Criteriul National

Riscurile serviciilor de rent a car

Riscurile serviciilor de rent a car
martie 09
13:16 2017

Cu toate ca majoritatea turistilor se ocupa pana la cel mai mic detaliu de cazare si de zbor, in ceea ce priveste atitudinea lor fata de serviciile de rent a car aceasta este, de cele mai multe ori, nepasatoare devenind vulnerabili in fata tuturor firmelor de acest gen.

Ceea ce ar trebui sa faca toti cei care apeleaza la serviciile de rent a car este sa se informeze cu exactitate si sa cunoasca foarte bine politica si conditiile firmei pe care o vor alege.

In primul rand, presupunand ca nu ati optat pentru umplerea rezervorului in momentul in care ati semnat contractul, firmele de rent a car solicita returnarea masinii cu aceeasi cantitate a combustibilului pe care ati primit-o in momentul in care ati inchiriat masina(de obicei, inseamna full). Cu toate acestea, exista o discrepanta evidenta in ceea ce priveste limita de kilometri impusa si capacitatea rezervorului. In acest sens, FocusRent este o firma de rent a car din Bucuresti care nu impune o limita de kilometri si, intr-adevar, ofera un full de combustibil, astfel incat sa nu existe probleme, iar clientul sa fie satisfacut in totalitate de serviciul la care a apelat.

Multe firme de rent a car impun clientilor sa isi plateasca singuri taxa de drum, ceea ce se traduce prin timp pierdut. In plus, este necesar sa va informati cu privire la asigurarile RCA si full Casco si la modul in care firma pe care o alegeti trateaza aceasta problema. FocusRent ofera servicii de rent a car complete, clientul nefiind pus in fata unei situatii care cere timp mult.

Una dintre problemele majore cu care se confrunta clientii serviciilor de rent a car este aceea a politicii de returnare a masinii; multe firme obisnuiesc sa penalizeze returnarea automobilului inainte de termenul minim prevazut prin oprirea garantiei platite la semnarea contractului de inchiriere. De aceea, termenii si conditiile specifice FocusRent, firma de rent a car din Bucuresti si Otopeni, sunt in totalitate favorabile clientului, acesta avand posibilitatea de returnare a masinii inainte de cele 24 ore fara sa piarda garantia platita initial (intr-adevar, in conditiile in care masina nu prezinta defecte de utilizare). Mai mult, acestuia i se permite de catre firma de rent a car sa intarzie returnarea masinii cu pana la 3 ore, ora de intarziere taxandu-se cu o zi intreaga la tariful standard.

Este foarte important sa consultati conditiile de rent a car ale firmelor pe care doriti sa le alegeti, pentru ca riscati ca in cele din urma sa va aflati in situatia de a plati mai multi bani decat ati planuit initial, lucru care va va aduce un total disconfort si, puteti intampina situatii care sa va compromita calatoria. De aceea, FocusRent ofera servicii de rent in car in conditii favorabile clientului, fapt sustinut de experienta de peste 10 ani a companiei, timp in care a reusit sa devina un nume cunoscut in acest domeniu.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Andreea Paul

Andreea Paul

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul