fiecare data cand simtiti nevoia

 

Asadar, alege iti construiesti numele nu numai prin a va baza pe istoria si conceptul businessului tau, adauga si produse unice care in timp pot deveni ambasadori pentru imaginea firmei tale. Fiecare magazin online si fizic are de cele mai multe ceea ce numim Hero-Product, produsul sau gama de produse care se bucura de cel mai mare succes sau care fac parte din imaginea brandului. Un exemplu in acest sens poate fi dat chiar si de o covrigarie. Acest gen de firme folosesc un produs principal pentru a-si construi imaginea, de asemenea si afacerile de tip coffee-to-go sau gelaterii. Profitati de ideea ca exista posibilitati de construire a brandului intr-o maniera simpla, eficienta, fara a implica cheltuieli prea mari. 

Odata ce aveti un brand, urmatorii pasi in creare magazin online sunt simpli si usor de urmarit. Evident, pasii necesari in realizarea unui magazin online difera de la caz, la caz. Este esential sa apelati la ajutor specializat de fiecare data cand aveti intrebari. 

 

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Alexandru Razvan

Alexandru Razvan

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul