Criteriul National

Site-ul tau web ajutat de SEO si marketing online

Site-ul tau web ajutat de SEO si marketing online
decembrie 04
18:40 2016

Exista mai multe metode prin care puteti transforma un site web intr-un instrument util de afaceri. Sunt necesare tehnici de optimizare seo daca doriti sa va desfasurati activitatea eficient in mediul virtual.

O intrebare importanta la care ar trebui sa incercati sa raspundeti ar fi: ce ar trebui sa faca site-ul pentru clientii dumneavoastra?

Servicii SEO! Intr-adevar un site bun ar trebui sa ofere servicii bune, asemenea unui angajat bun. Ganditi-va la site-ul dumneavoastra ca la un showroom de prezentare a produselor, o vitrina a unui magazin. Este cartea dumneavoastra de vizita. Asadar, o companie de optimizare seo este solutia perfecta pentru magazinul dumneavoastra online.

Site-ul este locul in care clientii va intalnesc, unde merg sa caute informatii suplimentare si sa faca mai multe comparatii. Primele impresii sunt foarte importante.

Urmarirea si masurarea feedback-ului in marketingul online
Folositi site-ul pentru a atrage mai multi vizitatori si masurati feedback-ul din partea lor. Aecst lucru va va ajuta sa luati decizii cu privire la modificarile pe care trebuie sa le implementati. Iata cateva repere care va pot indruma cum ar trebui sa faceti o analiza a site-ului web:

- Numar de vizitatori (vechi si nou)
– Cat timp petrece fiecare vizitator pe site
– Ce pagini sunt vizualizate cel mai mult
– Locatia vizitatorilor

Site-ul trebuie sa-i incurajeze pe vizitatori sa cumpere
Incurajati actiunea. Este important sa faceti acest lucru urmarind cateva aspecte:
– La ce doriti sa se uite vizitatorii pe site-ul dumneavoastra?
– Ce vreti sa faca atunci cand pararesc site-ul?
– Ce vreti sa-si aminteasca cel mai mult de pe site-ul dumneavoastra?
Dupa ce raspundeti la aceste intrebari, puteti incepe sa concepeti un plan pentru pagina de start.
Pentru vizitatori trebuie sa fie usor sa intre in contact cu dumneavoastra. Prin urmare, afisati numarul de telefon intr-un loc clar si evident. Oferiti mai multe moduri prin care oamenii sa va poata contacta avand in vedere ca site-ul este un loc deschis zi si noapte. Statisticile arata ca utilizatorii sunt obisnuiti sa caute numarul de contact de e site in partea de jos (footer), in dreapta.

Ce nu face site-ul in locul dumneavoastra?
Site-ul nu genereaza continut de la sine, nu analizeaza afacerea si nu stie ce produs sau ce serviciu sa promoveze, nu-si da seama ce face ca serviciile dumneavoastra sa fie unice si mai bune decat cele ale concurentei.
Site-ul dumneavoastra trebuie sa fie demn de imaginea afacerii dumneavoastra.

Pentru acest lucru aveti nevoie de marketing online, iar daca dumneavoastra nu puteti face eficient acest lucru, puteti contacta niste specialisti

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Zona IT

Zona IT

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo