Criteriul National

Sporturi care te ajută să slăbești

iunie 20
15:12 2022

Sporturi care te ajută să slăbești

Mulți vor să slăbească făcând sport, dar care este cel mai bun mod de a face acest lucru? Mulți oameni fac sport în primul rând pentru a putea mânca mai mult fără a se îngrăşa – sau în mod special pentru a  pierde în greutate. Desigur, vrei să vezi rezultatele cât mai repede posibil. Prin urmare, merită să arunci o privire la benzile de alergat, care au cel mai mare efect de ardere a grăsimilor. Recomandabilă este banda de alergat Orion Sprint C3. Niciun sport nu oferă mai multă rezistență și nu poate arde la fel de multe calorii precum alergatul. Când alergi pe banda de alergat, îți lucrezi în principal mușchii picioarelor și șoldului, așa că este o idee bună să incluzi și un antrenament de bază. Cu mușchii întăriți, obții un stil de alergare mai sănătos și o rată metabolică bazală mai mare.

Alergare pe banda de alergat Orion Sprint C3

Banda de alergat Orion Sprint C3 are un calculator cu multe funcții și un motor puternic cu o putere de 2,5 cp. Greutatea suportată este de 130 kg și oferă confort maxim în timpul antrenamentului. Viteză este cuprinsă între 0,8-14 km/h, este dotată cu funcții computer: timp, viteză, distanță, calorii, puls cardio, grăsime corporală, înclinare. Banda de alergat Orion Sprint C3 are suprafata de alergat de 125 x43 cm, se recalibrează cu fiecare pas și absoarbe presiunea de pe articulațiile picioarelor (glezne, genunchi, solduri etc.) în momentul alergării. Alte avantaje ale benzii de alergat Orion Sprint C3 sunt senzorii de puls în mânere, mufa audio MP3 / căști, roți pentru transport, conexiune Bluetooth prin aplicațiile FitShow și Kinomap. Banda de alergat este potrivită pentru toate tipurile de exerciții de fitness, deoarece utilizatorul poate regla viteza și înclinația în funcție de condiția fizică, pentru a viza beneficiile antrenamentului. Echipamentul de fitness este extrem de ușor de instalat și utilizat, oferind numeroase programe de antrenament și exerciții prestabilite. Accelerează pierderea în greutate.

Înot

Înotul este sportul ideal pentru a pierde în greutate și pentru oricine nu vrea să pună presiune pe articulații. Poți consuma 436 de calorii pe oră în timp ce înoţi. Înotul nu este doar un antrenament optim de anduranță, ci asigură și o întărire holistică a tuturor mușchilor. Diferitele stiluri de înot pot fi variate și sunt un antrenament excelent de coordonare. Prin înot atrenezi picioare, fesele, zona abdominală, umerii și brațele.

Ciclism

Ciclismul este antrenamentul perfect de anduranță pentru iubitorii de natură. Poți consuma aproximativ 412 calorii pe oră. Și aici, este recomandabil să faci un antrenament suplimentar de forță pentru mușchii stomacului și spatelui, deoarece în principal mușchii picioarelor sunt stresați, iar poziția necunoscută de șezut poate duce rapid la dureri de spate și gât celor începători. Reglarea corectă a înălțimii scaunului ajută la prevenirea acestui lucru. Piciorul ar trebui să fie aproape drept când pedalezi.  Îți antrenezi picioarele, fesele, abdomenul, brațele și umerii.

Crossfit

O sesiune de CrossFit arde până la 13 calorii pe minut și asta fără greutăți suplimentare. Greutățile, flotările  și genuflexiunile sunt exerciții populare de Crossfit, deosebit de eficiente. Îți antrenezi întregul corp, precum și forța, rezistența, mobilitatea și coordonarea.

Antrenament de înaltă intensitate pe intervale (HIIT)

HIIT  înseamnă faze scurte de exerciții de intensitate mare, care alternează cu faze scurte de recuperare. Cu acest tip de antrenament, îți forțezi corpul, care continuă să ardă calorii mult după terminarea sesiunii de antrenament. Motivul este  efectul de post – ardere. Cu cât este mai mare diferența dintre metabolismul în repaus și cel în timpul antrenamentului, cu atât îi ia mai mult timp organismului să încetinească și cu atât arde mai multe calorii pe drumul înapoi la normal. Se ard între 700 și 800 de calorii pe oră. În consecință, chiar și o scurtă sesiune de antrenament intensiv merită foarte mult. Îți antrenezi picioarele, fesele, abdomenul, spatele, umerii, brațele (în funcție de antrenament).

Box

Cu o sesiune de antrenament de box, poți scăpa de până la 800 de calorii (valoare orientativă pentru o persoană care cântărește 70 de kilograme). În boxul clasic, dar și în cel thailandez sau kick boxing, trebuie să folosești multă forță, să-ți antrenezi viteza și starea. Departe de ring, nu doar lupți împotriva unui adversar imaginar, ci și cu mare succes împotriva depozitelor de grăsime în exces. Îți antrenezi umerii, brațele, abdomenul, spatele, picioarele, fesele.

Aerobic

Antrenamentul aerobic este o modalitate foarte eficientă de a arde calorii (până la 700 kCal pe oră). Combinația de diferiți pași și tehnici de construcție provoacă mintea și antrenează mușchii picioarelor și mușchii feselor, precum și nucleul.  Îți antrenezi picioarele, fesele, abdomenul, spatele.

Nordic Walking

Pare puțin ciudat, dar Nordic Walking este unul dintre cele mai sănătoase sporturi pentru slăbit și ideal pentru începători. Tehnica scandinavă de alergare în aer liber cu cele două bețișoare de carbon antrenează mușchii, este ideal pentru inimă și circulație și stimulează metabolismul. În plus, mersul intensiv întărește umerii și brațele și întărește spatele. Mai presus de toate, tehnica corectă este importantă, deoarece toate efectele pozitive pot fi obținute numai dacă mișcările sunt efectuate întocmai. Consumul de calorii este de 340 kcal/h.

 

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Antonio

Antonio

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul