Criteriul National

Tu stii ce suport de biciclete ti se potriveste?

Tu stii ce suport de biciclete ti se potriveste?
aprilie 12
08:27 2017

Suport pentru biciclete

Probabil ca te-ai intrebat de multe ori care sunt cele mai sigure si profitabile suporturi pentru biciclete, astfel incat sa nu existe niciun pericol aparut in timpul transportarii si sa te poti bucura de bicicleta ta oriunde iti doresti. Vremea este de partea noastra, asa ca nu ai de ce sa te ascunzi in casa – iata pentru ce suporturi de biciclete poti sa optezi!

 
Suport de biciclete pe plafon
Acest tip de suport pentru biciclete este unul dintre cele mai apreciate de catre ciclisti, data fiind versatilitatea sa; avand accesoriile potrivite, acesta poate fi adaptat pentru a transporta orice echipament ai dori sa iei in calatoria ta. In general, este apreciat pentru stabilitatea sa, dar si pentru faptul ca nu iti obtureaza campul vizual atunci cand conduci.
Este posibil ca unele vehicule sa fie concepute din fabrica cu anumite bare transversale sau longitudinale si puncte de fixare; in caz contrar, va trebui sa iti construiesti singur propriul sistem de prindere. In orice caz, este necesar sa verifici initial manualul vehiculului sau sa contactezi un mecanic care sa iti spuna care este greutatea maxima permisa de catre acoperisul masinii tale.

 
Cu alte cuvinte, avantajele unui astfel de suport pentru biciclete sunt:

  • costul sau in general moderat
  • versatilitatea sa
  • existenta unor puncte de fixare
  • imposibilitatea ca bicicleta sa alunece
  • nu obstructioneaza vederea in timpul condusului
  • bicicletele nu interactioneaza cu vopseaua masinii

Insa, acolo unde exista avantaje, trebuie sa apara si dezavantaje ale unui astfel de suport de biciclete:

  • trebuie sa ajungi la plafonul masinii ca sa poti sa montezi bicicleta
  • poate fi destul de greu sa urci anumite tipuri de biciclete pe masina
  • rezistenta la vand reduce aerodinamica vehiculului
  • zgomotul produs de rezistenta la vant poate deveni deranjant
  • este in permanenta atasat de vehicul

Suport de biciclete cu carlig
Carligele sunt impartite in mai multe categorii, in functie de capacitatea lor de remorcare, incepand de la Clasa I (acestea se potrivesc cu orice tip de vehicul si suporta pana la 800-900 kg) si sfarsind cu Clasa V (care se potrivesc doar cu camioane si furgonete si rezista la o greutate de pana la 8000 kg).
Portiunea din acest suport de biciclete care iese din vehicul are o greutate maxima, care reprezinta 10% din capacitatea sa de remorcare. De exemplu, din moment ce un suport de biciclete cu carlig din Clasa I poate remorca pana la 900 kg, inseamna ca propria sa greutate este de 90 kg.

Avantaje:

  • costuri reduse
  • instalare simpla, care nu necesita un efort fizic mult prea mare
  • risc scazut de contact cu vopseaua masinii
  • nu este atasat in mod permanent de masina

Dezavantaje

  • este posibil ca bicicletele sa alunece si sa se loveasca una de cealalta
  • trebuie sa fii constient de lungimea bicicletei in momentul in care conduci in locuri stramte
  • este posibil ca unele biciclete de femei si de copii sa aiba nevoie de niste cadre speciale

Aceste doua suporturi de biciclete sunt cele mai cautate si apreciate, dat fiind avantajele clare pe care le prezinta; in mod evident, exista si alte tipuri, insa dezavantajele lor sunt mult mai mari in comparatie cu acestea doua. In orice caz, pentru a alege cel mai potrivit model de suport de bicicleta pentru masina ta, este recomandat sa apelezi la un specialist care sa-ti ofere suport si consultanta. La Veloteca, magazin de biciclete din Bucuresti, gasesti nu doar cele mai calitative modele, ci si velotecari pasionati care vor sti cu siguranta sa-ti recomande accesoriile de care ai nevoie si pe care le poti folosi intr-un mod realist. Viziteaza sediul de pe Sos. Iancului, nr. 100 si lasa-te pe mana specialistilor!

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Andreea Paul

Andreea Paul

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

U-NI-RE în cuget și în simțiri… EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tema unirii cu Basarabia este mai actuală și mai dorită ca oricând. Aceasta, datorită însemnătății sale deosebite suscită nenumărate discuții mai mult sau mai puțin aprinse. În special, în presa scrisă, subiectul este tratat în nota sferei de influență de care sau prin care se poate proba ori atașamentul față de culorile și legile acestui teritoriu blagoslovit de Dumnezeu ori unda de răutate vis a vis de cele menționate. De asemenea, ar trebui ca tocmai caracterul unificator să fie mai puternic decât orice fel de simbolistică istorică și de aceea disprețul și ducerea într-o accentuată stare de relativitate, de autentică degradare a tot ceea ce valorează ideea de românism amplifică starea de încordare,de neliniște atât de prezente în cele două state înrudite.În această ultimă și nedorită categorie se pot identifica destule articole asemănătoare unor mostre îmbibate de ură și venin ce frizează orice urmă de omenie sau de bun simț. Din respect făță de dumneavoastră și mai ales nedorind să nominalizez provocând polemică,am să mă abțin…Dar nu pot să-mi cenzurez o întrebare… Oare câtă dezinformare grosieră se poate ascunde în spatele acestor propagandiști de-a dreptul înfrățiți cu puterile străine,cu imperiile care mereu ne-au râvnit teritoriile și bogățiile de orice natură?De aceea nu pot să trec cu vederea și să uit mincinoasele mituri fabricate împotriva unirii care sunt de fapt niște teorii promovate, cu amatorism sau profesionalism, de cei care își manifestă constant antipatia faţă de procesul de reîntregire a ţării. Cu o retorică plină de ură, anumiți indivizi falsifică și denaturează adevărul istoric și chiar au nerușinarea să spună despre unirea Basarabiei cu România că „ar fi frumos, dar nu se poate” invocând, în acest sens, argumente de ordin economic sau strategic. Interesant e faptul că aceștia nu contrazic adevărul istoric și anume că Basarabia e parte a terioriului românesc. Mesajul lor induce mereu nesiguranţă și teamă, sugerând pericole majore precum instabilitatea economică, apariţia unei minorităţi incontrolabile sau a unei corupţii imposibil de eradicat. Ca și când acești propagandiști ar fi descoperit peste noapte secretul tinereţii fără bătrâneţii și al vieţii fără de moarte dublat de cel al guvernării fără de corupţie, ei influențează pe unii dintre noi la modul cel mai abject și care ține doar de negativitate. Au chiar unele pseudo- argumente care corelează problemele existente în societatea românească cu cele din Republica Moldova, de genul ”că România n-ar avea nevoie de o regiune săracă” . Cunoaștem bine că această stare de corupție endemică este generată de o clasă politică oligarhică, mult mai apropiată de modelul din Asia centrală decât de Europa. Dar,vă rog să fiți fără grijă deoarece domniile lor nu au contract permanent cu funcția și nu vor domni la infinit, așa cum li se pare… A sosit timpul ca să dăm dovezi că suntem înfrățiți, înrudiți, că suntem de același sânge și limbă cu verișorii de dincolo de Prut! Revenind la planul inițial,nu am dispoziția și nici timpul necesar de a demonta toate aceste pseudo-teorii, deoarece aceasta revine ca o datorie de onoare a istoricilor și diplomaților. Dar în cele ce urmează vă propun un exercițiu de imaginație. Acesta se realizează prin corelarea tuturor elementelor posibile care ar duce la acest eveniment cu profunde rezonanțe- UNIREA! De fapt, mai bine spus după reîntregirea, reunirea celor două state,altcumva vor fi parametrii,regulile, legile și automat nivelul de trai. Numai încercați să vă proiectați ideea conform căreia, Republica Moldova va face parte dintr-un stat integrat european, membru al NATO. Peste acestea, îndrăzniți să vă proiectați și imaginea unei justiții imparțiale, corecte ce se vor extinde ca model și peste Prut. Cu alte cuvinte, lucrurile pot evolua într-o direcție normală, firească.Totuși, filo-rușii nu se lasă și încetinesc acest proces. Mai e cazul să ne aducem aminte de „prietenia” și interesul Rusiei, care a încercat să blocheze eforturile Republicii Moldova în sensul integrării europene, aşa cum a procedat de altfel şi în cazul altor state din fosta Comunitate a Statelor Independente? De aceea, din dorința de a ne vedea visul împlinit,ar trebui să nu mai ezităm deloc și nici să luăm peste picior pe semenii care luptă,speră și cred în idealul acestei uniri, în cuget și în simțiri.......

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu