Criteriul National

Statiile radio auto, cele mai practice metode de comunicare in trafic

Statiile radio auto,  cele mai practice metode de comunicare in trafic
decembrie 20
14:07 2017

Timpul petrecut in trafic poate fi oricand plin de imprevizibilitate, care se poate transforma cu usurinta intr-o sursa sigura de stres. Accidentele, blocajele, cat si lucrarile de reparatii efectuate de-a lungul unor artere importante pot fi adevarate pierderi de timp pentru participantii in trafic. De asemenea, comunicarea intre soferi este limitata si defectuoasa, fara ajutorul unor sisteme de emisie – receptie corespunzatoare, care sa livreze informatii vitale in timp util.

Singura solutia in acest sens, pentru inceperea si mentinerea unei comunicari eficiente este achizitionarea unor statii radio, indeajuns de puternice. In asa fel, informatia transmisa intre conducatorii auto se va transmite corect, fara nevoia de a repeta cele spuse sau a se ajunge la situatii hilare, neprevazute.

Statiile radio CB, ca oxigenul pentru conducatorii de TIR

Soferii de TIR sunt vazuti de cele mai multe ori ca furnizorii principali de informatii din trafic. In cele mai multe dintre cazuri, chiar este adevarat ceea ce se spune. Din cauza drumului lung pe care il au in fata, soferii de TIR au nevoie sa fie conectati in permanenta cu „noutatile”, mai ales cele legate de controalele neprevazute din trafic. In cazul acestora, timpul inseamna bani, iar fiecare minut il indeparteaza de destinatia la care trebuie sa ajunga, in timpul stabilit de dinainte.

In acest sens, acestia trebuie sa isi achizitioneze statii radio performante existente la momentul actual pe piata. In acest sens, magazinele online precum pieseautocamioane.ro se specializeaza in totalitate pe nevoile acestora, indiferent ca este vorba despre achizitionarea de statii radio, produse de intretinere, elemente optice sau diverse produse pentru cabina camionului (huse, perdele, presuri, filtre cafea, huse bord etc).

Statiile radio de acest fel mai sunt denumite si de tip CB. Prescurtarea vine de la Citizens Band. Daca la inceput erau privite cu o oarecare reticenta, au ajuns sa fie instrumente utile in trafic. Sunt ideale chiar si pentru necunoscatori, care nu au folosit pana acum un asemenea dispozitiv. Sunt simplu de utilizat, dar, mai ales, sunt extrem de rapide.

Astfel, nici o informatie de importanta vitala nu va ajunge cu intarzieri la destinatorii mesajului, din trafic.
Un sofer de TIR este pus tot timpul in fata unor situatii neprevazute, iar traseele pot oricand sa varieze, in functie de necesitatile pentru transportul de marfa. Asadar, de cele mai multe ori, statiile radio de tip CB ii scot din incurcatura si ii ajuta sa ajunga cu bine la destinatie. Pana la urma, nicio aplicatie mobila nu are cum sa cunoasca mai bine conditiile de drum decat vocea celorlalti participanti in trafic.

Asadar, achizitionarea unui asemenea dispozitiv ar trebui sa fie considerata prioritara pentru orice sofer de camion care doreste sa isi usureze viata. Nu numai ca va fi scutit de un stres suplimentar, dar in acelasi timp se va bucura si de numeroase beneficii, care il vor ajuta sa castige mai multi bani, sa ajunga mult mai rapid la destinatie. Timpul petrecut cu familia nu va mai fi umbrit de grija neprevazutului din trafic.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Catalin Mihai

Catalin Mihai

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

U-NI-RE în cuget și în simțiri… EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tema unirii cu Basarabia este mai actuală și mai dorită ca oricând. Aceasta, datorită însemnătății sale deosebite suscită nenumărate discuții mai mult sau mai puțin aprinse. În special, în presa scrisă, subiectul este tratat în nota sferei de influență de care sau prin care se poate proba ori atașamentul față de culorile și legile acestui teritoriu blagoslovit de Dumnezeu ori unda de răutate vis a vis de cele menționate. De asemenea, ar trebui ca tocmai caracterul unificator să fie mai puternic decât orice fel de simbolistică istorică și de aceea disprețul și ducerea într-o accentuată stare de relativitate, de autentică degradare a tot ceea ce valorează ideea de românism amplifică starea de încordare,de neliniște atât de prezente în cele două state înrudite.În această ultimă și nedorită categorie se pot identifica destule articole asemănătoare unor mostre îmbibate de ură și venin ce frizează orice urmă de omenie sau de bun simț. Din respect făță de dumneavoastră și mai ales nedorind să nominalizez provocând polemică,am să mă abțin…Dar nu pot să-mi cenzurez o întrebare… Oare câtă dezinformare grosieră se poate ascunde în spatele acestor propagandiști de-a dreptul înfrățiți cu puterile străine,cu imperiile care mereu ne-au râvnit teritoriile și bogățiile de orice natură?De aceea nu pot să trec cu vederea și să uit mincinoasele mituri fabricate împotriva unirii care sunt de fapt niște teorii promovate, cu amatorism sau profesionalism, de cei care își manifestă constant antipatia faţă de procesul de reîntregire a ţării. Cu o retorică plină de ură, anumiți indivizi falsifică și denaturează adevărul istoric și chiar au nerușinarea să spună despre unirea Basarabiei cu România că „ar fi frumos, dar nu se poate” invocând, în acest sens, argumente de ordin economic sau strategic. Interesant e faptul că aceștia nu contrazic adevărul istoric și anume că Basarabia e parte a terioriului românesc. Mesajul lor induce mereu nesiguranţă și teamă, sugerând pericole majore precum instabilitatea economică, apariţia unei minorităţi incontrolabile sau a unei corupţii imposibil de eradicat. Ca și când acești propagandiști ar fi descoperit peste noapte secretul tinereţii fără bătrâneţii și al vieţii fără de moarte dublat de cel al guvernării fără de corupţie, ei influențează pe unii dintre noi la modul cel mai abject și care ține doar de negativitate. Au chiar unele pseudo- argumente care corelează problemele existente în societatea românească cu cele din Republica Moldova, de genul ”că România n-ar avea nevoie de o regiune săracă” . Cunoaștem bine că această stare de corupție endemică este generată de o clasă politică oligarhică, mult mai apropiată de modelul din Asia centrală decât de Europa. Dar,vă rog să fiți fără grijă deoarece domniile lor nu au contract permanent cu funcția și nu vor domni la infinit, așa cum li se pare… A sosit timpul ca să dăm dovezi că suntem înfrățiți, înrudiți, că suntem de același sânge și limbă cu verișorii de dincolo de Prut! Revenind la planul inițial,nu am dispoziția și nici timpul necesar de a demonta toate aceste pseudo-teorii, deoarece aceasta revine ca o datorie de onoare a istoricilor și diplomaților. Dar în cele ce urmează vă propun un exercițiu de imaginație. Acesta se realizează prin corelarea tuturor elementelor posibile care ar duce la acest eveniment cu profunde rezonanțe- UNIREA! De fapt, mai bine spus după reîntregirea, reunirea celor două state,altcumva vor fi parametrii,regulile, legile și automat nivelul de trai. Numai încercați să vă proiectați ideea conform căreia, Republica Moldova va face parte dintr-un stat integrat european, membru al NATO. Peste acestea, îndrăzniți să vă proiectați și imaginea unei justiții imparțiale, corecte ce se vor extinde ca model și peste Prut. Cu alte cuvinte, lucrurile pot evolua într-o direcție normală, firească.Totuși, filo-rușii nu se lasă și încetinesc acest proces. Mai e cazul să ne aducem aminte de „prietenia” și interesul Rusiei, care a încercat să blocheze eforturile Republicii Moldova în sensul integrării europene, aşa cum a procedat de altfel şi în cazul altor state din fosta Comunitate a Statelor Independente? De aceea, din dorința de a ne vedea visul împlinit,ar trebui să nu mai ezităm deloc și nici să luăm peste picior pe semenii care luptă,speră și cred în idealul acestei uniri, în cuget și în simțiri.......

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu