Criteriul National

Renunță la obiceiurile proaste din sala de fitness!

Renunță la obiceiurile proaste din sala de fitness!
mai 15
11:34 2017

Dacă te duci la sală periodic, însă nu beneficiezi de îndrumarea unui instructor, cu siguranță că te-ai întrebat și tu, cel puțin o dată: oare e bine ce fac? Aparatele sunt multe, distragerile tentante, oportunitățile de a trișa nenumărate.

Partea foarte proastă a antrenamentelor ineficiente este că duc la rezultate nesemnificative și, deci, la pierderea motivării și renunțarea, într-un final, la mersul la sală. Astfel, dacă ești hotărâtă să scapi de celulită, vrei o siluetă de invidiat și îți dorești să profiți la maxim de timpul petrecut la sală, credem că-ți va fi de folos următoarea listă a celor mai comune greșeli auto-sabotante din sala de fitness.

Lenevirea pe bicicleta eliptică

Probabil că ai văzut și tu de multe ori fete intrând în grupuri în sala de fitness, plasându-se pe biciclete eliptice alăturate și apoi urmând un program de 30 de minute extrem de ușor, timp în care discută încântate între ele diverse probleme de peste zi. Dacă și tu faci la fel, știi că de cele mai multe ori la finalul celor 30 de minute urmează încă vreo 10 minute pe banda înclinată și apoi pleci acasă fericită că ai terminat cu brio încă un program epuizant la sală.

Jennifer Cohen, specialistă în fitness și colaboratoare a revistei Health.com, spune că bicicleta eliptică este unul dintre cele mai ineficiente aparate, nu doar pentru că de cele mai multe ori nivelul de dificultate la care este folosită este unul foarte scăzut, dar și pentru că aparatul nu se folosește de mișcările naturale ale corpului. Așadar, data viitoare când mergi la sală, renunță la bicicleta eliptică și înlocuiește-o cu alergări pe bandă sau sărituri cu coarda.

Lucrezi la sală un timp îndelungat, la un nivel de dificultate foarte mic

În loc să faci diverse exerciții timp de o oră la un nivel ușor spre moderat, încearcă să faci doar o jumătate de oră de exerciții solicitându-ți organismul 100%. Ia pauze mici, de 15-30 de secunde, și apoi treci rapid la următorul aparat.

Pierzi vremea în loc să te antrenezi

Cum spuneam mai sus, dacă mergi la sala de fitness pentru a sta la bârfe și discuții, timpul petrecut va fi irosit. Renunță la telefonul mobil, renunță să mai fii preocupată de felul în care îți stau părul sau tricoul și concentrează-te în totalitate asupra antrenamentului.

Faci prea multe exerciții cardio și prea puțină forță

Chiar dacă exercițiile cardio par să ardă mai multe calorii, spune Jennifer Cohen, este foarte important să le combini cu exerciții de forță. Acestea din urmă te vor ajuta să dezvolți masa musculară, care va continua să ardă grăsimile chiar și când nu ești în sala de fitness.

Te hidratezi cu băuturi energizante

Băuturile energizante te ajută să îți intri în formă, însă conțin și foarte mult zahăr și calorii. Alege, în schimb, să te hidratezi cu apă plată și, pentru a nu te simți slăbită în timpul antrenamentelor, mănâncă ceva ușor cu 45 de minute înainte să te duci la sală. O felie de pâine integrală prăjită cu o linguriță de unt de migdale poate fi o variantă foarte bună.

Faci aceleași exerciții

Când faci aceleași exerciții zilnic, corpul tău se obișnuiește cu ele, astfel că devin din ce în ce mai ușoare și tu arzi din ce în ce mai puține calorii. Schimbă zilnic programul de exerciții pentru a-ți păcăli organismul să consume mai multe calorii și pentru a evita senzația de plictiseală.

Te duci singură la sală

Poate că asta funcționează foarte bine pentru tine. Dacă, însă, ești o persoană mai socială, ar fi o idee bună să îți iei un partener de sală. Cei mai mulți oameni sunt impulsionați să se forțeze mai tare atunci când fac exerciții alături de cineva. În plus, micile competiții care apar inevitabil sunt nu doar distractive, dar și eficiente în arderea caloriilor.

De obicei, programul de fitness este însoțit și de o dietă sănătoasă. Ca și în cazul programului de fitness, demotivarea poate apărea și în cazul dietelor, așa că îți recomandăm să citești și despre factorii care te-ar putea determina să renunți la dietă.

Sperăm că informațiile prezentate vă vor ajuta să folosiți mai eficient ședințele de antrenament la sală și vă urăm multă sănătate!

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Raluca Voinea

Raluca Voinea

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro