Criteriul National

Top 10 motociclete care ating o viteza ametitoare

Top 10 motociclete care ating o viteza ametitoare
ianuarie 13
02:43 2022

Adrenalina si super-senzatiile traite la maxim sunt principalele “ingrediente” ale unei calatorii reusite pe motocicleta. Viteza cu care te deplasezi creste instant adrenalina, iti ofera incredere si putere in fortele proprii. De aceea, daca te inscrii in randul riderilor cu experienta, cu siguranta ca vei urmari sa achizitionezi o motocicleta utilata cu un motor puternica, capabila sa dezvolte multi cai putere.

Pentru cei interesati de experiente la maxim, care sa foloseasca intens schimbatorul de viteze pe care il au in dotarea motocicletei, am pregatit un top al motocicletelor capabile sa dezvolte viteze impresionante.

Honda CBR1100XX BlackBird

CBR1100XX este cel mai rapid tourer al companiei Honda. Poate atinge 306km/h multumita puternicului motor de 1137 CC și 152 CP.

Kawasaki Ninja ZX – 14 R

De peste 10 ani, motocicletele supersport din seria Ninja ocupa primele pozitii printre cel mai rapide motociclete din lume. Atingand o viteza maxima de 305 km/h,  Kawasaki Ninja ZX – 14 R poate ajunge la 100 km/h in doar 2.7 secunde si este dotata cu un motor DOHC racit cu lichid de 1441 CC on 4 cilindri si 4 valve.

Aprilia RSV 1000R Mille

RSV 1000R Mille este modelul cel mai rapid al companiei Aprilia, atingand viteza maxima de 282 km/h.  Aceasta motocicleta are un motor de 998 CC in V care produce 141,13 CP la 10000 rpm si poate ajunge 140 km/h in doar 10 secunde.

Design-ul este si el unul uimitor, iar scaunul este de cea mai buna calitate. Pentru piese moto Aprilia nu ezita sa comanzi online doar de la dealeri autorizati.

Kawasaki Ninja H2R

O capodopera a ingineriei Kawasaki, aceasta super motocicleta are un motor DOHC supraalimentat de 998 CC care dezvolta o putere de 310 CP, mai mult decat majoritatea masinilor sport, atingand o viteza maxima de 400 km/h.  Desi este o motocicleta de serie, Ninja H2R poate fi condusa numai pe circuite.

Yamaha YZF R1

YZF R1 este cea mai impresionanta motocicleta de la producatorul japonez Yamaha. Prima motocicleta din celebra serie R1 a iesit pe piata in 1998, iar versiunea Yamaha YZF R1 a fost dezvaluita in 2017.
Noua YZF R1 are un motor DOHC cu 4 cilindri în linie de 998 CC, racit cu lichid si 16 valve. Produce o putere maxima de 200 CP la 13 500 rpm. Viteza maxima inregistrata este de 300 km/h.

Yamaha YZF-R3 2019

Cu un stil radical inspirat de YZR-M1 MotoGP, Yamaha YZF-R3 2019 primeste o suita complet noua de imbunatatiri tehnice, precum si o ergonomie imbunatatita. Motorul DOHC de 321 cc in patru timpi cu doi cilindri paraleli, racit cu lichid,  livreaza puterea liniar, iar saua amplasata la distanta confortabila fata de sol impreuna cu centrul de greutate scazut o recomanda ca fiind o motocicleta destinata si celor mai putin experimentati.

Pentru 2019, YZF-R3 are o nouă furca inversata KYB de 37 mm cu un grad de rigiditate imbunatatit, conceputa pentru a oferi o experienta de riding mai sportiva, dar totusi confortabila. In plus, prinderea furcii se face in trei puncte la jugul motocicletei. Noile faruri LED completeaza face lift-ul, precum si instrumentarul de bord cu afisaj LCD, iar culorile pentru care se poate opta sunt Yamaha Blue sau Power Black.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Nikolas

Nikolas

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul