Criteriul National

Scurt istoric al firmelor de Rent a Car

Scurt istoric al firmelor de Rent a Car
ianuarie 23
17:09 2018

O firma de inchirieri auto deseori este organizată in numeroase sucursale locale (care permit unui utilizator să returneze un vehicul într-o locație diferită) și în principal situate în apropiere unor aeroporturi sau zone urbane aglomerate si avand posibilitatea efectuarii de rezervări online.
Agențiile de închiriere de mașini servesc în primul rând persoanelor care au nevoie temporar de un vehicul , de exemplu, cei care nu dețin propria mașină, călătorii aflați în afara orașului sau proprietari ai vehiculelor deteriorate sau distruse, care așteaptă reparații sau despăgubiri de asigurare. Agențiile de închiriere de mașini pot servi, de asemenea, nevoilor industriei de transporturi, prin închirierea de camionete sau camioane, iar pe anumite piețe pot fi oferite și alte tipuri de vehicule, cum ar fi motociclete sau scutere. Pe lângă închirierea de bază a unui vehicul, agențiile de închiriere auto oferă, de asemenea, produse suplimentare, cum ar fi asigurarea, sisteme de navigație globale (GPS), sisteme de divertisment  WiFi și scaune pentru copii.
bmw-x5_1_27
Cea mai veche firma de autoturisme care oferă spre închiriere masini datează din 1906. Compania germană Sixt a fost înființată în 1912 cu trei mașini de închiriat Joe Saunders de la Omaha, Nebraska a inceput pentru prima data doar cu un model T Ford imprumutat in 1916, insa pana in 1917, compania Ford Livery a inchiriat 18 model Ts la 10 centi pe mila. Numele companiei a devenit sistemul Saunders Drive-It-Yourself și apoi sistemul Saunders. În 1926, Saunders s-a extins în 56 de orașe.  Societatea lui Saunders a fost cumpărată de Avis în 1955.Un concurent timpuriu al lui Saunders a fost Walter L. Jacobs, al cărui companie Rent-a-Car a fost deschisă în 1918 cu doisprezece Ford Model T.  Compania a fost cumpărată în 1923 de John Hertz.În Marea Britanie, închirierea de mașini a început cu Godfrey Davis, înființată în 1920 și cumpărată de Europcar în 1981.Sectorul s-a extins rapid în SUA; în 1926, asociația American Driveurself a adunat peste 1200 de unitati în Chicago.Cresterea numarului de calatorii dupa cel de-al doilea razboi mondial a dus la infiintarea mai multor companii internationale renumite, printre care Inchirierea autoturismelor nationale (1947), Europcar (1949), rent-a-car Enterprise (1957), Thrifty rent a car și Rent a Car Budget (1958).

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Zona IT

Zona IT

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

Revoluția fiscală - o gogoriță națională EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Exprimarea greoaie din textul Ordonanței pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal a creat mai degrabă confuzie, în rândul angajaților, decât să confere siguranța pe care și-o doreau guvernanții. Această “revoluție fiscală” declanșată de Guvern a alimentat și mai mult nemulțumirile celor care protestează în stradă săptămână de săptămână.
O adevărată cavalcadă ce a provocat nenumărate neliniști , pe deplin justificate au tot zdruncinat atît încrederea dar mai ales au alimentat temerile tuturor oamenilor de bună credință din Romînia. Promisiunile lansate imediat după începutul acestui an au cauzat o adevărată sarabandă a emisiunilor în care doamna ministră a portofoliului muncii-Lia Olguța Vasilescu a tot fost invitată.
Numai că, din nefericire, din toate acestea s-a desprins ceva ce nu are o finalitate sau ceva care nu va aduce prosperitatea românilor . ‘‘Mult zgomot pentru nimic” ar fi motto-ul acestei adevărate campanii de conștientizare a noii revoluții fiscale. Aceasta își va arăta cu adevărat efectele în cel mai scurt timp.

Cu toate mijloacele moderne de informare , promisiunile și noutatea adusă în practică în domeniul fiscal a determinat ca întreaga clasă politica aflată la guvernare să se plângă deseori că toți oamenii nu le înțeleg deloc rostul sau deja iluzoriul program de guvernare, rămas mereu în urmă sau neonorat din cauze diverse…
Lipsa de transparență este dublată și de o lipsă de comunicare corespunzătoare ce accentuează lipsa resurselor financiare si antrenează nemultumirea majorității cetățenilor, acei buni plătitori de taxe și impozite ! .......

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri:

content writing
clovis.ro