Criteriul National

Sa cumparam jucarii online sau din magazinele fizice?

Sa cumparam jucarii online sau din magazinele fizice?
mai 11
07:37 2017

jucarii onlineIn ultima perioada, comertul online a capatat proportii impresionante, astfel incat din ce in ce mai multa lume se indreapta catre aceasta varianta pentru a-si achizitiona lucruri. Vorbim despre o plaja vasta de bunuri si servicii: de la haine la pantofi, de la jucarii online, pana la rechizite scolare, de la bilete de avion, pana la planuirea in detaliu a calatoriilor, de la achizitionarea rovinietelor, pana la plata facturilor lunare.

De aceea, concurenta este foarte mare, din ce in ce mai multe firme consolidandu-si afaceri online. Cu toate acestea, ne punem un semn de intrebare cu privire la calitatea serviciilor acestora. Nu de putine ori ne-a fost dat sa auzim diferite cazuri ale oamenilor care fie au platit si au primit alt produs, fie au platit si nu au primit nimic sau au primit produsul comandat, dar acesta s-a stricat in cateva zile. Prin urmare, sa ne incredem in comertul online sau sa ramanem in zona clasica?

Aceeasi dilema apare si atunic cand dorim sa comandam jucarii online. Sunt foarte multe magazine aparute peste noapte care comercializeaza jucarii pentru copii, despre care nu se cunosc foarte multe informatii, dar care sustin ferm ca ofertele lor sunt de nepierdut. Si in cazul acestora exista persoane care au facut diverse reclamatii la ANPC. Cu toate acestea, nu ar trebui sa renuntam la aceasta modalitate de a face cumparaturi. Este un aliat foarte bun al timpului limitat pe care il avem zi de zi, dar si o modalitate foarte eficienta de a consulta ofertele magazinelor fara sa trebuiasca sa umblam din magazin in magazin pana gasim ceea ce ne dorim. Ca sa fim siguri ca accesam un magazin de jucarii online de incredere, este de recomandat sa avem in vedere anumite aspecte.

In primul rand, acceseaza magazine de jucarii online cu o oarecare vechime pe piata, care sa-ti inspire incredere. Intra pe site-urile lor, citeste-le blogul (in cazul in care au) sau sectiunea de informatii, verifica termenii si conditiile. Toate aceste aspecte sunt indici ai profesionalismului de care un magazin da dovada. Gandeste-te ca va trebui sa cheltui bani pe acele produse, asa ca nu cumpara dintr-un loc care nu-ti inspira incredere sa efectuezi o tranzactie bancara.

Asigura-te ca la contact sunt trecute datele companiei. Este foarte important sa le gasesti pe site, deoarece asa te asiguri ca vei cumpara de la o companie care este inregistrata, iar in cazul in care ai probleme stii catre cine sa faci reclamatie.

De asemenea, navigheaza putin prin site si observa oferta de jucarii online pe care o au. In cazul in care nu exista prea multe produse, iar categoriile in care sunt impartite sunt si acestea foarte putine, cel mai bine este sa te orientezi catre un alt magazin.

Unul dintre cele mai apreciate magazine online de jucarii este Toys123. A luat nastere in anul 1992, ca o afacere de familie, insa dragostea pentru copii, dar si increderea clientilor, au consolidat un magazin in toata regula. Sunt recunoscuti pentru preturile accesibile, gama de produse foarte variata, precum si pentru seriozitatea de care dau dovata fata de fiecare client in parte.

Nu abandona shopping-ul pe internet, cauta si descopera singur/a lumea jucariilor online! Astfel, poti avea acces mult mai rapid catre cea mai sigura sursa de fericire pentru copilul tau!

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Andreea Paul

Andreea Paul

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo