Criteriul National

Supermarketurile din Romania ar putea sa fie obligate printr-o lege sa doneze in scop caritabil alimentele nevandute!

mai 24
14:07 2015

 

Supermarketurile din Romania ar putea sa fie obligate printr-o lege sa doneze in scop caritabil alimentele nevandute!

alimente

Acest lucru se intampla in alte tari iar pe data de 21 mai in Franta o decizie favorabila in acest sens  a fost votată unanim de catre parlamentari.

Astfel, sub noua legislaţie, toate lanţurile de mari supermarketuri din Franta vor fi obligate să doneze catre  organizaţiile caritabile :azile de batrani, casele de copii, adaposturi pentru nevoiasi, cantinele sociale , institutiile de invatamant ce ofera o masa calda obligatoriu, familiile cu posibilitati materiale reduse, asociatie de proprietari etc   Produsele alimentare vizate sunt cele apropiate de termenul de garanţie, care vor fi oferite în scopuri caritabile, dar şi cele deja expirate, ce vor fi folosite pentru hrănirea animalelor.

Avand in vedere ca in Romania o buna parte din salariul se duce mai mult pe mancare ,iar milioane de oameni  si in special cei remunerati cu salarii mici, veniturile nu le ajung  nici macar pentru a acoperi nevoile de baza atunci ,parlamentari Romanii trebuie sa adopta o astfel de lege

Pana atunci Guvernul Romania ar putea sa gandeasca sa adopte aceasta lege chiar si in regim de urgenta!

De ce credeti ca până acum supermarketurile nu donează în scop caritabil alimentele nevândute?

Se poate intampla sa exista o serie de motive despre care nu le putem sti!Din aceste motive voi face referire doar la urmatorul aspect !

Statisticile spun ca zilnic sunt aruncate tone de alimente la gunoi  iar martori oculari confirma faptul ca pentru a fi sigur  ca oamenii nevoiasi nu le vor folosi ca hrana ,ei toarna clor peste ele dupa ce le arunca in tomberoane

De ce credeti ca procedeaza asa ?

Ei pleca de la premisa ca daca nu ar arunca astfel de substante chimice peste alimente sau nu le ar distruge  ei ar avea o vanzare cu aproximativ o tona mai putin  deoarece ei considera ca cei care ar avea acces la acea tona de alimente nu ar mai veni sa cumpere pentru o anumita perioada si in felul acest avea o vanzare cu mult mai mica si ca atare un profit relativ mai mic

Cum puteti vedea ei prefera sa vada milioane de oameni flamanzi si sute de altii cautand prin gunoaie si sa nu faca acte de caritate de frica ca sa  nu le scada profitul!

 

Sursa foto : alba24.ro

 

 

 

 

 

Comentarii

Comentarii

Articole similare

0 Comments

No Comments Yet!

There are no comments at the moment, do you want to add one?

Write a comment

Only registered users can comment.

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro