Criteriul National

Sfaturi de alegere si instalare a suporturilor pentru biciclete

Sfaturi de alegere si instalare a suporturilor pentru biciclete
iunie 28
17:36 2017

suporturi_biciclete

Atunci cand calatoresti si doresti sa transporti si bicicleta cu tine, primul lucru la care te gandesti este sa mergi intr-un magazin de biciclete sau sa cauti unul in mediul online si sa cumperi niste suporturi pe care sa le atasezi masinii. Desi singurul lucru pe care probabil il ai in minte este sa cumperi modelul de cea mai buna calitate, trebuie sa tii cont si de alte aspecte. Uite ce trebuie sa ai in vedere:

  • Daca optezi pentru suporturi de biciclete pentru acoperis, atunci este necesar sa verifici manualul masinii tale sau sa contactezi o persoana avizata pentru a afla care este greutatea maxima pe care aceasta o poate suporta. In cazul suporturilor de biciclete cu carlig este important sa afli greutatea maxima pe care o poate remorca.
  • In situatia in care doresti sa transporti mai multe biciclete, iar in masina se vor afla mai multe persoane, care eventual vor avea bagaje grele, trebuie sa iei in considerare sarcina limita pe care o are masina ta. Orice greutate in plus poate solicita si mai mult suspensiile, rotile, motorul si transmisia.
  • Nu fiecare bicicleta se potriveste perfect cu orice suporturi. Nu este un caz foarte intalnit, dar se poate intampla, mai ales in cazul bicicletelor de dama si de copii. Cel mai bine este sa te consulti cu reprezentantii de vanzari, care vor stii sa-ti recomande cele mai potrivite modele pentru ceea ce ai tu nevoie.
  • Chiar daca iti propui sa transporti doar 2 sau 3 biciclete, ai putea sa iei in considerare sa cumperi suporturi de biciclete mai mari sau mai spatioase, pentru ca nu se stie niciodata de ce anume vei avea nevoie in viitor si s-ar putea sa fii pus in situatia de a investi bani intr-un alt model.
  • Atunci cand alegi suporturi de biciclete pentru portbagaj sau care au prindere cu carlig este recomandat sa securizezi rotile bicicletelor cu o curea sau cu o coarda de alpinism, ca sa previi lovirea inevitabila a acestora din timpul mersului. De asemenea, o masura de precautie indicata este sa izolezi intre ele cadrele bicicletelor, pentru ca s-ar putea sa se ciobeasca sau zgarie din cauza ciocnirii.
  • Daca detii o bicicleta cu mai multe sei sau un model care are o forma deosebita, atunci ar trebui sa stii ca cele mai bune suporturi de biciclete sunt cele care se instaleaza pe plafonul masinii.
  • In ceea ce priveste cutiile portbagaj, vei observa ca cele care sunt deschise la culoare sunt mai scumpe decat restul. Teoretic, acestea absorb mai putina caldura decat cutiile negre atunci cand sunt expuse direct la razele de soare. Daca merita sau nu sa investesti mai mult in acest aspect, depinde de tine.
  • Una dintre cele mai intalnite intrebari este legata de brandul suporturilor de biciclete. In principal, este important ca alegerea ta sa se bazeze pe necesitatile pe care le ai. Vei vedea ca parerile sunt impartite (ca in orice caz, de altfel – exista o multime de branduri de haine, de alimente, de bauturi, de cosmetice etc., tocmai ca fiecare cumparator in parte sa-si formeze propriile preferinte), insa majoritatea oamenilor prefera suporturile de biciclete Thule, cunoscute in intreaga lume si apreciate pentru calitatea foarte buna pe care o au.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Andreea Paul

Andreea Paul

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul