Criteriul National

„Strategie de rezervă”: Musk anunță că Tesla va construi o camionetă „normală” dacă Cybertruck nu se va vinde – Companii

„Strategie de rezervă”: Musk anunță că Tesla va construi o camionetă „normală” dacă Cybertruck nu se va vinde – Companii
august 04
10:56 2020
Tesla va fi fericită să construiască o camionetă „normală” în eventualitatea în care Cybertruck nu se va vinde, a anunțat Elon Musk într-un interviu citat de Business Insider.

Cu un exterior din oțel inoxidabil și forme geometrice ce atrag privirea, designul Cybertruck reprezintă o rupere dramatică de restul camionetelor aflate pe piață, arătând mai degrabă ca o mașină dintr-o peliculă futuristă.

Însă exact asta își doreau să realizeze cei de la Tesla, Elon Musk afirmând că a vrut să creeze ceva care arată ca și ieșit dintr-un film science fiction.

Musk afirmă că Tesla nu a făcut cercetări de piață privind designul Cybertruck, o decizie radicală pe o piață în care producătorii fac analize amănunțite în rândul potențialilor clienți înainte de a se hotărî asupra unui model.

Însă CEO-ul Tesla afirmă că este dispus să construiască o camionetă mai convențională dacă oamenii vor găsi Cybertruck prea neobișnuită și nu vor fi dispuși să plătească pentru ea,

Musk a afirnat că și-a dat seama că Cybertruck ar putea fi un „eșec total” dar că Tesla are un plan de rezervă.

„Dar n-am fost super îngrijorat din cauza asta fiindcă dacă vom vedea că nimeni nu vrea să cumpere o camionetă care arată ciudat vom construi o camionetă normală”, a declarat acesta în cadrul interviului acordat Automotive News, afirmând că o camionetă convențională este „strategia de rezervă” a Tesla.

Însă dacă este să judecăm după precomenzi, Musk s-ar putea să nu fie nevoit să se îngrijoreze cu privire la efectuarea de modificări designului Cybertruck. Camioneta Tesla a ajuns deja la 250.000 de modele rezervate, potrivit unei declarații a lui Musk din noiembrie. Unii analiști au estimat că de atunci numărul ar fi ajuns la cel puțin 250.000.

Însă aceste numere trebuie privite și cu un mare „dacă”: clienții pot rezerva o camionetă Cybertruck pentru doar 100 de dolari iar suma este returnabilă. Cei care depun 100 de dolari dintr-un capriciu pot să nu fie neapărat dispuși să plătească între 39.000 și 77.000 de dolari când Cybertruck va ieși de pe liniile de producție.

Iar Cybertruck nu va fi comercializată la nivel global, a mai declarat Musk, camionetele dominând piața auto din Statele Unite. Potrivit CEO-ului Tesla compania încă țintește să lanseze Cybertruck anul viitor.

Citește și:

Comentarii

Comentarii

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul