Criteriul National

Top 5 mașini economice pentru oraș

Top 5 mașini economice pentru oraș
martie 30
22:13 2021

Când ai în plan să cumperi o mașină, te gândești să fie un vehicul fiabil și ușor de întreținut. Consumul carburantului este foarte important, mai ales pentru persoanele care fac naveta spre locul de muncă. Chiar dacă mașina urmează să treacă printr-o serie de verificări auto, sunt câteva aspecte de care trebuie să ții cont pentru diminuarea costurilor carburanților. Multe aspecte sunt bazate pe mituri care, în timp, s-au dovedit a fi false sau incerte. Venim la tine cu câteva recomandări în vederea achiziționării unei mașini accesibile, cu un consum mic, numai bun pentru zona urbană.

  1. Opel Corsa – Cu un motor de 1.2 benzină, mașina este micuță, accesibilă din punct de vedere al prețului, iar consumul său nu depășește 4 litri la suta de kilometri. Dimensiunea vehiculului îți permite, pe lângă economisirea banilor de carburant, să parchezi ușor în locurile greu accesibile. Acest lucru este vital pentru un oraș aglomerat precum București.
  2. Volkswagen Polo – Noile modele Polo au rămas în preferințele românilor și chiar ale europenilor pentru consumul foarte bun care nu depășește 5 litri de carburant la suta de kilometri. Motorul său are o capacitate de 1.0, însă acest lucru te ajută să beneficiezi de cei 60 CP la capacitate maximă, cu costuri minime.
  3. Renault Kadjar – Cu un motor la fel de mic de 1.2, la fel ca Opel Corsa, mașina aduce în prim plan o putere de 130 CP, iar avantajul este spațiul pe care îl oferă. Kadjar este un suv comfortabil, numai bun pentru călătoriile cu familia sau chiar pentru o experiență la superlativ până la locul de muncă. Consumul de carburant este la fel de redus, în ciuda dimensiunii mașinii: 5 litri la suta de kilometri.
  4. Skoda Superb – Mașina este des întâlnită pe șoselele românești și nu degeaba. Cu un motor ceva mai mare, de 1.4 capacitate cilindrică, Skoda aduce în prim plan adaptabilitatea la nevoile consumatorului. Puterea motorului este de 125 CP, mașina face parte din gama sedan a firmei, iar consumul său poate fi factorul decisiv când alegi o mașină pentru toată familia. Consumul unei Skoda Superb poate ajunge la 5 litri la suta de kilometri.
  5. Toyota Prius – Tehnologia a evoluat, iar preferințele cumpărătorilor s-au schimbat în vederea îmbunătățirii condițiilor de șofat atât pentru ei, cât și pentru mediu. Toyota Prius este o mașină hibrid, o mașină japoneză, care nu are nevoie de mult carburant pentru deplasări, indiferent de numărul de kilometri. Cu un motor de 1.4 capacitate cilindrică, Prius aduce prin tehnologia hibrid avantajul unui mediu mai puțin poluat. Media de consum al acestui autoturism ajunge la 3 litri la suta de kilometri.

Cu o gamă variată de mașini pe care le poți achiziționa pentru  economisi bani în timp, îți recomandăm să efectuezi totuși o verificare auto înainte de cumpărare. Verificarea îți va spune exact consumul mașinii, iar experiența ta pentru șofatul în zona urbană va deveni mai plăcută și mai puțin costisitoare.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

AdrianaG

AdrianaG

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul