Criteriul National

Românii sunt din ce în ce mai preocupaţi de colectarea dozelor din aluminiu

Românii sunt din ce în ce mai preocupaţi de colectarea dozelor din aluminiu
august 10
13:31 2017

Turiştii care îşi petrec vacanţa pe litoral sunt tot mai atenţi la ce lasă în urmă. Campania de conştientizare „ExtravaCANza – Şi mama reciclează!”, desfăşurată de Every Can Counts România la sfârşitul lunii iulie, a contribuit la colectarea a 1500 de kg de doze din aluminiu, de trei ori mai  mult decât ediţia din anul precedent. Cu ajutorul unui aparat inteligent de reciclare a dozelor, turiştii din staţiunea Mamaia au putut recicla dozele pe care le-au consumat, contribuind în acest fel la păstrarea curăţeniei în zonele de vacanţă. Peste 14.000 de premii au fost oferite celor care au colectat în cele nouă zile de campanie.

 

Campanie colectare ExtravaCANza (1)Every Can Counts România a încheiat o nouă ediţie a campaniei „ExtravaCANza – Şi mama reciclează!”, prin care în fiecare an informează turiştii cu privire la importanţa colectării şi reciclării dozelor din aluminiu. În acest an, peste 15.000 de turişti au fost informaţi cu privire la desfăşurarea campaniei şi s-au implicat în activităţile desfăşurate – colectare de doze, acţivităţi sportive şi de divertisment.

 

În zilele 14-16, 21-23 şi 28-30 iulie, organizatorii campaniei au instalat în staţiunea Mamaia un aparat inteligent de colectare a dozelor din aluminiu, prin care turiştii au putut recicla dozele pe care le-au consumat. În urma campaniei au fost colectate 1500 kg de doze din aluminiu, de trei ori mai multe decât în 2016, care vor contribui la producerea de doze noi. Turiştii care au contribuit la această acţiune au fost recompensaţi cu peste 14.000 de premii instant şi premii oferite prin tragere la sorţi.

 

„Ediţia din acest an a campaniei „ExtravaCANza – Şi mama reciclează!” este de departe cea mai importantă din punct de vedere al cantităţilor de coze colectate. Ne bucurăm că am colectat de trei ori mai mult decât anul precedent şi continuăm să facem reciclarea mai uşoară nu doar pentru turişti, ci pentru toată lumea.” Declară Adina Magsi, Director General Alucro – Every Can Counts România.

ExtravaCANza – Şi mama reciclează! face parte dintr-o amplă campanie naţională destinată promovării, colectării şi reciclării dozelor din aluminiu. Mai multe detalii despre reciclarea dozelor sunt disponibile pe www.everycancounts.ro.

 

Parteneri: Can Pack Recycling, Zamba, RomPack Management

Parteneri media: EcoMagazin, InfoPack.ro, StiriONG, Mesager de Constanta, Criteriul National, Constanteanul.ro, IonutComan.ro,

 

Despre Every Can Counts Romania:  Asociaţia Non Profit Alucro este singura organizaţie din România care derulează campanii de informare dedicate colectării şi reciclării dozelor din aluminiu. Ca urmare a faptului că din 2011 Alucro reprezintă în România programul internaţional Every Can Counts – o platformă europeană răspândită în mari ţări precum UK, Irlanda, Franţa, Austria – desfăşoară ample activităţi de informare şi educare la nivel naţional, cu privire la reciclarea dozelor din aluminiu, colaborând astfel cu autorităţile Statului, companiile de profil (societăţi de salubritate, centre de colectare), diverse societăţi comerciale, ONG-uri şi instituţii de învăţământ dar şi printr-un dialog direct cu cetăţenii în cadrul evenimentelor publice. Mai multe detalii găsiţi pe www.alucro.ro si www.everycancounts.ro

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Criteriul.ro

Criteriul.ro

Ziar national de informatii si opinii.

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo