Criteriul National

Care sunt ultimele trenduri si inovatii in marketingul online pentru 2018?

Care sunt ultimele trenduri si inovatii in marketingul online pentru 2018?
iunie 04
18:06 2018

Cunoasterea ultimelor trenduri in marketing online este esentiala nu doar pentru a tine pasul cu inovatiile unei piete specifice, ci si pentru a stabili o strategie completa de marketing, recomandata pentru a creste vizibilitatea si a maximiza profiturile.

Iata care sunt cele mai recente trenduri in marketing online pentru anul 2018:

Stories

Acestea sunt metode interactive de comunicare, de care multe companii sunt interesate in ultimul timp. Dupa lansarea Instagram Stories in 2016, care a strans peste 250 de milioane de useri intr-un singur an, putem cu siguranta prezice ca aceasta strategie va face parte din marketingul digital al viitorului. Un exemplu este si Facebook, care a urmat aceasta strategie, lansand propriile Stories la finele anului 2017.

In prezent, odata cu punerea la dispozitie a datelor consumatorilor (chiar daca regulamentul GDPR a intrat de curand in vigoare) si cu multitudinea de competititori care se lupta pentru atentia acestora, ne putem astepta la branduri mai transparente – care fac schimb de servicii sau echipe. De aceea poti folosi in avantajul tau faptul ca nimic nu mai este un secret in era digitala.

Video

Studiile recente au concluzionat ceea ce stim deja de cativa ani: Oamenii prefera videourile in defavoarea textelor. Acestea ajuta la atingerea mai rapida a unei concluzii, spunand povesti emotionante care pot creste vanzarile. Prezenta unui video pe un landing page creste rata de conversie cu pana la 80%. De aceea ne putem astepta la mai multe video-uri live pe Facebook, precum si o crestere in web TV.

Poti incepe o noua strategie de marketing online prin a-ti stabili un target de 4 video-uri pe luna. Indiferent ca este un live pe Facebook, pe Youtube sau direct pe site-ul tau, este bine sa incepi sa te obisnuiesti cu productia de videoclipuri de calitate pentru clientii tai.

Chatbots

Botii de chat sunt ultimul trend in marketing online. Daca nu esti familiarizat cu acest termen, iti poti imagina ca sunt ca o scurtatura in a raspunde intrebarilor si comentariilor clientilor tai. Marketing-ul automatizat este cu siguranta unul din lucrurile spre care trebuie sa-ti indrepti atentia in viitor, fiind din ce in ce mai prezent pe site-uri in rol de serviciu clienti.

Botii de chat pot fi folositi pentru a interactiona cu utilizatorii, pentru a raspunde intrebarilor de ordin general, sau rezolva diverse probleme sau nelamuriri ale clientilor. Trebuie doar sa te asiguri ca sunt bine setati din start si sa gasesti o metoda distractiva pentru a incepe conversatia cu un vizitator. Fata de rata de vizionare a email-urilor, mesajele trimise prin botii de chat au o vizibilitate de 80%, net superioara.

Review-uri

Printre cele mai bune surse de trafic pentru web este traficul organic, provenit din optimizarea SEO. Dintre elementele care contribuie la un ranking bun, numarul de review-uri primite este un factor cheie, deoarece Google poate lista afacerea ta in casuta de locatii mai sus, tinand cont de review-urile primite. Motorul de cautare nu va prioritiza o afacere care are review-uri slabe, de o singura steluta.

Cu toate acestea, chiar daca review-urile sunt esentiale pentru ranking, ele pot afecta vanzarile. Conform studiilor, jumatate din adultii sub 50 de ani verifica cu regularitate review-urile inainte de a cumpara ceva nou. Este important ca strategia ta de marketing online sa includa un plan pentru a castiga cat mai multe review-uri bune, implementand un sistem care ii intreaba pe oameni cum li s-au parut serviciile oferite.

GDPR

Odata cu introducerea noii reglementari GDPR in data de 25 mai 2018, datele personale vor fi mai greu de colectat de la consumatori, avand nevoie de acordul acestora pentru a le pastra. Strategiile tale noi de marketing online ar trebui sa orbiteze acest aspect, in special cand vine vorba de target-ul corect. Asigura-te deci ca datele tale sunt precise si clare, actualizate si transparente, pentru ca tu sa ai parte de o campanie de marketing online corecta, orientata spre utilizatorii cu adevarat interesati.

Comentarii

Comentarii

Care sunt ultimele trenduri si inovatii in marketingul online pentru 2018? - overview

Summary: Cunoasterea ultimelor trenduri in marketing online este esentiala nu doar pentru a tine pasul cu inovatiile unei piete specifice, ci si pentru a stabili o strategie completa de marketing, recomandata pentru a creste vizibilitatea si a maximiza profiturile.

Tags
Share

Despre autor

Andreea Paul

Andreea Paul

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

U-NI-RE în cuget și în simțiri… EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tema unirii cu Basarabia este mai actuală și mai dorită ca oricând. Aceasta, datorită însemnătății sale deosebite suscită nenumărate discuții mai mult sau mai puțin aprinse. În special, în presa scrisă, subiectul este tratat în nota sferei de influență de care sau prin care se poate proba ori atașamentul față de culorile și legile acestui teritoriu blagoslovit de Dumnezeu ori unda de răutate vis a vis de cele menționate. De asemenea, ar trebui ca tocmai caracterul unificator să fie mai puternic decât orice fel de simbolistică istorică și de aceea disprețul și ducerea într-o accentuată stare de relativitate, de autentică degradare a tot ceea ce valorează ideea de românism amplifică starea de încordare,de neliniște atât de prezente în cele două state înrudite.În această ultimă și nedorită categorie se pot identifica destule articole asemănătoare unor mostre îmbibate de ură și venin ce frizează orice urmă de omenie sau de bun simț. Din respect făță de dumneavoastră și mai ales nedorind să nominalizez provocând polemică,am să mă abțin…Dar nu pot să-mi cenzurez o întrebare… Oare câtă dezinformare grosieră se poate ascunde în spatele acestor propagandiști de-a dreptul înfrățiți cu puterile străine,cu imperiile care mereu ne-au râvnit teritoriile și bogățiile de orice natură?De aceea nu pot să trec cu vederea și să uit mincinoasele mituri fabricate împotriva unirii care sunt de fapt niște teorii promovate, cu amatorism sau profesionalism, de cei care își manifestă constant antipatia faţă de procesul de reîntregire a ţării. Cu o retorică plină de ură, anumiți indivizi falsifică și denaturează adevărul istoric și chiar au nerușinarea să spună despre unirea Basarabiei cu România că „ar fi frumos, dar nu se poate” invocând, în acest sens, argumente de ordin economic sau strategic. Interesant e faptul că aceștia nu contrazic adevărul istoric și anume că Basarabia e parte a terioriului românesc. Mesajul lor induce mereu nesiguranţă și teamă, sugerând pericole majore precum instabilitatea economică, apariţia unei minorităţi incontrolabile sau a unei corupţii imposibil de eradicat. Ca și când acești propagandiști ar fi descoperit peste noapte secretul tinereţii fără bătrâneţii și al vieţii fără de moarte dublat de cel al guvernării fără de corupţie, ei influențează pe unii dintre noi la modul cel mai abject și care ține doar de negativitate. Au chiar unele pseudo- argumente care corelează problemele existente în societatea românească cu cele din Republica Moldova, de genul ”că România n-ar avea nevoie de o regiune săracă” . Cunoaștem bine că această stare de corupție endemică este generată de o clasă politică oligarhică, mult mai apropiată de modelul din Asia centrală decât de Europa. Dar,vă rog să fiți fără grijă deoarece domniile lor nu au contract permanent cu funcția și nu vor domni la infinit, așa cum li se pare… A sosit timpul ca să dăm dovezi că suntem înfrățiți, înrudiți, că suntem de același sânge și limbă cu verișorii de dincolo de Prut! Revenind la planul inițial,nu am dispoziția și nici timpul necesar de a demonta toate aceste pseudo-teorii, deoarece aceasta revine ca o datorie de onoare a istoricilor și diplomaților. Dar în cele ce urmează vă propun un exercițiu de imaginație. Acesta se realizează prin corelarea tuturor elementelor posibile care ar duce la acest eveniment cu profunde rezonanțe- UNIREA! De fapt, mai bine spus după reîntregirea, reunirea celor două state,altcumva vor fi parametrii,regulile, legile și automat nivelul de trai. Numai încercați să vă proiectați ideea conform căreia, Republica Moldova va face parte dintr-un stat integrat european, membru al NATO. Peste acestea, îndrăzniți să vă proiectați și imaginea unei justiții imparțiale, corecte ce se vor extinde ca model și peste Prut. Cu alte cuvinte, lucrurile pot evolua într-o direcție normală, firească.Totuși, filo-rușii nu se lasă și încetinesc acest proces. Mai e cazul să ne aducem aminte de „prietenia” și interesul Rusiei, care a încercat să blocheze eforturile Republicii Moldova în sensul integrării europene, aşa cum a procedat de altfel şi în cazul altor state din fosta Comunitate a Statelor Independente? De aceea, din dorința de a ne vedea visul împlinit,ar trebui să nu mai ezităm deloc și nici să luăm peste picior pe semenii care luptă,speră și cred în idealul acestei uniri, în cuget și în simțiri.......

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu