Criteriul National

Știi cum vorbește business-ul tău cu potențialii clienți?

Știi cum vorbește business-ul tău cu potențialii clienți?
mai 23
15:02 2017

Imaginează-ți pentru un minut că business-ul tău este o persoană în carne și oase care interacționează cu potențialii tăi clienți.

Cum îți imaginezi că vorbește cu ei?

Le oferă îndeajuns de multe informații?

Este prietenos, degajat, gata să îi ajute și să îi convingă?

Sau e lacunar, timid și nu știe mai niciodată ce să le zică atunci când ei intră în discuție cu el?

Acest exercițiu este, desigur, fictiv, însă business-ul tău chiar trebuie să aibă o voce.

Știi de ce?

Pentru că business-urile, când cresc mari, devin branduri. Iar un brand știe să comunice. Un brand știe să se facă remarcat, iubit și cumpărat de oameni, pentru că are încredere în sine și in ceea ce poate să ofere.

Din păcate, un brand nu are o voce așa cum avem noi. De aceea, tu ești dator să i-o creezi. Iar cel mai simplu mod, în online, este prin scris.

Vorbim așadar de serviciile de content writing, despre ce înseamnă ele pentru un business și cum pot crea o legătură indestructibilă între el și potențialii clienți.

Ai apelat vreodată la servicii de content writing?

Poate ești nou în domeniul antreprenorial sau, din contră, poate ai un business de ani buni. Nu este niciodată prea devreme sau prea târziu pentru a investi în vocea business-ului tău.

De aceea, există serviciile de content writing sau de copywriting.

Pentru a intra în discuție cu clienții tăi. Pentru a-i convinge să facă o acțiune, să cumpere, să participe sau, pur și simplu, să dea un like. Tot ce trebuie este să găsești portavocea potrivită, iar serviciile profesionale de content writing fac exact acest lucru: găsesc limbajul potrivit cu care brandul tău în devenire să se poată exprima.

Unde găsești astfel de servicii de content writing?

La o agenție de marketing digital, dacă vorbim de business-uri online.

Cum pot serviciile de content writing să aibă impact asupra clientului?

Dacă ai un business online, înseamnă că ai și un website.

Website-ul are rolul de a-l călăuzi pe potențialul client către cumpărarea produsului dorit. De aceea, el trebuie să comunice cât mai simplu și eficient cu utilizatorul și să îl convingă să cumpere produsul sau să apeleze la respectivul serviciu.

Aici există o sumă de termeni care contribuie la elementul-umbrelă „user-friendly”, însă unul dintre acești termeni este chiar conținutul scris, care comunică direct cu utilizatorul.

Pentru un site, există mai multe tipuri de conținut scris necesar pentru o mai bună comunicare cu potențialul client:

  • Advertorialele
  • Comunicatele de presă
  • Articolele de blog
  • Descrierile de produse și categorii de produse de pe site
  • Copywriting-ul de pe site

Toate aceste contribuie într-o măsură mai mare sau mai mică la comunicarea eficientă cu utilizatorul.

Advertorialele îl seduc.

Comunicatele îl informează.

Articolele de blog îl țin aproape.

Conținutul de pe site îl călăuzește.

Copywriting-ul îl convinge.

Toate acestea sunt obținute prin serviciile de content writing oferite de o agenție de marketing online, precum AdMarks Media, care dorește să creeze întotdeauna conținut de calitate, unic și cu impact direct asupra utilizatorului potențial client.

Alege vocea business-ului tău pentru a comunica eficient și a genera un profit concludent!

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Digital

Digital

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro