Criteriul National

Să-i dăm Țezarului ce-i al Țezarului… un poliș la coroană

Să-i dăm Țezarului ce-i al Țezarului… un poliș la coroană
august 28
15:56 2017

imag articol_ce_i_al_tzerului

mare supriza sambata si duminica la malul marii, primul concert simfonic in piata publica din istoria recenta a orasului, administratia originala de nu se poate (detalii) , baga sparle si apoi se lauda la locuitorii orasului ca ce tare ete ea in brandul cultural. Intr-un oras  in care institutia operei este o prezenta fantomatica din pacate in subconstientul colectiv si a caror scaune sunt cel mult pe jumatate ocupate la reprezentatii, a fost invitata Sarah Chang in spectacolul de duminica, care la drept vorbind a intepretat mult mai slab Porumbescu decat ar fi facut-o vioara intai TNOB la spectacolul de duminica 27aug2017 in pta Ovidiu organizat de Filiala Asociaţiei Difuzorilor şi Editorilor – Patronat al Cărţii si decartat de primaria Constantei. Ce sa vezi, nasosul prezentator asa cum mandru s-a auto-intitulat, actorul Caramitru a strigat sus si tare ca el aici in Constanta se simte cel mai roman si mai latin invitand la un moment dat pe scena pe primarul Miau-miau sa-i ofere flori celebrei violoniste. Ce face un nene supranumit „om de cultura” cand vine onorariul grasut de prezentator? pai se cam chichilica pe ea de cultura si in loc sa-i rupa urechile si frunzele ruginite din laurii edilului pentru bataia de joc in care este administrata zona istorica, a urlat tare: „asa cum se cuvine, primarul ofera flori artistei Sarah Chang”. Dar sa nu uitam un exemplu si mai rau, in care talentul o ia razna dupa cascaval – Mircea Dianconu +

caramitru latinul

asa cum mai sus reiteram, idee nu este rea si nici prea originala, ciumosii rosi doar se tem ca altcineva sa nu iasa in fata cu evenimente, asa ca fura idei pe care le pune in practica pe bani publici, foarte bine si frumos, ceva constructiv, dar totusi cat de multi locuitori au probleme cu dioptriile si nu observa doar rana continua urbanistica din zona istorica, dar si situatia precara in care se afla cladirea operei constantene. Adica Sarah care canta foarte slab Porumbescu din pacate merita flori, iar opera Constanta merita buruieni?

oepra

cine isi inchipuie ca edificiul Cazinou Constanta este singura problema a zonei istorice, se insala amarnic. Cazinoul este doar simbolul prostiei administrative si a dispretului colectiv. Recent a avut loc o expozitie in cadrul unui festival de arta – detalii

imag articol

cazinoo-800x534

Cazinou Constanta

constanta-cazino-460x569 (1)

fotografiicazino2-1436100611

expo

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Pamflet Criteriul

Pamflet Criteriul

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo