Criteriul National

Strategii de promovare a unui produs recomandate de edcora.ro

Strategii de promovare a unui produs recomandate de edcora.ro
septembrie 12
11:26 2019



Strategiile actuale de promovare ale unui produs sunt din ce în ce mai complexe și mai adaptate scopului și publicului țintă vizat. Aceste strategii merg de multe ori mână în mână cu strategiile de consolidare a pozițiilor unui brand. Însă cea mai bună conversie și obținerea unor vânzări din ce în ce mai bune este centrată pe găsirea celor mai ingenioase și mai originale metode de prezentare a produsului și de atragere a clienților.

Strategiile clasice de promovare sunt încă destul de eficiente pentru anumite tipuri de produse și se combină adesea cu cele moderne, online de a atrage atenția asupra unui produs și chiar de a educa nevoile consumatorilor.

Care sunt cele mai cunoscute strategii de promovare a unui produs?

Pentru a-l aduce în atenția consumatorilor, orice produs are nevoie de o cât mai bună prezentare și de promovare. Marketing-ul care se face în jurul său, pentru a-și atinge scopul trebuie să fie cât mai adecvat și mai adaptat publicului țintă pe care îl vizează. Astfel una va fi strategia de promovare pentru un medicament care se adresează problemelor vârstnicilor și alta va fi cea care vizează promovarea celui mai nou gadget, una este stategia de promovare pentru un produs ce poate fi achiziționat dintr-un magazin fizic, o cafea sau o pizza și alta cea pentru vânzarea unui produs vestimentar din ultima colecție de sezon. Pentru rentabiliate maximă trebuie încercate și testate cât mai multe mijloacele de promovare și acolo unde canalul permite obligatoriu vor fi măsurate.

Află 15 Strategii de promovare a unui produs usor de pus în practică citind Blogul Agenției SEO Edcora.



Comentarii

Comentarii

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Partener media exclusiv

Revista presei