Criteriul National

Sfaturi utile în cazul în care folosiți platforma Facebook

Sfaturi utile în cazul în care folosiți platforma Facebook
iunie 07
09:43 2016

Asaltul tehnologic nu cruță pe absolut nimeni.Despre fenomenul platformelor sociale,cu siguranță că ați auzit și le și folosiți.

140630-facebook-emotions-1749_4f881e85b96bea3a796ae8d7e0ab44c4

Din acest punct de vedere,tocmai rețelele de socializare sunt privite și utilizate ca o modalitate de socializare, de informare asupra anumitor teme sau subiecte de interes.Bineînțeles că au darul de a impulsiona orice modalitate de promovare, de semnalare a prezenței într-un grup de prieteni sau profesional, într-o comunitate de afaceri sau într-un grup de oameni care au aceleași preocupari sau hobby-uri.

Mai mult, rețelele de socializare au început să fie privite de către aproape toți specialiștii de marketing ca fiind un mediu potrivit de promovare și de publicitate online.

Pentru fiecare dintre noi, Facebook este una dintre principalele site-uri de relaționare socială.Altfel spus este privit de oameni ca fiind ceva prietenos, mediul în care se interacționează online, se conversează, se fac schimb de fotografii și fiecare poate emite opinii sau experiențe.

„Am cont de Facebook, deci exist” a devenit oficial deviza multor persoane sau companii, instituții și alte forme de organizare socială, economică și, cum era de așteptat și în sfera politică.

Totuşi,din ce în ce mai multe persoane utilizează Facebook, dar puține sunt cele care știau că platforma de socializare are o setare secretă, de care sigur fiecare ar vrea să afle.

Cercetând fenomenul, se pare că rețeaua de socializare are o funcție prin care își poate urmări utilizatorii atât de bine, încât le poate prezenta reclame bazate pe preferințele fiecăruia.

Totuși, se pare că acest lucru presupune ca rețeaua să vă urmărească atent fiecare pas și deci, ar putea să vă determine să vă simțiți ca și când v-ar fi încălcată intimitatea.

fb222

Dacă nu doriți să lăsați Facebook-ul să vă cunoască atât de bine, atunci trebuie să dați click pe săgeata din dreapta sus și caută meniul destinat reclamelor.

Acolo veți putea face setările de confidențialitate pe care le doriți.

Pe final,aș dori să vă reamintesc ceva interesant,știut dar niciodată luat în serios.Un aspect deosebit de interesant e faptul că în politica de confidenţialitate Facebook apare scris următoarele: “Facebook poate colecta informaţii despre dumneavoastră, din alte surse, ca ziare, bloguri, servicii de mesagerie instant şi alţi utilizatori al serviciului de Facebook, în scopul de a-ţi oferi mai multe informaţii şi o experienţă mult mai personalizată. Folosind Facebook-ul, consimţiţi ca datele dumneavoastră personale să fie transferate şi procesate în SUA”.

Sursa foto : http:// google.com

Prof.Dr.Daniel Mihai CNA Regina Maria Constanţa, redactor șef al ziarului Criteriul Național

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Daniel Mihai

Daniel Mihai

Doctor în Interpretare Muzicală, profesor titular la disciplina vioară a Catedrei de Corzi în cadrul Colegiului Național de Arte Regina Maria din Constanța

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro