Criteriul National

Tractari Brasov, interventii rapide

Tractari Brasov, interventii rapide
noiembrie 08
09:31 2020

Ca sofer, daca ai fost vreodata implicat intr-un eveniment rutier si masina a suferit avarii sau pur si simplu masina s-a defectat si nu ai mai putut continua deplasarea, atunci stii cu siguranta cat este de greu sa gasesti o firma care ofera servicii de tractari auto disponibila in acel moment.

Majoritatea ne gandim ca noua nu ni se poate intampla, insa ideea este ca se poate intampla oricui si oricand sa aiba probleme cu masina, ideea este ca trebuie doar sa stim cum sa procedam in acel moment.

Daca ti s-a defectat masina si nu iti mai poti continua deplasarea, ramai clam, daca este posibil incearca sa scoti masina de pe carosabil ca sa nu ingreunezi circulatia celorlalti soferi si anunta-i ca ai probleme pornind avariile si amplasand triunghiurile din dotare.

Tractari Brasov

Ideal ar fi sa ai deja in agenda numarul de telefon al unei firme de tractari auto Brasov recomandate, cu program non stop, in caz contrar internetul poate fi o solutie.

Cautati o firma locala sau una care asigura acoperire nationala, asa costurile si timpii de interventie vor fi mai mici. O sa gasiti multe oferte, alegeti doar firme autorizate, in nici un caz privati care pot oferii servicii de remorcari dara nu sunt autorizati, nu ofera factura si nici un fel de garantie.

Este foarte important ca firma sa asigure masina pe durata transportului si sa detina o polita de asigurare care sa acopere eventualele daune ce pot sa apara in tipul manevrei de incarcare si descarcare sau in timpul transportului. Firma de tractari Brasov trebuie sa se asigure ca autovehiculul va ajunge in bune conditii la destinatia aleasa si cu cele mai mici costuri.

Daca nu este o firma pe care o cunoasteti, cautti pe internet parerile celorlarlti soferi care au apelat la acea firma si tineti cont si de ele.

Evitati sa remorcari masina in auonomie, cu ajutorul unui prieten de exemplu. Legislatia in vigoare, mai precis art. 157 privind normele legale privind remorcarea unui autovehicul, va infomeaza ca daca remorcarea nu este efectuata corespunzator riscati contraventii intre 9 la 20 de puncte-amenda si cu valori cuprinse intre 1125 RON si 2500 RON.

Trebuie sa folositi o bara metalica in lungime de cel mult 4 m sau o legatura flexibila omologata, in lungime de 3-5 m. Bara sau legatura flexibila trebuie fixata la elementele de remorcare cu care sunt prevazute autovehiculele.

Nu stiu cati din voi au asa ceva in dotarea masinii, cea mai sigura si eficienta metoda de a transporta o masina avariata sau defecta ramane transportul pe platforma autorizata in tractari si asistenta rutiera.

rticol optimizat in motorul de cautare Google de Advertoriale SEO

Comentarii

Comentarii

Tags
Share

Despre autor

AdrianaG

AdrianaG

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul