Criteriul National

Studiu de caz: Cand apeleaza cel mai des romanii la transport cu platforma auto?

Studiu de caz: Cand apeleaza cel mai des romanii la transport cu platforma auto?
decembrie 07
19:20 2018

Suntem cu un pas mai aproape de sezonul de iarna, dupa cum ne indica temperatura si conditiile meteorologice, iar autoturismele incep sa resimta, de asemenea, aceste conditii vitrege. In timp ce unii conducatori auto inteleg ca este timpul sa inceapa pregatirea pentru conditiile rutiere de iarna, altii intampina neplaceri tehnice si sunt nevoiti sa apeleze tot mai des la firme de tractari pentru transport cu platforma auto. Acest serviciu nu este deloc unul nou, insa modul in care este executat conditioneaza transportul in conditii optime a autovehiculelor.

Transportul cu platforma auto nu mai este demult un lux, ci o necesitate

Oricarui sofer i se poate intampla sa ramana blocat cu masina in mormanele de zapada care nu au fost inlaturate in prealabil. In mod evident, acesta este un simplu exemplu, destul de familiar in acest sezon. Se poate, insa, ca performantele autoturismului respectiv sa nu fie compatibile cu aceste conditii vitrege si in cele mai neasteptate momente sa cedeze in timpul unei curse importante. Sintetizand, conducatorii auto din Romania solicita serviciul de transport cu platforma auto de doua ori mai des in timpul sezonului rece comparativ cu sezonul estival.

7 din 10 conducatori solicita sa fie tractati in plina iarna

Potrivit unui sondaj desfasurat de o compania tractariauto.co.ro din Bucuresti, 7 din 10 soferi au solicitat mai des transportul cu platforma auto in timpul iernii decat primavara, vara sau toamna.

Motivele sunt destul de usor de identificat; in primul rand, carosabilul si conditiile meteo conlucreaza pentru a genera un cadru total neprielnic soferilor. Acest cadru se caracterizeaza prin performante scazute ale automobilului, care pot conduce la inghetarea motorului sau aderenta nefavorabila la carosabil.

Cele mai multe apeluri pentru tractari auto vin de la soferi blocati in zapada

Trebuie luata in calcul si posibilitatea ca masina sa se blocheze in zapada. A ramane blocat cu masina in troienele de zapada in timp ce conduci poate fi un lucru infricosator, mai ales daca esti departe de drumul principal. Ultimul lucru pe care doriti sa-l faceti in aceasta situatie este sa va panicati, deoarece situatia se va inrautati. Cea mai buna modalitate de a va asigura ca voi si pasagerii ramaneti calmi cand ramaneti blocati in zapada este sa fiti pregatiti pentru un astfel de episod, iar parte din arsenal il constituie contactul unei firme de transport cu platforma auto.

Cum procedeaza majoritatea soferilor pana la sosirea echipajului de tractari auto?

Timpii de asteptare pana la sosirea unei platforme de transport auto pot varia foarte mult in functie de locatia dumneavoastra si de conditiile meteorologice. Poate dura ceva timp ca o masina de tractari auto sa ajunga chiar daca vremea este perfecta. De aceea, daca va aflati intr-o zona unde are loc o furtuna de zapada, va dura un timp pana la sosirea unui echipaj. Acesta este motivul pentru care este foarte important sa cereti imediat ajutor. In primul rand, apelati serviciul de transport cu platforma auto (https://tractariauto.co.ro/transport-auto-platforma) si furnizati locatia exacta prin GPS. Odata ce ati solicitat ajutor, porniti semnalizatoarele pentru a avertiza si alti participanti la trafic de faptul ca sunteti blocat.

Poate ca este tentant sa incercati sa scoateti masina din zapada, dar asta se poate transforma intr-o situatie periculoasa, mai ales daca sunteti singur. Daca, totusi, insistati sa faceti o incercare, trebuie sa inchideti geamurile autoturismului si sa nu incercati sa il porniti pana la sosirea echipajului de tractari auto, deoarece riscati sa alunecati la

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Roxana Dascalu

Roxana Dascalu

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

Pericolul autocrației din Europa - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Motto ”Democraţia este nonautocraţie, contrariul perfect al autocraţiei. Aceasta înseamnă că democraţia denotă un sistem politic caracterizat prin refuzul puterii personalizate, a puterii asupra cetăţenilor. Puterea nu este «proprietatea» nimănui. Aşadar, conducătorii vor deţine această funcţie ca urmare a desemnării libere, neîngrădite, de către cei care urmează să fie conduşi. Cu alte cuvinte, oricând puterea celorlalţi de a desemna pe cineva este contrafăcută sau anihilată pentru că dezacordul este zădărnicit ori nu ni se oferă alternative – democraţia este ucisă chiar când începe să funcţioneze.”

definiţie de Giovanni Sartori

Recursul emoțional al tuturor teoriilor conspirației reziduale, care se multiplică și iau amploare duce la instabilitate. Totul se metamorfozează, iar formele de impunere, de guvernare își pierd din atribuțiile esențiale. Mecanismul este unul atent monitorizat , dar pretutindeni au apărut chiar unii ce se erijează în „specialiști” care, foarte bine și temeinic pregatiți au drept obiectiv propagarea acestor forme autoritare de impunere a sclaviei postmoderniste în ”adevăruri indubitabile” care se află și nu se elimină decât până la următoarea formă. De fapt, fără să ne mai ferim de cuvinte, tot acest angrenaj face parte din proiectul denumit The New Order, despre care se cunosc foarte puține aspecte.

Mecanismul presupune un efort corelat, susținut, pe deplin integrat în structurile fiecăruia dintre noi, îndeosebi în cele psiho-somatice, în care acești „apologeți ai Noii Ordini” fac eforturi susținute și doresc să-i acceptăm cu toate idiosincraziile lor.
Totuși, dacă de la naștere am primit de la Dumnezeu daruri și haruri precum inteligența, intuiția, analiza, comparația,evaluarea etc ca metode chiar și gradul de receptivitate al nostru poate să ne dea semnale puternice. O importanță aparte, din stadiul de zvon până la cel de informație pe deplin asumată, conștientizată și reverificată ne revine pe deplin, ad integram.Totul se poate lumina, se poate limpezi, numai cercetând cu atenție, argumentând sau identificând cauzele și mai apoi, descoperind chiar ” firul roșu”, în toată splendoarea și eficacitatea, simplitatea sa.

Din capul locului vă spun că nu am pretenția că le-aș fi descoperit recent sau discutat în premieră. Suma totală de elemente care alcătuiesc acest tablou aflat mereu în mișcare poate surprinde pe absolut oricine. Însă, nu fac apologia vreunei direcții sau regimuri (de orice natură),ci, doresc doar să vă semnalez pericolele mascate foarte bine de către „înalta clasă” care are scopul bine conturat de a ne îngrozi și a ne asupri în continuu.

În cele ce urmează, urmând „politica pașilor mărunți” am să vă expun, câte ceva din trend-ul general, pe deplin meschin al actualei cât și viitoarei configurații a ceea ce denumim a fi construcție cu caracter politic, guvernamental.
Toate acestea se petrec chiar sub ochii noștri, ai tuturor celor care viețuim pe aceste meleaguri. Sumă de evenimente necesită o tratare mult mai amplă, chiar mai serioasă, dar din lipsă de timp ,energie și spațiu,voi încerca să rezum sau să realizez un fel de frescă, fără a avea la dispoziție vreo culoare sau opinie vehiculată, interpretată sau răstălmăcită.…...

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu