Criteriul National

Sfaturi de alegere si instalare a suporturilor pentru biciclete

Sfaturi de alegere si instalare a suporturilor pentru biciclete
iunie 28
17:36 2017

suporturi_biciclete

Atunci cand calatoresti si doresti sa transporti si bicicleta cu tine, primul lucru la care te gandesti este sa mergi intr-un magazin de biciclete sau sa cauti unul in mediul online si sa cumperi niste suporturi pe care sa le atasezi masinii. Desi singurul lucru pe care probabil il ai in minte este sa cumperi modelul de cea mai buna calitate, trebuie sa tii cont si de alte aspecte. Uite ce trebuie sa ai in vedere:

  • Daca optezi pentru suporturi de biciclete pentru acoperis, atunci este necesar sa verifici manualul masinii tale sau sa contactezi o persoana avizata pentru a afla care este greutatea maxima pe care aceasta o poate suporta. In cazul suporturilor de biciclete cu carlig este important sa afli greutatea maxima pe care o poate remorca.
  • In situatia in care doresti sa transporti mai multe biciclete, iar in masina se vor afla mai multe persoane, care eventual vor avea bagaje grele, trebuie sa iei in considerare sarcina limita pe care o are masina ta. Orice greutate in plus poate solicita si mai mult suspensiile, rotile, motorul si transmisia.
  • Nu fiecare bicicleta se potriveste perfect cu orice suporturi. Nu este un caz foarte intalnit, dar se poate intampla, mai ales in cazul bicicletelor de dama si de copii. Cel mai bine este sa te consulti cu reprezentantii de vanzari, care vor stii sa-ti recomande cele mai potrivite modele pentru ceea ce ai tu nevoie.
  • Chiar daca iti propui sa transporti doar 2 sau 3 biciclete, ai putea sa iei in considerare sa cumperi suporturi de biciclete mai mari sau mai spatioase, pentru ca nu se stie niciodata de ce anume vei avea nevoie in viitor si s-ar putea sa fii pus in situatia de a investi bani intr-un alt model.
  • Atunci cand alegi suporturi de biciclete pentru portbagaj sau care au prindere cu carlig este recomandat sa securizezi rotile bicicletelor cu o curea sau cu o coarda de alpinism, ca sa previi lovirea inevitabila a acestora din timpul mersului. De asemenea, o masura de precautie indicata este sa izolezi intre ele cadrele bicicletelor, pentru ca s-ar putea sa se ciobeasca sau zgarie din cauza ciocnirii.
  • Daca detii o bicicleta cu mai multe sei sau un model care are o forma deosebita, atunci ar trebui sa stii ca cele mai bune suporturi de biciclete sunt cele care se instaleaza pe plafonul masinii.
  • In ceea ce priveste cutiile portbagaj, vei observa ca cele care sunt deschise la culoare sunt mai scumpe decat restul. Teoretic, acestea absorb mai putina caldura decat cutiile negre atunci cand sunt expuse direct la razele de soare. Daca merita sau nu sa investesti mai mult in acest aspect, depinde de tine.
  • Una dintre cele mai intalnite intrebari este legata de brandul suporturilor de biciclete. In principal, este important ca alegerea ta sa se bazeze pe necesitatile pe care le ai. Vei vedea ca parerile sunt impartite (ca in orice caz, de altfel – exista o multime de branduri de haine, de alimente, de bauturi, de cosmetice etc., tocmai ca fiecare cumparator in parte sa-si formeze propriile preferinte), insa majoritatea oamenilor prefera suporturile de biciclete Thule, cunoscute in intreaga lume si apreciate pentru calitatea foarte buna pe care o au.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Andreea Paul

Andreea Paul

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

U-NI-RE în cuget și în simțiri… EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tema unirii cu Basarabia este mai actuală și mai dorită ca oricând. Aceasta, datorită însemnătății sale deosebite suscită nenumărate discuții mai mult sau mai puțin aprinse. În special, în presa scrisă, subiectul este tratat în nota sferei de influență de care sau prin care se poate proba ori atașamentul față de culorile și legile acestui teritoriu blagoslovit de Dumnezeu ori unda de răutate vis a vis de cele menționate. De asemenea, ar trebui ca tocmai caracterul unificator să fie mai puternic decât orice fel de simbolistică istorică și de aceea disprețul și ducerea într-o accentuată stare de relativitate, de autentică degradare a tot ceea ce valorează ideea de românism amplifică starea de încordare,de neliniște atât de prezente în cele două state înrudite.În această ultimă și nedorită categorie se pot identifica destule articole asemănătoare unor mostre îmbibate de ură și venin ce frizează orice urmă de omenie sau de bun simț. Din respect făță de dumneavoastră și mai ales nedorind să nominalizez provocând polemică,am să mă abțin…Dar nu pot să-mi cenzurez o întrebare… Oare câtă dezinformare grosieră se poate ascunde în spatele acestor propagandiști de-a dreptul înfrățiți cu puterile străine,cu imperiile care mereu ne-au râvnit teritoriile și bogățiile de orice natură?De aceea nu pot să trec cu vederea și să uit mincinoasele mituri fabricate împotriva unirii care sunt de fapt niște teorii promovate, cu amatorism sau profesionalism, de cei care își manifestă constant antipatia faţă de procesul de reîntregire a ţării. Cu o retorică plină de ură, anumiți indivizi falsifică și denaturează adevărul istoric și chiar au nerușinarea să spună despre unirea Basarabiei cu România că „ar fi frumos, dar nu se poate” invocând, în acest sens, argumente de ordin economic sau strategic. Interesant e faptul că aceștia nu contrazic adevărul istoric și anume că Basarabia e parte a terioriului românesc. Mesajul lor induce mereu nesiguranţă și teamă, sugerând pericole majore precum instabilitatea economică, apariţia unei minorităţi incontrolabile sau a unei corupţii imposibil de eradicat. Ca și când acești propagandiști ar fi descoperit peste noapte secretul tinereţii fără bătrâneţii și al vieţii fără de moarte dublat de cel al guvernării fără de corupţie, ei influențează pe unii dintre noi la modul cel mai abject și care ține doar de negativitate. Au chiar unele pseudo- argumente care corelează problemele existente în societatea românească cu cele din Republica Moldova, de genul ”că România n-ar avea nevoie de o regiune săracă” . Cunoaștem bine că această stare de corupție endemică este generată de o clasă politică oligarhică, mult mai apropiată de modelul din Asia centrală decât de Europa. Dar,vă rog să fiți fără grijă deoarece domniile lor nu au contract permanent cu funcția și nu vor domni la infinit, așa cum li se pare… A sosit timpul ca să dăm dovezi că suntem înfrățiți, înrudiți, că suntem de același sânge și limbă cu verișorii de dincolo de Prut! Revenind la planul inițial,nu am dispoziția și nici timpul necesar de a demonta toate aceste pseudo-teorii, deoarece aceasta revine ca o datorie de onoare a istoricilor și diplomaților. Dar în cele ce urmează vă propun un exercițiu de imaginație. Acesta se realizează prin corelarea tuturor elementelor posibile care ar duce la acest eveniment cu profunde rezonanțe- UNIREA! De fapt, mai bine spus după reîntregirea, reunirea celor două state,altcumva vor fi parametrii,regulile, legile și automat nivelul de trai. Numai încercați să vă proiectați ideea conform căreia, Republica Moldova va face parte dintr-un stat integrat european, membru al NATO. Peste acestea, îndrăzniți să vă proiectați și imaginea unei justiții imparțiale, corecte ce se vor extinde ca model și peste Prut. Cu alte cuvinte, lucrurile pot evolua într-o direcție normală, firească.Totuși, filo-rușii nu se lasă și încetinesc acest proces. Mai e cazul să ne aducem aminte de „prietenia” și interesul Rusiei, care a încercat să blocheze eforturile Republicii Moldova în sensul integrării europene, aşa cum a procedat de altfel şi în cazul altor state din fosta Comunitate a Statelor Independente? De aceea, din dorința de a ne vedea visul împlinit,ar trebui să nu mai ezităm deloc și nici să luăm peste picior pe semenii care luptă,speră și cred în idealul acestei uniri, în cuget și în simțiri.......

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu