Criteriul National

STRATEGIA INEDITA PENTRU ATRAGEREA TURISTILOR IN EXTRASEZON !

mai 29
16:00 2015

 

 STRATEGIA INEDITA PENTRU ATRAGEREA TURISTILOR IN EXTRASEZON !

 Atragerea turistilor in extrasezon reprezinta o prioritate zero pentru Romania!

Sarovar-Hotels-Ahmedabad1

Hotelierii trebuie sprijiniti deoarece in acest fel creeaza un numar mai mare de locuri de munca. In acest articol cat si intr-un alt document o sa va prezentam  o strategie inedita pe care hotelierii o pot pune in practica si astfel sa atraga un numar relativ mare de turisti in extrasezon.

Inainte sa va oferim  mai multe amanunte despre  acest subiect si ceea ce se poate face pentru a ajuta hotelieri  sa atraga mai multi turisti straini in Romania si in acelasi timp sa faca cele necesare pentru a atrage un numar relativ de mare de turisti  in diversele weekenduri in extrasezon ,  o sa va aratam  doua exemple de situatii

. In prima dintre ele, ne vom imagina ca pe litoral se va organiza o conferinta despre „Oportunitati de afaceri care aduc profit relativ mare in scurt timp dar fara sa consume resurse si sa produca poluare ”

La cealalta vom presupune ca se va organiza tot pe litoral un curs de scurta durata pe o tematica de mare interes si care are ca public tinta adolescenti atat din Romania cat si din din Germania ,Austria ,Luxemburg ,Belgia ,etc fiind organizat la munte sau la mare.

Comparand cele doua exemple si privind lucrurile  din punctul de vedere al publicul tinta , putem observa ca in primul exemplu de eveniment oamenii de afaceri pot sosi singuri.

Insa la cele care se adreseaza minorilor -ei nu pot veni singuri.

Din acest motiv in procesul de marketing turistic se spune ca evenimentele de transfer de know how ce se adreseaza minorilor au o capacitate 3X  de a atrage turistii in extrasezon!

 

Dar aceasta nu este tot , deoarece plecand de la faptul ca astfel de cursuri de scurta durata ,cat si o serie de alte programe turistice despre care va vom vorbi si in alte documente sunt organizate in asa fel incat sa ofere participantilor diverse alternative de distractie  putem sa va informam ca atare.Astfel de programe sunt concepute in asa fel incat  adolescentii sa doreasca  sa vina insositi de catre  grupul lor de prieteni,pentru a putea avea cu cine sa se distreze.

 

Avand in vedere importanta pe care un astfel de subiect il trezeste atat in randul mediul afacerilor , cat si  in randul autoritatilor  locale si nu numai vom reveni ca sa prezentam mai mult amanunte despre el .

Va multumim!

 Redactia ziarului online Criteriul National

Sursa foto :www.travelcompany.ro

Comentarii

Comentarii

Articole similare

2 Comments

Only registered users can comment.

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro