Criteriul National

SCANDALOS! Concernul Ikea a cumpărat peste 33.000 de hectare de pădure în România!

iulie 16
15:49 2015

ATENTIE!

ACEST DOCUMENT SE ADRESEAZA EXCLUSIV TUTUROR CELOR CE POT GANDI RATIONAL SI POT FACE CONEXIUNI! TONUL ACESTUI DOCUMENT SE DORESTE A FI UNUL CONFESIV  DAR SI MILITANT!

Am tot scris pe aceasta tema de mai bine de doua luni de zile, atunci cand aceasta problema era aratat cu degetul!Si, se pare ca „baietii” destepti erau mai potoliti…

Acum, odata cu „stingerea” si innabusirea tuturor celor care atrag atentia, in aceasta lupta de a proteja mediul inconjurator, fiind oarecum ajutati si protejati de anumite corporatii, toti acei „baieti destepti” au inceput sa nu mai aibe pic de rusine!

De ani de zile mafia padurilor face cam ce vrea muschii lor fara sa le pese de ce spune societatea civila, care inca au curaj sa lupte pentru a apara patria lor ! Interesele  acestei mafii  sunt prea mari si se duc pana la un nivel atat de inalt incat beneficiarii acestei mafii nu au de gand sa renunte la profitul urias pe care-l obtin de pe urma jafului asupra padurilor romanesti

Aceasta stire este una despre care, fara doar si poate ADUCE PE TAPET problemele „mafiei padurilor”, problema conservarii mediului inconjurator cat si afacerile ce distrug sistematic orice urma de legatura cu „plamanul verde” al Naturii-cu padurea!

                 ISTORIC

IKEA

Fondatorul companiei IKEA, Ingvar Kamprad, s-a născut în 1926 în Småland, sudul Suediei. Creşte la Elmtaryd, o mică fermă de lângă satul Agunnaryd. Încă de mic, Ingvar ştia că vrea să construiască o afacere.
La vârsta de 5 ani, Ingvar Kamprad începe să vândă chibrituri vecinilor din apropiere şi, până la vârsta de 7 ani, ajunge şi la clienţii care locuiau mai departe de casa lui, mergând cu bicicleta. Când descoperă că poate cumpăra chibrituri mai ieftine dacă le ia en-gros din Stockholm, începe să le vândă cu bucata la un preţ mic, reuşind totuşi să obţină profit. De la vânzarea chibriturilor trece la vânzarea seminţelor de flori, apoi la felicitări, la decoraţiuni pentru pomul de Crăciun şi, mai târziu, la creioane şi pixuri.
maxresdefault
Rădăcinile unui comerciant de mobilă încep să crească. Ingvar Kamprad începe să dezvolte sistemul de vânzări IKEA. Această perioadă reprezintă pionieratul în privinţa designului viitoarei game de mobilier IKEA, al posibilităţii de asamblare a produselor de către client, al utilităţii catalogului şi a unui showroom cu toate sub un singur acoperiş, pentru cât mai mulţi oameni.

Prin anii ’60-’70 se va  contura conceptul IKEA. Se deschid magazine IKEA noi şi sunt create produsele-erou, precum fotoliul POANG şi biblioteca BILLY. Conceptul IKEA este conturat în scris în „Testamentul unui Comerciant de Mobilă”, al lui Ingvar Kamprad.

In anii 1980, IKEA se extinde pe noi pieţe precum SUA, Italia, Franţa şi Anglia. Apar noi produse ce vor deveni reprezentative pentru gama IKEA, cum ar fi: KLIPPAN, LACK şi MOMENT. IKEA începe să semene cu ceea ce este astăzi.

Ikea a cumpărat în România 33.600 de hectare de pădure, prima achiziţie de acest fel efectuată la nivel mondial de grupul suedez specializat în retailul de mobilă şi decoraţiuni.
„Ikea Group a decis să investească în operaţiuni forestiere. Această decizie ne facilitează accesul la materie primă lemnoasă administrată sustenabil (…). Investiţia în păduri este şi o modalitate de a ne diversifica activele. Prin această achiziţie, România devine prima ţară în care Ikea Group îşi va administra propriile operaţiuni forestiere şi ne-am propus să fim un exemplu de management sustenabil al pădurilor”, a declarat Frederik de Jong, Chairman of the Board Ikea România, informează agentia Mediafax.
Proprietatea cumpărată este localizată în centrul şi nord-estul României, cu o concentrare mică şi în nord-vest, potrivit comunicatului.
Grupul ajunge să deţină astfel în România – în premieră mondială – atât resurse de lemn, cât şi o relaţie directă de producţie cu furnizorii locali de mobilă, respectiv produse finite în magazine.
Se cunoaste ca în România Ikea colaborează cu peste 20 de furnizori, care produc în principal canapele, fotolii, mese, scaune, articole pentru copii si produse de ceramică.
mafia IKEA Mai mult de 14.000 de persoane lucrează pentru furnizorii  din România, iar valoarea produselor achiziţionate de Ikea Group din România a crescut la peste 400 de milioane de euro pe an.EXISTA colaborări de peste 15 ani cu furnizori , perioadă în care cei mai mulţi dintre ei şi-au mărit vânzările şi şi-au îmbunătăţit semnificativ capacităţile  de producţie
Divizia de retail a Ikea Group este reprezentată în România printr-un magazin, deschis în Bucureşti în 2007, iar grupul a cumpărat recent terenul pentru al doilea magazin, tot în Bucureşti.

NU VOM INCETA NICIODATA SA TACEM SAU SA NE SUPUNEM!

Intreaga redactie a ziarului Criteriul National va urmari si va prezenta, orid e cate ori orice fel de afacere, de autentic derapaj va fi trambitat (sau nu) in media autohtona!

Avand in vedere gravitatea situatiei si faptul ca aceasta problema are legatura cu interesele strategice si siguranta nationala, cerem autoritatilor competente sa deschida o ancheta si sa traga la raspundere pe cei vinovati!

Informam si facem un apel catre societatea civila, lumea academica cat si pe toti romanii adevarati care cred ca inca pe ultima suta de metri pot opri acest macel, acest negot care se face de catre concernul suedez IKEA in complicitate cu autoritatile ,cu alesii si cu oricine “se lasa cumparat”  sa se pregateasca…  deoarece dorim ca vocile romanilor sa provoace un ecou la nivel international.

 

Redactia ziarului Criteriul National 

Comentarii

Comentarii

Articole similare

0 Comments

No Comments Yet!

There are no comments at the moment, do you want to add one?

Write a comment

Only registered users can comment.

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo