Criteriul National

Trotinetele electrice – un nou mijloc de transport modern!

Trotinetele electrice – un nou mijloc de transport modern!
septembrie 29
12:47 2021

În orașele mari deplasarea la servici sau la colegiu și facultate a devenit un adevărat.. calvar. Din fericire, producătorii actuali, ne oferă soluții foarte variate pentru a depăși acest impas. Trotinetele electrice reprezintă cel mai modern mijloc simplu de transport în interiorul localității în momentul de față. Sunt ușoare, destul de sigure și rapide pentru ca deplasarea să se realizeze cu ajutorul lor zi de zi.

Pentru că ele funcționează cu baterii reîncărcabile, costul de întreținere este foarte redus.

Bineînțeles, există foarte multe tipuri de trotinete electrice care au prețuri diferite. În funcție de aceste prețuri este și autonomia lor. Cu anumite modele de trotinete ne putem deplasa 20-30 de km sau 120-150 km. Atunci când veți alege modelul de trotinetă, întrebați întotdeauna despre autonomia lor și despre timpul de încărcare. Alegerea vă aparține în funcție de nevoile zilnice de deplasare și de distanțele pe care urmează să le parcurgeți.

 

Cum funcționează o trotinetă electrică?

Principiul este destul de simplu. Motorul unei trotinete electrice este montat întotdeauna pe cadrul acesteia. Printr-o rețea de fibre se transmite electricitatea din baterie la aceasta. La anumite modele de trotinete, motorul determină roata din față sau ambele roți să se învârtă și să împingă trotineta înainte.

Există și modele foarte performante de trotinete care pot atinge viteze foarte importante de deplasare, poate chiar 100-120 km/h.

Tinerii le preferă foarte mult astăzi deoarece sunt rapide și ușor de condus.

Este indicat totuși să fiți foarte atenți la trafic, dacă veți opta și dumneavoastră pentru un astfel de mijloc de transport, deoarece șoferii nu sunt deloc atenți la trafic în România și nici nu sunt obișnuiți cu astfel de mijloace ultramoderne de deplasare.

 

Când ne putem gândi la un astfel de mijloc de transport?

Orice trotinetă electrică are o anumită autonomie și un anumit timp de încărcare a acumulatorului. De obicei, ele sunt folosite doare în interiorul orașelor, pentru deplasări la birou sau la școală. Nu sunt recomandate pentru distanțe mari, deoarece autonomia este limitată și timpul de încărcare al acumulatorului este destul de lung.

De asemenea, o altă problemă este transportul pe perioada ploilor. Există modele mai complexe care permit și transportul în astfel de condiții, bineînțeles.

 

Recomandări

Trotineta electrică trebuie aleasă și în funcție de alte criterii: greutatea persoanei care va circula cu ea, viteza maximă de care aveți nevoie, distanța de parcurs și puterea de accelerare. În funcție de aceste lucruri, va trebui să alegeți puterea motorului acesteia. Înainte de a face achiziția, întrebați despre toate aceste lucruri vânzătorii de la magazinul respectiv sau cereți și părerea unui centru de reparatii trotinete electrice cu experiență în repararea unor astfel de produse. De aici veți primi mai mult ca sigur sfaturi foarte interesante și despre modelele și mărcile cele mai fiabile de trotinete.

Există diferențe mari de confort și în ceea ce privește tipul de roți cu care este echipată trotineta respectivă. Spre exemplu modelele de trotinete cu roți din cauciuc cu aer în interior sunt mult mai comode, deoarece amortizează foarte bine șocurile.

De asemenea, producătorii au reușit cu succes să proiecteze inclusiv modele de trotinete cu suspensii. Solicitați întotdeauna un test dacă este posibil sau alegeți un magazin care vă oferă această oportunitate. Este foarte adevărat că nu costă mult utilizarea ei și nici întreținerea, însă prețul de achiziție nu este deloc lipsit de importanță.

 

Unde reparăm trotinetele electrice dacă se defectează?

Deoarece devin din ce în ce mai mult preferate, deja, în localitățile mari au apărut centre de reparații foarte importante. În general, firmele care furnizează și servicii de reparații produse electronice de tipul tablete, telefoane mobile, calculatoare, laptopuri, console, etc. pot realiza și reparații pentru produse de actualitate precum trotinetele electrice.

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Criteriul

Criteriul

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul