Criteriul National

Solutii practice de incalzire a masinii pe timp de iarna

Solutii practice de incalzire a masinii pe timp de iarna
noiembrie 21
12:58 2019

Iarna poate fi un adevarat calvar pentru soferi, temperaturile reduse si cantitatile mari de zapada fiind probleme cu care se confrunta in cele mai multe dimineti. Prin urmare, condusul nu ne mai aduce aceeasi bucurie in suflet, precum se intampla vara sau primavara, de exemplu.

Fiecare dimineata incepe cu atat de neplacuta indepartare a zapezii de pe masina, cu incercarea de a dezgheta parbrizul dar si cu temperaturi foarte reduse in habitaclul masinii. Pe langa faptul ca iti ingheata la propriu mainile pe volan, motorul porneste foarte greu, asa ca orice dimineata in care trebuie sa pleci cu masina devine un adevarat calvar.

Cu toate acestea, calvarul poate deveni foarte usor doar o amintire neplacuta, atata timp cat folosesti un sistem de incalzire a masinii pe timp de iarna. Nu ne referim aici la sistemul de incalzire standard al camionului, ci la cele auxiliare cu care unele modele vin deja dotate din fabrica sau pe care le poti monta ulterior pe autoturism.

Iar in acest articol exact pe aceasta tema ne-am propus sa discutam: solutiile practice de incalzire a masinii pe timp de iarna. Astfel, daca iti doresti sa te bucuri de condus si de confort chiar si in anotimpul rece, atunci cu siguranta un sistem de incalzirie auxiliara ti-ar putea fi de mare ajutor. Iata care sunt optiunile pe care le ai la indemana:

Sisteme de incalzire Eberspacher

Eberspacher este o alta marca populara de sisteme de incalzire, asa ca nu iti va fi greu sa gasesti un service Eberspacher in Bucuresti. Acestea se remarca la capitolul calitate si, la fel ca sistemele Webasto, functioneaza cu ajutorul combustibilului din rezervor, indiferent ca este un motor diesel sau unul pe benzina.

Mai mult decat atat, sistemele de incalzire Eberspacher pot folosi chiar si biocombustibili biodiesel B100 sau bio-etanol E85. Acestea pot fi pe baza de apa, Hydronic, care garanteaza un consum redus si incalzesc atat habitaclul cat si motorul, sau pe baza de aer Airtronic, fiind perfecte pentru a incalzi doar habitaclul masinii.

Sistemele de incalzire Webasto

Webasto este cu siguranta cea mai populara marca de incalzitoare auxiliara, asa ca ar trebui sa reprezinte prima optiune pe care sa o ai in vedere. Fiind o marca populara, nu numai ca te vei bucura de un produs de cea mai buna calitate, ci totodata vei gasi cu usurinta un service in Bucuresti.

Sistemele de incalzire Webasto functioneaza cu ajutorul combustibilului din rezervor, consumul fiind unul infim. Acesta foloseste combustibilul pentru a incalzi antigelul, astfel incat in interiorul camionului va fi deja cald si totodata motorul va fi pregatit de drum fara a mai fi nevoie sa il lasi sa mearga la relanti.

Exista sisteme de incalzire Webasto care functioneaza atunci cand motorul este oprit, cat si modele care functioneaza atunci cand este pornit motorul. Controlul poate fi facut digital sau folosind o telecomanda, de la distanta, pentru un plus de confort. Totul depinde de modelul ales.

Acestea sunt asadar principalele variante pe care le ai la dispozitie atunci cand iti doresti o solutie cat mai practica pentru a-ti incalzi masina pe timp de iarna. Iar daca iti doresti mai multe informatii, le vei putea gasi pe verificare-tahografe.ro.

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Anabell

Anabell

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Partener media exclusiv

Revista presei