Criteriul National

Tipuri de exercitii pe care le poti efectua la banca de fitness

Tipuri de exercitii pe care le poti efectua la banca de fitness
noiembrie 09
17:07 2017

banca de fitness declinata sport mag

Unul din aparatele esentiale pentru a te antrena cu succes acasa este banca de fitness. Aceasta te ajuta sa-ti atingi obiectivele in conditii de maxima siguranta, indiferent ca vrei sa obtii un abdomen bine definit, sa-ti dezvolti masa musculara sau sa-ti antrenezi pieptul. Banca de fitness iti ofera o multitudine de tipuri de exercitii pe care le poti efectua rapid si eficient acasa, din plan inclinat, declinat sau orizontal, pentru slabirea si tonifierea corpului, cat si pentru cresterea masei musculare si a fortei.

In general, grupele de muschi care pot fi antrenate cu ajutorul unei banci de fitness sunt: abdomen, picioare, biceps, triceps, umeri, spate, chiar si piept. Poti efectua exercitii de tipul impins la piept cu bara din plan declinat sau fluturari cu ganterele din plan orizontal. Astfel, te poti ajuta de greutati de fitness precum haltere sau gantere, dar in acelasi timp te poti antrena la banca de fitness si folosind propria greutate corporala, acest tip de exercitii fiind printre cele mai apreciate in domeniul fitness-ului.

Banca de fitness, fiind un aparat solid si reglabil, ofera tuturor persoanelor posibilitatea de a se antrena, indiferent de sex sau greutatea corpului. Dispunand de mai multe niveluri de dificultate, cu ajutorul bancii de fitness poti realiza numeroase tipuri de exercitii, in functie de conditia ta fizica si de rezultatele pe care ti le-ai propus sa le atingi. Iata cateva dintre cele mai populare si eficiente exercitii pe care le poti efectua la banca de fitness:

1. Abdomene la banca de fitness
Cele mai eficiente exercitii pentru obtinerea unui abdomen plat si tonifiat, cu patratele, sunt abdomenele realizate la banca de fitness, simplu de efectuat si cu rezultate vizibile in timp record. Tot ce-ti trebuie e o banca de fitness declinata si multa ambitie: intinde-te pe banca de fitness fixandu-ti picioarele in suportul special, lasa-te putin pe spate tinand abdomenul incordat, apoi ridica-te prin arcuire, pastrand capul in jos si mainile incrucisate la piept.

2. Ridicari de picioare la banca de fitness declinata
Cu ajutorul acestui tip de exercitii, iti poti antrena corespunzator abdomenul inferior, in cel mai eficient mod posibil. Ridicarile de picioare din pozitia declinat implica arcuirea in sus a pelvisului, iar cu fiecare ridicare scurteaza fibrele din zona abdominala inferioara, pentru rezultate vizibile si un abdomen bine definit.

3. Exercitii pentru piept: fluturari cu gantere din plan orizontal
Cu banca de fitness iti poti antrena chiar si pieptul, astfel: din pozitia culcat, fiind intins pe spate pe o banca de fitness reglata in plan orizontal, coboara usor ganterele pe langa corp printr-o miscare semicirculara, pastrand coatele putin indoite. Pentru ca muschii pieptului sa fie solicitati la maxim, lasa ganterele cat mai jos, de-o parte si de alta a bancii de fitness. Repeta aceasta miscare in mai multe serii, pentru rezultate spectaculoase!

4. Flexii pentru biceps la banca de fitness Scott
Nu in ultimul rand, ajutandu-te de o banca de fitness de tipul Scott, poti efectua flexii cu bara Z pentru dezvoltarea bicepsilor.

Indiferent de tipul de exercitii pentru care optezi, ai nevoie de o banca de fitness robusta, de calitate, care sa-ti sustina corpul si sa-ti permita realizarea corecta a exercitiilor, fara riscuri de accidentare! De aceea, banca de fitness este un aparat esential, foarte practic si eficient, de care oricine care se antreneaza acasa sau la sala are nevoie. Banca de fitness este un aparat versatil, compact si pliabil, usor de montat, care se poate incadra oriunde, in orice locuinta. Intra pe Sport-Mag.ro si alege-ti o banca de fitness pentru exercitiile pe care vrei sa le efectuezi!

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Andreea Paul

Andreea Paul

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

Violențele nejustificate…nasc reacții, durere și haos- EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Protestul Diasporei a fost îngrădit, a fost unul despre care se va scrie, se va povesti și începând cu ziua de astăzi se va cerceta de către Parchetul Militar.
Acest eveniment a fost asezonat cu o serie de violențe de neînchipuit, de intervenții în forță venite din partea Jandarmeriei Române. Această breaslă și-a dat în petec, invocând faptul că mulțimea a fost… violentă.
Acest lucru este departe de a fi adevărat, cu toate că s-a întâmplat, iar imaginile și materialele video care împânzesc internetul nu pot fi trecute cu vederea.
Mai mult decât atât, astăzi, cu cea mai mare nerușinare, purtătorii de cuvânt ai acestei instituții au spus că ” și-au făcut datoria” și au acționat în legitimitate.

Poate că am ajuns să retrăim scene de coșmar din epoci ce le consideram demult apuse… Însă, ceea ce cu toţii am aflat a fost faptul că nu am fost și nu ne-am închipuit că se va produce.
Cu toate acestea, am fost avertizaţi că se va întâmpla şi nu am vrut să credem. „Mersul până la capăt”, de a cere demisia unui sistem condus de oameni certați cu legea și cu bunul simț a fost înnabușit cu gaze lacrimogene, cu tunuri cu apă și cu intimidări, bastoane aplicate asupra populației strînse cu această ocazie.

Au existat și în mulțime agitatori, instigatori și chiar membrii ai unor așa-zise galerii de fotbal, dar care, spre surprinderea multora au fost lăsați în pace, chiar dacă au aruncat cu pietre , au incendiat arbuști și au provocat mult haos.

Dar, înainte de toate, să ne aducem aminte și de alt aspect. Au fost și alte avertizări. La conferinţa de presă ţinută cu câteva zile înainte, nişte ofiţeri de jandarmerie au semnalat, folosind obişnuitul limbaj de lemn, ”că se va întâmpla.”

Românii veniţi de departe pentru a protesta împotriva unor abuzuri s-au lovit de o metodă sistematică aplicată de Jandarmerie pentru a discredita orice viitoare mişcare de opoziţie. De aceea, fără să emit judecăți de valoare, îmi asum atunci când afirm că România a capotat și a ajuns la cheremul unor oameni politici care acționează împotriva propriului popor.

După aproape zece ore de gaze inhalate, vă pot spune cum a fost montată în scenă toată această mascaradă. Jandarmii au tensionat situaţia ,deoarece aveau obiceiul să trăgă şi să mute gardurile de colo colo, fără rost. De altfel au agitat mulţimea care era oricum inflamată, dar care nu era violentă. Apoi, începând cu ora 21 au început să lanseze salve cu gaze lacrimogene fără motiv, servite generos exact în faţă, de la mică distanţă, cu un cinism maxim, cum numai slugile stăpânilor lor ştiu să facă........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu