Criteriul National

SFATURI IN VEDEREA CONCEPERII, ELABORARII SI PROMOVARII PRODUSELOR TURISTICE -partea a II-a

iulie 01
15:45 2015

 

 

Cei care au urmarit sfaturile ce au fost publicate in documentul anterior au putut observa un aspect important si anume faptul ca taxa de promovare de la Mamaia poate fi folosita sub forma de fond de cofinantare in vederea elaborarii si promovarii unor produse turistice viabile!

minunat

In acelasi document s-a putut deasemenea observa ca banii din taxa de promovare pot fi folositi pentru a promova in diverse weekenduri din lunile august si septembrie programul de revelion a peste 30 de locatii din Mamaia.

Avand in vedere ca informatiile ce au fost prezentate au surprins un numar relativ mare de agenti economici am decis sa va oferim si alte sfaturi legate de aceeasi problema!

Acest document reprezinta o continuare a primei parti deoarece se doreste a fi o continuare fireasca si logica la tot ceea ce s-a expus!

Banii din taxa de promovare trebuie folositi pentru promovarea evenimentelor de transfer de know how care sa fie adresate celor sub 17 ani si care,de preferinta sa fie din tarile si orasele unde exista curse directe cu Constanta ,Cluj in calitate de capitala europena a tineretului.

In felul acesta se pot crea atat produsele turistice pentru cei sub 17 ani cat si pentru parintii si bunicii lor.

Cu aceasta ocazie, cu un singur proiect si care poate fi finantat cu fondurile europene se pot atrage turisti in diverse weekenduri din lunile august si septembrie ,si cu aceasta ocazie se pot face cele necesare ca o buna parte din parintii, bunicii lor sa fie decisi sa revina in Romania si sa petreaca”noaptea cea mai lunga”- de Revelion!

 Banii din taxa de promovare trebuie folositi de asa maniera incat toti membrii sa beneficieze in mod egal de beneficii. Pana acum acest lucru nu s-a intamplat deoarece majoritatea evenimentelor au fost organizate in zona Cazino-ului din statiunea Mamaia!

Pentru a evita o astfel de situatie trebuie sa exista anumite tipuri de proiect, care indiferent de unde este facut sa aibe efectul scontat- acela de a veni acelasi important, substantial numar de oameni.

Bellagio Casino and Hotel

In aceste scop,daca de exemplu vor avea la dispozitie 7 saptamani in lunile august si septembrie se poate imparti statiunea Mamaia in 7 zone distincte. Apoi se trage la sorti si se stabileste in fiecare saptamana in ce regiuni va fi organizat un eveniment ce va fi combinat cu un anumit tip de produs turistic.

In felul acesta toti platitoriii de taxa de promovare vor avea cam aceleasi sanse!

Banii rezultati din taxa de promovare pot fi folositi in lunile iulie si august intr-o mica masura doar pentru a promova in diverse locatii ceea ce trebuie facut in diverse weekenduri din lunile august si septembrie.

In felul acesta, inca din luna Iulie o buna parte din turisti vor deveni curiosi si vor face planuri sa se intoarca in diverse weekenduri din lunile august si septembrie la Mamaia.

Orice proiect de marketing turistic care va tine cont de toate aceste aspecte vor fi in conformitate cu strategia recomandata de catre Uniunea Europeana, mai ales cele privind axa de finantare 7 si in acelasi timp vor ajuta pe hotelieri sa aiba un numar mai mare de turisti in lunile august,septembrie  si totodata sa promoveze inca de atunci un anumit tip de program de Revelion unic si care va avea capacitatea sa atraga pe multi din cei care vor participa la ceea ce se vor face in acele weekenduri din lunile august si septembrie!

Surse foto : bggolftours.comen.wikipedia.org

Redactia ziarului Criteriul National

Comentarii

Comentarii

Articole similare

0 Comments

No Comments Yet!

There are no comments at the moment, do you want to add one?

Write a comment

Only registered users can comment.

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo