Criteriul National

Reparatii cutii de viteze pentru camioane

Reparatii cutii de viteze pentru camioane
februarie 14
02:18 2018

Reparatii cutii de viteze pentru camioane

Maşina este unul dintre cele mai importante accesorii cu care ne asociem. Afirmând acest lucru, putem spune că maşina are nevoie de foarte multă atenţie. Cea mai importantă parte din ea este cutia cu viteze. Dacă cauţi un loc sigur şi bun în care vrei să primeşti sfaturile şi reparaţiile necesare acesteia, poţi apela oricând la noi, mai exact la SC MOROGEC AUTO SRL. Ştim deja că această parte a maşinii poate fi cu transmisie manuală sau cu transmisie automată. Ambele diferă în funcţie de maşină pe care o deţineţi.

media-146893518837009800

Cum trebuie să îţi pregăteşti cutia cu viteze?

Cel mai important lucru este să o montezi pe un palet. Făcând acest lucru, cutia cu viteze nu se va mişca şi va rămâne intactă, întocmai ca noi să vedem problema şi să o putem rezolva. Următorul pas pe care trebuie să îl respectaţi ete să apelaţi la o firmă de transport care va asigura trimiterea cutiei cu viteze la sediul firmei noastre. Totul se va desfăşura rapid, aşa că dumneavoastră puteţi sta fără grijă.

În cât timp va ajunge cutia cu viteze la firma noastră?

Aşa cum am menţionat şi mai sus, noi ne asigurăm că totul să se mişte cu paşi repezi şi foarte bine, întocmai pentru a vă rezolva eventuala problema. Reparaţia cutiei de viteze durează deseori o zi, dacă dispunem de piesele auto necesare. Astfel puteţi să vă bucuraţi de aceasta foarte repede. Dacă nu dispunem de toate piesele necesare reparatiei, atunci va trebui să aşteptaţi în jur de 2 zi sau 4 după ea. Vrem să ne asigurăm că totul este in regula cu cerinţele dumneavoastră, aşa că punem mult accent pe profesionalism.

Cât te va costa transportul?
Transportul poate varia de la localitate la localitate. Deseori aceasta taxa este cuprinsă între 10-200 de lei sau 350 de lei – 400 de lei pentru localităţi mai îndepărtate de noi. Putem repara orice cutie cu viteze in decurs de câteva zile, asigurându-vă că aceasta este reparată de profesionişti. Plata transportului se face în momentul în care totul va ajunge la dumneavoastră. Aceasta se numeşte „taxa de transport”, găsită în rubrica cheltuieli de transport.

 

 

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Anabell

Anabell

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul