Criteriul National

Tu stii ce suport de biciclete ti se potriveste?

Tu stii ce suport de biciclete ti se potriveste?
aprilie 12
08:27 2017

Suport pentru biciclete

Probabil ca te-ai intrebat de multe ori care sunt cele mai sigure si profitabile suporturi pentru biciclete, astfel incat sa nu existe niciun pericol aparut in timpul transportarii si sa te poti bucura de bicicleta ta oriunde iti doresti. Vremea este de partea noastra, asa ca nu ai de ce sa te ascunzi in casa – iata pentru ce suporturi de biciclete poti sa optezi!

 
Suport de biciclete pe plafon
Acest tip de suport pentru biciclete este unul dintre cele mai apreciate de catre ciclisti, data fiind versatilitatea sa; avand accesoriile potrivite, acesta poate fi adaptat pentru a transporta orice echipament ai dori sa iei in calatoria ta. In general, este apreciat pentru stabilitatea sa, dar si pentru faptul ca nu iti obtureaza campul vizual atunci cand conduci.
Este posibil ca unele vehicule sa fie concepute din fabrica cu anumite bare transversale sau longitudinale si puncte de fixare; in caz contrar, va trebui sa iti construiesti singur propriul sistem de prindere. In orice caz, este necesar sa verifici initial manualul vehiculului sau sa contactezi un mecanic care sa iti spuna care este greutatea maxima permisa de catre acoperisul masinii tale.

 
Cu alte cuvinte, avantajele unui astfel de suport pentru biciclete sunt:

  • costul sau in general moderat
  • versatilitatea sa
  • existenta unor puncte de fixare
  • imposibilitatea ca bicicleta sa alunece
  • nu obstructioneaza vederea in timpul condusului
  • bicicletele nu interactioneaza cu vopseaua masinii

Insa, acolo unde exista avantaje, trebuie sa apara si dezavantaje ale unui astfel de suport de biciclete:

  • trebuie sa ajungi la plafonul masinii ca sa poti sa montezi bicicleta
  • poate fi destul de greu sa urci anumite tipuri de biciclete pe masina
  • rezistenta la vand reduce aerodinamica vehiculului
  • zgomotul produs de rezistenta la vant poate deveni deranjant
  • este in permanenta atasat de vehicul

Suport de biciclete cu carlig
Carligele sunt impartite in mai multe categorii, in functie de capacitatea lor de remorcare, incepand de la Clasa I (acestea se potrivesc cu orice tip de vehicul si suporta pana la 800-900 kg) si sfarsind cu Clasa V (care se potrivesc doar cu camioane si furgonete si rezista la o greutate de pana la 8000 kg).
Portiunea din acest suport de biciclete care iese din vehicul are o greutate maxima, care reprezinta 10% din capacitatea sa de remorcare. De exemplu, din moment ce un suport de biciclete cu carlig din Clasa I poate remorca pana la 900 kg, inseamna ca propria sa greutate este de 90 kg.

Avantaje:

  • costuri reduse
  • instalare simpla, care nu necesita un efort fizic mult prea mare
  • risc scazut de contact cu vopseaua masinii
  • nu este atasat in mod permanent de masina

Dezavantaje

  • este posibil ca bicicletele sa alunece si sa se loveasca una de cealalta
  • trebuie sa fii constient de lungimea bicicletei in momentul in care conduci in locuri stramte
  • este posibil ca unele biciclete de femei si de copii sa aiba nevoie de niste cadre speciale

Aceste doua suporturi de biciclete sunt cele mai cautate si apreciate, dat fiind avantajele clare pe care le prezinta; in mod evident, exista si alte tipuri, insa dezavantajele lor sunt mult mai mari in comparatie cu acestea doua. In orice caz, pentru a alege cel mai potrivit model de suport de bicicleta pentru masina ta, este recomandat sa apelezi la un specialist care sa-ti ofere suport si consultanta. La Veloteca, magazin de biciclete din Bucuresti, gasesti nu doar cele mai calitative modele, ci si velotecari pasionati care vor sti cu siguranta sa-ti recomande accesoriile de care ai nevoie si pe care le poti folosi intr-un mod realist. Viziteaza sediul de pe Sos. Iancului, nr. 100 si lasa-te pe mana specialistilor!

Comentarii

Comentarii

Despre autor

iAgency

iAgency

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro