Criteriul National

SFATURI IN VEDEREA CONCEPERII, ELABORARII SI PROMOVARII PRODUSELOR TURISTICE -partea a II-a

iulie 01
15:45 2015

 

 

Cei care au urmarit sfaturile ce au fost publicate in documentul anterior au putut observa un aspect important si anume faptul ca taxa de promovare de la Mamaia poate fi folosita sub forma de fond de cofinantare in vederea elaborarii si promovarii unor produse turistice viabile!

minunat

In acelasi document s-a putut deasemenea observa ca banii din taxa de promovare pot fi folositi pentru a promova in diverse weekenduri din lunile august si septembrie programul de revelion a peste 30 de locatii din Mamaia.

Avand in vedere ca informatiile ce au fost prezentate au surprins un numar relativ mare de agenti economici am decis sa va oferim si alte sfaturi legate de aceeasi problema!

Acest document reprezinta o continuare a primei parti deoarece se doreste a fi o continuare fireasca si logica la tot ceea ce s-a expus!

Banii din taxa de promovare trebuie folositi pentru promovarea evenimentelor de transfer de know how care sa fie adresate celor sub 17 ani si care,de preferinta sa fie din tarile si orasele unde exista curse directe cu Constanta ,Cluj in calitate de capitala europena a tineretului.

In felul acesta se pot crea atat produsele turistice pentru cei sub 17 ani cat si pentru parintii si bunicii lor.

Cu aceasta ocazie, cu un singur proiect si care poate fi finantat cu fondurile europene se pot atrage turisti in diverse weekenduri din lunile august si septembrie ,si cu aceasta ocazie se pot face cele necesare ca o buna parte din parintii, bunicii lor sa fie decisi sa revina in Romania si sa petreaca”noaptea cea mai lunga”- de Revelion!

 Banii din taxa de promovare trebuie folositi de asa maniera incat toti membrii sa beneficieze in mod egal de beneficii. Pana acum acest lucru nu s-a intamplat deoarece majoritatea evenimentelor au fost organizate in zona Cazino-ului din statiunea Mamaia!

Pentru a evita o astfel de situatie trebuie sa exista anumite tipuri de proiect, care indiferent de unde este facut sa aibe efectul scontat- acela de a veni acelasi important, substantial numar de oameni.

Bellagio Casino and Hotel

In aceste scop,daca de exemplu vor avea la dispozitie 7 saptamani in lunile august si septembrie se poate imparti statiunea Mamaia in 7 zone distincte. Apoi se trage la sorti si se stabileste in fiecare saptamana in ce regiuni va fi organizat un eveniment ce va fi combinat cu un anumit tip de produs turistic.

In felul acesta toti platitoriii de taxa de promovare vor avea cam aceleasi sanse!

Banii rezultati din taxa de promovare pot fi folositi in lunile iulie si august intr-o mica masura doar pentru a promova in diverse locatii ceea ce trebuie facut in diverse weekenduri din lunile august si septembrie.

In felul acesta, inca din luna Iulie o buna parte din turisti vor deveni curiosi si vor face planuri sa se intoarca in diverse weekenduri din lunile august si septembrie la Mamaia.

Orice proiect de marketing turistic care va tine cont de toate aceste aspecte vor fi in conformitate cu strategia recomandata de catre Uniunea Europeana, mai ales cele privind axa de finantare 7 si in acelasi timp vor ajuta pe hotelieri sa aiba un numar mai mare de turisti in lunile august,septembrie  si totodata sa promoveze inca de atunci un anumit tip de program de Revelion unic si care va avea capacitatea sa atraga pe multi din cei care vor participa la ceea ce se vor face in acele weekenduri din lunile august si septembrie!

Surse foto : bggolftours.comen.wikipedia.org

Redactia ziarului Criteriul National

Comentarii

Comentarii

Articole similare

0 Comments

No Comments Yet!

There are no comments at the moment, do you want to add one?

Write a comment

Only registered users can comment.

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

U-NI-RE în cuget și în simțiri… EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tema unirii cu Basarabia este mai actuală și mai dorită ca oricând. Aceasta, datorită însemnătății sale deosebite suscită nenumărate discuții mai mult sau mai puțin aprinse. În special, în presa scrisă, subiectul este tratat în nota sferei de influență de care sau prin care se poate proba ori atașamentul față de culorile și legile acestui teritoriu blagoslovit de Dumnezeu ori unda de răutate vis a vis de cele menționate. De asemenea, ar trebui ca tocmai caracterul unificator să fie mai puternic decât orice fel de simbolistică istorică și de aceea disprețul și ducerea într-o accentuată stare de relativitate, de autentică degradare a tot ceea ce valorează ideea de românism amplifică starea de încordare,de neliniște atât de prezente în cele două state înrudite.În această ultimă și nedorită categorie se pot identifica destule articole asemănătoare unor mostre îmbibate de ură și venin ce frizează orice urmă de omenie sau de bun simț. Din respect făță de dumneavoastră și mai ales nedorind să nominalizez provocând polemică,am să mă abțin…Dar nu pot să-mi cenzurez o întrebare… Oare câtă dezinformare grosieră se poate ascunde în spatele acestor propagandiști de-a dreptul înfrățiți cu puterile străine,cu imperiile care mereu ne-au râvnit teritoriile și bogățiile de orice natură?De aceea nu pot să trec cu vederea și să uit mincinoasele mituri fabricate împotriva unirii care sunt de fapt niște teorii promovate, cu amatorism sau profesionalism, de cei care își manifestă constant antipatia faţă de procesul de reîntregire a ţării. Cu o retorică plină de ură, anumiți indivizi falsifică și denaturează adevărul istoric și chiar au nerușinarea să spună despre unirea Basarabiei cu România că „ar fi frumos, dar nu se poate” invocând, în acest sens, argumente de ordin economic sau strategic. Interesant e faptul că aceștia nu contrazic adevărul istoric și anume că Basarabia e parte a terioriului românesc. Mesajul lor induce mereu nesiguranţă și teamă, sugerând pericole majore precum instabilitatea economică, apariţia unei minorităţi incontrolabile sau a unei corupţii imposibil de eradicat. Ca și când acești propagandiști ar fi descoperit peste noapte secretul tinereţii fără bătrâneţii și al vieţii fără de moarte dublat de cel al guvernării fără de corupţie, ei influențează pe unii dintre noi la modul cel mai abject și care ține doar de negativitate. Au chiar unele pseudo- argumente care corelează problemele existente în societatea românească cu cele din Republica Moldova, de genul ”că România n-ar avea nevoie de o regiune săracă” . Cunoaștem bine că această stare de corupție endemică este generată de o clasă politică oligarhică, mult mai apropiată de modelul din Asia centrală decât de Europa. Dar,vă rog să fiți fără grijă deoarece domniile lor nu au contract permanent cu funcția și nu vor domni la infinit, așa cum li se pare… A sosit timpul ca să dăm dovezi că suntem înfrățiți, înrudiți, că suntem de același sânge și limbă cu verișorii de dincolo de Prut! Revenind la planul inițial,nu am dispoziția și nici timpul necesar de a demonta toate aceste pseudo-teorii, deoarece aceasta revine ca o datorie de onoare a istoricilor și diplomaților. Dar în cele ce urmează vă propun un exercițiu de imaginație. Acesta se realizează prin corelarea tuturor elementelor posibile care ar duce la acest eveniment cu profunde rezonanțe- UNIREA! De fapt, mai bine spus după reîntregirea, reunirea celor două state,altcumva vor fi parametrii,regulile, legile și automat nivelul de trai. Numai încercați să vă proiectați ideea conform căreia, Republica Moldova va face parte dintr-un stat integrat european, membru al NATO. Peste acestea, îndrăzniți să vă proiectați și imaginea unei justiții imparțiale, corecte ce se vor extinde ca model și peste Prut. Cu alte cuvinte, lucrurile pot evolua într-o direcție normală, firească.Totuși, filo-rușii nu se lasă și încetinesc acest proces. Mai e cazul să ne aducem aminte de „prietenia” și interesul Rusiei, care a încercat să blocheze eforturile Republicii Moldova în sensul integrării europene, aşa cum a procedat de altfel şi în cazul altor state din fosta Comunitate a Statelor Independente? De aceea, din dorința de a ne vedea visul împlinit,ar trebui să nu mai ezităm deloc și nici să luăm peste picior pe semenii care luptă,speră și cred în idealul acestei uniri, în cuget și în simțiri.......

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu