Criteriul National

Top 10 anvelope All Season

Top 10 anvelope All Season
martie 04
19:48 2022

Testele anvelopelor All Season realizate de catre ADAC si diverse reviste de specialitate, au aratat ca anvelopele All Season combina proprietatile anvelopelor de vara si pe cele de iarna. Au un profil distinctiv format din multe lame, asemanator cu cel al anvelopelor de iarna. Acestea garanteaza o tractiune buna pe noroi si in conditii umede. A fost realizat un Top 10 anvelope All Season de care ai putea sa tii cont atunci cand le alegi.

Bridgestone Weather Control A005

Unul dintre cele mai noi modele si unul dintre cele mai controversate. Anvelopa All Season Bridgestone Weather Control A005 a primit evaluari radical diferite: de la conducere increzatoare pana la intrarea in grup „nu peste medie”. Modelul se comporta bine pe suprafete uscate si umede, rezista la acvaplanare, are o rezistenta scazuta la rulare, ceea ce are un efect pozitiv asupra reducerii consumului de combustibil.

Goodyear Vector 4 Sezoane Gen-2

Produsele Goodyear au fost in mod traditional printre lideri. Anvelopele All Season Goodyear Vector 4 Seasons Gen-2 se comporta cu incredere pe drumurile umede, in conditii de zapada topita si gheata: rezistenta buna la acvaplanare, manevrabilitate clara. Modelul are un nivel scazut de rezistenta la rulare, ceea ce economiseste combustibil, circula confortabil si linistit.

Continental AllSeasonContact

Anvelopele All Season Continental AllSeasonContact s-au clasat in primele trei modele. Dar pentru ce? In primul rand, pentru natura echilibrata – anvelopele nu au esecuri evidente in niciunul dintre teste. Modelul a functionat bine pe zapada si pe drumuri ude. Anvelopele au controlabilitate si rezistenta scazuta la rulare.

Hankook Kinergy 4S 2 H750

Anvelopa Hankook Kinergy 4S 2 H750 All Season este un exemplu de combinare a diferitelor tehnologii si dezvoltari pentru diferite tipuri de drumuri si conditii meteorologice. Este de laudat comportamentul ei increzator pe asfalt uscat si ud, distanta scurta de franare, manevrabilitate clara, protectie impotriva acvaplanarii si confort.

Michelin Cross Climate +

Primele anvelope Michelin Cross Climate au fost dezvoltate dupa formula „vara +”. Initial, s-a pus accent pe conditiile de functionare de vara, a adaugat capacitatea de a conduce in extrasezon si in iernile europene blande. Odata cu dezvoltarea anvelopei nu a pierdut beneficiile de vara si a imbunatatit comportamentul in sezonul rece. Modelul circula confortabil si linistit pe asfalt uscat, remarcile se refera la traficul pe drumuri ude si suprafete inzapezite.

Nokian Weatheproof

Nokian Weatherproof este de laudat pentru comportamentul sau pe drumurile inzapezite si inghetate. De asemenea, modelul celebrei companii finlandeze este perfect pentru a conduce in oras pe timp de vara si in ierni blande. Anvelopele sunt modelate sub forma unui V dublu, care functioneaza excelent pentru indepartarea apei, zapezii umede, sloiuri de gheata din punctul de contact. Iti va fi la indemana toamna si iarna.

Pirelli Cinturato All Season Plus

In cazul anvelopelor All Season Pirelli Cinturato All Season Plus de la celebrul brand Italian, nu s-a descurcat fara dragostea pentru drumurile fierbinti din Italia. La teste modelul a functionat bine pe drumuri uscate si umede: distanta scurta de franare, manevrabilitate clara.

Vredestein Quatrac Pro

In ceea ce priveste anvelopele all-season Vredestein Quatrac Pro de la producatorul din Tarile de Jos, trebuie sa fii atent cu ele cand conduci rapid pe asfalt uscat sau pe drumuri inzapezite. Insa anvelopele au caracteristici excelente in conditii de ploaie: rezistenta la acvaplanare, fiabilitatea managementului, distanta de franare relativ scurta. In plus, modelul se poarta putin in proces si, in general, sunt ieftine, atat pentru clasa sa, cat si pentru dimensiunea declarata.

Bridgestone Potenza S001

Anvelopa are un design asimetric al benzii de rulare, cu o zona pronuntata a umerilor, care este responsabila pentru stabilitatea masinii in viraje, o rigidizare centrala pentru stabilitate directionala clara si caneluri longitudinale largi pentru drenarea eficienta a apei.

Dunlop SP Sport Maxx GT

Modelul de la englezul Dunlop (care astazi apartine concernului american Goodyear) are un model asimetric al benzii de rulare, caneluri longitudinale largi pentru drenarea apei si este folosit ca echipament original din fabrica pentru Volkswagen Golf, Skoda Octavia, Jaguar XJ si altele. Pe timp de vara,  anvelopa este buna si fiabila pentru conducerea in siguranta pe pavaj uscat si umed. 

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Digital

Digital

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

photostudio_1649947095742

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul