Criteriul National

Studiu de caz: Cand apeleaza cel mai des romanii la transport cu platforma auto?

Studiu de caz: Cand apeleaza cel mai des romanii la transport cu platforma auto?
decembrie 07
19:20 2018

Suntem cu un pas mai aproape de sezonul de iarna, dupa cum ne indica temperatura si conditiile meteorologice, iar autoturismele incep sa resimta, de asemenea, aceste conditii vitrege. In timp ce unii conducatori auto inteleg ca este timpul sa inceapa pregatirea pentru conditiile rutiere de iarna, altii intampina neplaceri tehnice si sunt nevoiti sa apeleze tot mai des la firme de tractari pentru transport cu platforma auto. Acest serviciu nu este deloc unul nou, insa modul in care este executat conditioneaza transportul in conditii optime a autovehiculelor.

Transportul cu platforma auto nu mai este demult un lux, ci o necesitate

Oricarui sofer i se poate intampla sa ramana blocat cu masina in mormanele de zapada care nu au fost inlaturate in prealabil. In mod evident, acesta este un simplu exemplu, destul de familiar in acest sezon. Se poate, insa, ca performantele autoturismului respectiv sa nu fie compatibile cu aceste conditii vitrege si in cele mai neasteptate momente sa cedeze in timpul unei curse importante. Sintetizand, conducatorii auto din Romania solicita serviciul de transport cu platforma auto de doua ori mai des in timpul sezonului rece comparativ cu sezonul estival.

7 din 10 conducatori solicita sa fie tractati in plina iarna

Potrivit unui sondaj desfasurat de o compania tractariauto.co.ro din Bucuresti, 7 din 10 soferi au solicitat mai des transportul cu platforma auto in timpul iernii decat primavara, vara sau toamna.

Motivele sunt destul de usor de identificat; in primul rand, carosabilul si conditiile meteo conlucreaza pentru a genera un cadru total neprielnic soferilor. Acest cadru se caracterizeaza prin performante scazute ale automobilului, care pot conduce la inghetarea motorului sau aderenta nefavorabila la carosabil.

Cele mai multe apeluri pentru tractari auto vin de la soferi blocati in zapada

Trebuie luata in calcul si posibilitatea ca masina sa se blocheze in zapada. A ramane blocat cu masina in troienele de zapada in timp ce conduci poate fi un lucru infricosator, mai ales daca esti departe de drumul principal. Ultimul lucru pe care doriti sa-l faceti in aceasta situatie este sa va panicati, deoarece situatia se va inrautati. Cea mai buna modalitate de a va asigura ca voi si pasagerii ramaneti calmi cand ramaneti blocati in zapada este sa fiti pregatiti pentru un astfel de episod, iar parte din arsenal il constituie contactul unei firme de transport cu platforma auto.

Cum procedeaza majoritatea soferilor pana la sosirea echipajului de tractari auto?

Timpii de asteptare pana la sosirea unei platforme de transport auto pot varia foarte mult in functie de locatia dumneavoastra si de conditiile meteorologice. Poate dura ceva timp ca o masina de tractari auto sa ajunga chiar daca vremea este perfecta. De aceea, daca va aflati intr-o zona unde are loc o furtuna de zapada, va dura un timp pana la sosirea unui echipaj. Acesta este motivul pentru care este foarte important sa cereti imediat ajutor. In primul rand, apelati serviciul de transport cu platforma auto (https://tractariauto.co.ro/transport-auto-platforma) si furnizati locatia exacta prin GPS. Odata ce ati solicitat ajutor, porniti semnalizatoarele pentru a avertiza si alti participanti la trafic de faptul ca sunteti blocat.

Poate ca este tentant sa incercati sa scoateti masina din zapada, dar asta se poate transforma intr-o situatie periculoasa, mai ales daca sunteti singur. Daca, totusi, insistati sa faceti o incercare, trebuie sa inchideti geamurile autoturismului si sa nu incercati sa il porniti pana la sosirea echipajului de tractari auto, deoarece riscati sa alunecati la

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Roxana Dascalu

Roxana Dascalu

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

Despre „dreptatea” care cere ”justiție” și importanța ei - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dintru început, pentru a vă asigura, cu toată sinceritatea, vreau să vă aduc la cunoștință faptul că acest material nu este conceput a fi unul strict tehnic, înveșmântat în termeni academici greoi. Cu aceeași deschidere vreau să vă mulțumesc și să vă asigur totodată că acest material nu se vrea a fi unul complet, deoarece în rândurile de mai jos voi încerca să realizez o sinteză a unor considerații pe baza evidențelor, în care mi-am propus temerara clarificare a noțiunilor de „dreptate” și de ”justiție”, văzute din mai multe unghiuri de vedere. De aceea, tot ceea ce este cuprins în spațiul acestui material este pur subiectiv dar și perfect argumentat. Luând în considerare acestea, orice fel de încercare de a aduce laude sau dimpotrivă de a cere desființarea totală sau parțială, prin forța și justețea argumentelor vă revin în integralitate, indiferent de natura sau de scopul motivării dumneavoastră în prealabil.

Ca urmare a tuturor celor convenite, ceea ce voi realiza direct sau indirect poate fi comentat și analizat, dezbătut deoarece numai într-o asemnea manieră, prin varietatea punctelor de vedere, prin cumulul de informații și forța argumentelor sustenabile ce creează punți de legătură.De aceea se poate vorbi deschis, fără menajamente despre aceste concepte, virtuți în această societate postmodernă măcinată de griji, de consumerism cât și de vicii.

Din punctul meu de vedere, această opțiune de a avea păreri și de a le susține reprezintă și respectă cu adevărat libertatea și demnitatea oricărui semen. Iar puterea reală, justificată la care oamenii speră să găsească ajutor este dată de către Acel Creator, care are grijă de fiecare dintre noi și care ne inspiră sau ne poate transforma în creațiile sale apropiate, desăvârșite Lui. Urmând acest fir călăuzitor, aș îndrăzni să vă spun că nu voi folosi în acest caz doar simple metafore, ci totul se dorește să fie legat de rolul și semnificația care i se acordă noțiunilor extinse de dreptate, de justiție.

Din cele mai vechi timpuri, chiar din momentul în care Cain l-a ucis pe Abel se produce în lume o separație între prigoniți și victimă, între ucigaș și cel ucis, sacrificat din răutate .Aceasta cse va transmite și se va amplifica tuturor generațiilor, inclusiv celor din actualitate. Setea de răzbunare de răutate a lui Cain cât și a urmașilor săi se poate identifica fără niciun fel de impediment.Tot așa, ideea de jertfă, de asumare a urmașilor lui Abel a constituit chiar unul dintre atributele omenești de prim rang. Însă, între aceste modele transparente există și alte atribute,virtuți (posibil moștenire a scânteii divine,a harului cu care suntem fiecare dintre noi înzestrați) precum dreptatea,cinstea,corectitudinea dar și justiția.

Numai că, din momentul izgoniți din grădina Edenului a protopărinților noștri Adam și Eva, aceste caracteristici psihice și volitive nu au mai fost că la început,în binecuvântatul moment al Creației.Răzvrătirea, ascultarea de șarpe,călcarea poruncii a dus la pervertirea omului cât și a întregii creații de pe pământ. Automat,sentimentele faptele și gândurile „de a fi ca Dumnezeu” și de a stăpâni,de a cunoaște creația s-au amestecat într-un mod incredibil. De aici înainte, moartea, păcatul au devenit firești tuturor, ca și setea anumitor semeni de a clama dreptatea, de a invoca fondat justiția omenească.

Revenind la unul dintre cele mai importante motive care au generat acestea văzute ca fiind antagonice- pe de o parte Dreptatea Lui Dumnezeu materializată prin izgonirea din Rai și nedreptatea lui Cain care l-a ucis pe fratele său Abel-putem descoperi și alte fațete ale acestor evenimente consemnate în Cartea Cărților.

Unii exegeți ai Vechiului Testament precum sfântul Chiril al Alexandriei interpretează însă în profunzime textul, plecând de la pedeapsa înşeptită pentru cel care l-ar ucide pe Cain din cartea Facerii .Surprinzător sau nu, în opinia acestui om înduhovnicit nu ar fi vorba doar de un singur păcat, ci de o înlănţuire de şapte păcate, care au pus stăpânire pe Cain. Deja când Dumnezeu i se adresează, vorbindu-i despre natura păcatului, Cain comisese trei din cele şapte.

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Partener media exclusiv

Revista presei