Criteriul National

Sfaturi pentru un continut de calitate

Sfaturi pentru un continut de calitate
decembrie 20
17:24 2018

Vremurile s-au schimbat. Modul in care oamenii fac cercetari s-a schimbat. Suntem acum in era de informare, unde oamenii merg online pentru a gasi raspunsuri. Cu toate aceste informatii la indemana noastra, nu e de mirare ca Google primeste cel putin 1 trilion de cautari pe an.

 Daca detineti un website este necesar sa furnizati continut educational pentru a tine vizitatorii pe website si a le oferi ceva valoros. Continutul educational este ceea ce atrage perspectivele interesate pentru majoritatea website-ulu si ajuta la transformarea vizitatorilor in abonati loiali.

 Ce sfaturi ar trebui sa urmati pentru a crea continut educativ ce va vor tine utilizatorii pe website.

 

1. Creati continut de calitate

In timp ceacest sfat  nu este nimic nou, exista multe continuturi de calitate scazuta. In cazul in care continutul nu ofera valoare, atunci nu va pierdeti timpul creand-ul.

Cand creati continut cu un scop, veti castiga incredere de la cei care efectueaza cercetari online. Continutul este un element decisiv pentru perspective. Cautarea lor pentru solutii trece prin continutul educativ pe care ar trebui sa-l oferiti.

Evaluati ce faceti in prezent din punctul de vedere al creerii continutului. Daca nu stiti  ce obiective aveti cu continutul pe care il, atunci opriti-va si incercati sa va conturati o strategie mai buna.

2. Spuneti o poveste utila

Cand materialele de pe website sunt eficiente, acestea ofera o experienta pozitiva si utila pentru utilizatorul final. Experienta ar trebui sa le inspire si sa-l educe pentru a ajuta la o decizie mai informata, mai increzatoare.

Continutul vine in mai multe forme diferite. Un continut video educational, audio, e-mail, social media si asa mai departe. Nu credeti ca oamenii vor veni la site-ul tau si vor lua o decizie imediat. Este foarte posibil sa aveti mai multe puncte de atingere cu o perspectiva inainte de a deveni  client.

3. Creati continut interactiv si implicit

Continutul va juca intotdeauna un rol major in optimizarea motorului de cautare. Cu actualizarea algoritmului Google, continutul nu inseamna doar optimizarea cuvintelor cheie. Acum, valoarea sa se bazeaza si pe experienta pe care o ofera continutul tau. si daca este sau nu utila pentru utilizatorul final.

Nu va fie teama sa va creati ceva inedit. Examinati modalitati diferite de a angaja vizitatorii pe site, cum a facut NASA pentru aniversarea a 50 de ani, cu un calendar interactiv ghidat de un nume de robot animat Automa.

Pentru a incepe, nu incercati sa reinventati roata. Faceti niste cercetari. Uitati-va la ceea ce fac altii pentru a genera cateva idei. Trebuie sa aplicati in principal ceva ce functioneaza deja si dupa sa experimentati in urma experientiei acumulate.

4.Nu va fie frica sa creati continut complet

Multe afaceri continua sa functioneze cu mentalitatea „de ce cumparati vaca daca puteti obtine laptele gratis”. Cei mai multi creeaza continut cu o valoare mai putin gandita, deoarece se tem ca persoana va avea tot ceea ce are nevoie si nu va avea nevoie de afacerea lor.

Luati in considerare acest lucru, ce ar fi daca concurentul tau a creat continutul de care v-ati temut sa va expuneti in lume? Acum, ati pierdut ocazia de a fi acel lider in domeniu si de a construi o legatura puternica

In general primul care creeaza continut in jurul unui anumit subiect obtine cele mai multe beneficii. Nu trebuie sa ratati ocazia de a fi primul care aduce un continut mai elaborat in nisa in care activati. Puteti usor sa deveniti lideri de opinie daca stiti cum sa va plasati primii continul utul.

5. Personalizati experienta de continut

Odata ce ati transformat un vizitator intr-un potential client sau abonat, ar trebui sa capturati adresa lor de e-mail. Acest lucru este util din doua motive. 1) Puteti sa ii retrimiteti continutul relevant prin e-mail si 2) Puteti personaliza mesajele de e-mail si continutul site-ului.

6. Pastrati-va utilizatorii educati

Nu creati doar continut pentru a asigura clienti noi, creati continut care va ajuta sa va pastrati utilizatorii actuali pe pagina. Potrivit lui Terry Gillen,”Atragerea unui nou client poate costa de 15 ori mai mult decat pastrarea unui client existent”.

Cele sase sfaturi de mai sus sunt doar elementele de baza atunci cand vine vorba de crearea de continut educational. Indiferent de ce tip de continut realizati este important sa va pozitionati cat mai bine pe publicul tinta si sa abordati subiectele ce-i intereseaza.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Alexandru Razvan

Alexandru Razvan

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul