Criteriul National

SFATURI IN VEDEREA CONCEPERII,ELABORARII SI PROMOVARII PRODUSELOR TURISTICE! partea I

iulie 01
08:53 2015

 

 SFATURI IN VEDEREA CONCEPERII,ELABORARII SI PROMOVARII PRODUSELOR TURISTICE !(partea I)

Wonderfullyy

In acest document vom vorbi despre banii din taxa de promovare. Pana atunci doresc sa atrag atentia,deoarece  banii respectivi trebuie folositi de o maniera cat mai eficienta si tranparenta. Acest lucru inseamna ca nimeni nu poate decide cum trebuie folositi pana cand nu verifica daca exista alte variante de proiecte care pot sa fie mai viabilae si eficiente in promovare. De aceea trebuie folositi ca fondul de cofinantare a unor proiecte de eleborare si promovare a unor produse turistice care sa fie in conformitate cu cele prevazut in axa 7 de finantare !

Banii din taxa de promovare trebuie sa fie folositi pentru proiecte care trebuie sa aiba un anumit tip de miza, care apoi va motiva o buna parte din cei care vor participa la ceea ce se va putea intampla in diverse weekenduri din lunile august si septembrie ,la un program de Revelion ce pot fi concepute si care poate fi organizate concomitent in zeci de locatii din Mamaia !

Banii din taxa de promovare trebuie folositi pentru promovarea evenimente de transfer de know how care sa fie adresate celor sub 17 ani si de preferinta in fel acest se poate crea atat produsele turistice pentru ei ,cat si pentru parintii si bunicii lor. In felul acesta cu un singur proiect si care poate fi finantat cu fonduri europene se pot atrage turisti in diverse weekenduri din lunile august si septembrie ,si cu aceasta ocazie vor face cele necesare ca o buna parte din parintii, din bunicii lor sa fie decisi sa revina in Romania si sa petreaca de Revelion

Banii din taxa de promovare trebuie folositi de asa maniera incat toti membrii sa beneficieze in mod egal de beneficii. Pana acum acest lucru nu s-a intamplat , deoarece majoritate evenimenteeor au fost organizate in zona Cazino-ului din Mamaia. Pentru a evita o astfel de situatie trebuie sa exista anumite tipuri de proiecte, care indiferent de unde sunt facute, vor veni acelasi numar de oameni.

In aceste scop ,daca de exemplu exista 7 spatamani in lunile august si septembrie se poate imparti Mamaia in 7 regiuni .Apoi se trage la sorti si se stabileste in fiecare saptamana in ce regiuni va fi organizate un eveniment sau altul. In felul acesta, toti platitorii vor avea aceeasi sansa ! Avand in vedere ca absolut tot ceea ce am spus pana acum este in conformitate cu recomandarile a Uniunii Europene si respecta prevederile din axa de finantare cu nr 7 , nu exista alte proiecte care poate fi mai eficiente, mai viabile si potrivite decat cele despre le-am recomandat in cadrul acestui document!

Banii din taxa de promovare a statiunii Mamaia trebuie sa fie folositi pentru proiecte care trebuie sa aiba un anumit tip de miza si strategie in asa fel incat sa poata motiva o buna parte din cei care vor participa la ceea ce se va putea intampla in diverse weekenduri din lunile august si si,la un program de Revelion ce pot fi concepute inca de acum si care apoi sa fie promovate de o maniera inedita in diverse weekendur din lunile august si septembrie .
Astfel de programe de revelioane vor putea fie organizate in peste 30 de locatii din Mamaia iar ceea ce se poate intampla si care va avea puterea de a atrage pe un numar relativ mare de persoane va avea legatura cu un anumit lucru care se va intampla in acele weekenduri din luna Aaugust si septembrie si care pot fi organizate concomitent in zeci de locatii din Mamaia
In aceste context trebuie sa va reamintesc faptul ca la data de 31 Decembrie,  Romania isi va pierde statutul de tara gazda a capitalei europene.
Sursa foto : preferredhotels.com

Redactia ziarului Criteriul National 

Comentarii

Comentarii

Articole similare

1 Comment

Only registered users can comment.

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo