Criteriul National

Tipuri de marketing digital care functioneaza

Tipuri de marketing digital care functioneaza
decembrie 10
12:42 2021

Modul in care oamenii cumpara s-a schimbat extrem de mult in ultimii ani. Din ce in ce mai multi oameni prefera sa isi comande produsele online in detrimentul clasicelor cumparaturi fizice. Cumparaturile online inseamna timp castigat, confort si de foarte multe ori economii.

Data fiind aceasta evolutie, este normal ca majoritatea companiilor sa investeasca din ce in ce mai multi bani in marketing digital .

Ce este marketingul digital?

Marketingul digital este o forma de publicitate facuta prin intermediul canalelor digitale: site-uri web, motoare de cautare, social media, etc. Cel mai adesea, acesta este mult mai eficient decat marketingul clasic, deoarece reuseste sa ajunga mult mai usor la tinta.

De-a lungul timpului au fost dezvoltate mai multe tipuri de marketing digital, cele mai importante fiind urmatoarele:

1. Optimizarea site-ului pentru motoarele de cautare. Orice business modern are un website. Cel mai relevant trafic pe acel website este cel venit din motoarele de cautare, deoarece persoanele care ajung pe site sunt direct interesate de produsele sau de subiectul acestuia. Optimizarea site-ului pentru motoarele de cautare reprezinta o serie de pasi care au un singur scop: o pozitie cat mai buna in cautarile facute de oameni.

2. Marketing de continut. Continutul publicat pe site sau pe site-uri externe este esential pentru rezultate optime. Marketing-ul de continut este din ce in ce mai popular, pe masura ce cantitatea de informatie din mediul online este mai mare iar concurenta este si ea in crestere. De regula, site-urile care au un continut relevant, ce raspunde intrebarilor pe care le au oamenii sunt cele care au cele mai bune rezultate.

3. Social media marketing. Retelele de socializare atrag miliarde de oameni din intreaga lume. Acolo unde sunt oameni sunt si cumparatori, motiv pentru care social media marketing este din ce in ce mai popular. Fascebok, Instagram, Pinterest, Tik Tok sau Youtube sunt instrumente excelente pentru promovare.

4. Publicitate PPC. Daca optimizarea pentru motoarele de cautare pare dificila, PPC este o alternativa mult mai directa. Aceasta iti permite sa platesti pentru pozitionarea cat mai buna in Google ( sau alte motoare de cautare ) si pentru fiecare click care directioneaza catre site-ul tau.

5. Marketing prin email. Marketingul prin email este una dintre cele mai vechi forme de marketing digital si este inca extrem de eficient. Marketingul prin email poate fi ideal pentru vanzari sau pentru branding.

Daca vrei sa faci un marketing digital perfect este foarte important sa te asiguri ca investitiile pe care le faci sunt corecte. Tocmai de aceea, este bine sa incerci cat mai multe variante de marketing, pentru a o gasi pe cea cu adevarat eficienta.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Razvan Nemesu

Razvan Nemesu

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

photostudio_1649947095742

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul