Criteriul National

Riscurile serviciilor de rent a car

Riscurile serviciilor de rent a car
martie 09
13:16 2017

Cu toate ca majoritatea turistilor se ocupa pana la cel mai mic detaliu de cazare si de zbor, in ceea ce priveste atitudinea lor fata de serviciile de rent a car aceasta este, de cele mai multe ori, nepasatoare devenind vulnerabili in fata tuturor firmelor de acest gen.

Ceea ce ar trebui sa faca toti cei care apeleaza la serviciile de rent a car este sa se informeze cu exactitate si sa cunoasca foarte bine politica si conditiile firmei pe care o vor alege.

In primul rand, presupunand ca nu ati optat pentru umplerea rezervorului in momentul in care ati semnat contractul, firmele de rent a car solicita returnarea masinii cu aceeasi cantitate a combustibilului pe care ati primit-o in momentul in care ati inchiriat masina(de obicei, inseamna full). Cu toate acestea, exista o discrepanta evidenta in ceea ce priveste limita de kilometri impusa si capacitatea rezervorului. In acest sens, FocusRent este o firma de rent a car din Bucuresti care nu impune o limita de kilometri si, intr-adevar, ofera un full de combustibil, astfel incat sa nu existe probleme, iar clientul sa fie satisfacut in totalitate de serviciul la care a apelat.

Multe firme de rent a car impun clientilor sa isi plateasca singuri taxa de drum, ceea ce se traduce prin timp pierdut. In plus, este necesar sa va informati cu privire la asigurarile RCA si full Casco si la modul in care firma pe care o alegeti trateaza aceasta problema. FocusRent ofera servicii de rent a car complete, clientul nefiind pus in fata unei situatii care cere timp mult.

Una dintre problemele majore cu care se confrunta clientii serviciilor de rent a car este aceea a politicii de returnare a masinii; multe firme obisnuiesc sa penalizeze returnarea automobilului inainte de termenul minim prevazut prin oprirea garantiei platite la semnarea contractului de inchiriere. De aceea, termenii si conditiile specifice FocusRent, firma de rent a car din Bucuresti si Otopeni, sunt in totalitate favorabile clientului, acesta avand posibilitatea de returnare a masinii inainte de cele 24 ore fara sa piarda garantia platita initial (intr-adevar, in conditiile in care masina nu prezinta defecte de utilizare). Mai mult, acestuia i se permite de catre firma de rent a car sa intarzie returnarea masinii cu pana la 3 ore, ora de intarziere taxandu-se cu o zi intreaga la tariful standard.

Este foarte important sa consultati conditiile de rent a car ale firmelor pe care doriti sa le alegeti, pentru ca riscati ca in cele din urma sa va aflati in situatia de a plati mai multi bani decat ati planuit initial, lucru care va va aduce un total disconfort si, puteti intampina situatii care sa va compromita calatoria. De aceea, FocusRent ofera servicii de rent in car in conditii favorabile clientului, fapt sustinut de experienta de peste 10 ani a companiei, timp in care a reusit sa devina un nume cunoscut in acest domeniu.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

iAgency

iAgency

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro