Criteriul National

Tudor Communication – agentie de branding personal

Tudor Communication – agentie de branding personal
mai 04
14:09 2022

In spatele unui brand corporate puternic sta intotdeauna un brand personal care l-a ajutat sa se dezvolte sau cel putin asa ar trebui. Oamenii vor fi atrasi, se vor atasa si vor avea incredere mai usor in alti oameni. De aceea este important sa le arati cine sta in spatele afacerii pe care vrei sa le-o prezinti. De preferat ar fi ca ceea ce vor cunoaste sa fie o persoana care sa ii convinga, sa le starneasca interesul si sa ii determine sa cumpere ceea ce le ofera. Lasa dezvoltarea brand-ului personal pe mana echipei Tudor Communication iar rezultatele nu vor intarzia sa apara.

Cum creezi un brand personal?

Desi poate ca nu pare o necesitate, este mult mai important decat crezi sa fii tu cel care spune lumii povestea despre tine. In caz contrar, povestea tot va fi spusa, dar poate nu in modul in care ti-ai dori si nu cu datele corecte si de ajutor pentru tine.

Din acest considerent trebuie sa ai grija la modul in care te prezinti. Descopera-te, analizeaza-te si gandeste-te ce ar vrea sa stie lumea despre tine. Afla mai multe pareri, opinii. Intreaba cat mai multe persoane, creeaza un cumul de informatii si selecteaza-le pe cele care coincid. Evalueaza bine rezultatul si abia apoi stabileste care vrei sa acele aspecte prin care sa te remaci, sa te diferentiezi si sa atragi.

De ce ai nevoie de ajutor din partea unei agentii specializate?

Poate ca ti se pare ca tu esti cel mai in masura sa conturezi brandul tau personal, dat fiind faptul ca tu te cunosti cel mai bine. Corect, insa poti cadea intr-o mare capcana, cea a subiectivismului. S-ar putea sa te focusezi doar pe anumite detalii, pe care le consideri tu importante si sa le omiti pe altele, din dorinta de a crea o imagine cat mai buna. Aceasta abordare s-ar putea sa nu fie cea mai benefica pentru brand, pentru ca importante in acest demers sunt veridicitatea, transparenta si onestitatea.

Colaborarea cu o agentie, cum este Tudor Communication ar putea fi cea mai buna alegere. Te va ajuta sa parcurgi intreg procesul etapizat, astfel incat sa nu fie ignorati pasi importanti. Te va ghida, te va sfatui si te va indruma in vederea descoperirii acelor caracteristici care te fac pe tine un administrator de brand care merita atentia publicului sau. S-ar putea ca oamenii sa vrea sa cumpere doar pentru ca le place de tine, au incredere in tine, se identifica cu ceea ce tu esti, deci nu trebuie sa ignori aceasta oportunitate.

Chiar daca ai o strategie de branding corporate puternica, nu trebuie sa o neglijezi pe cea personala, iar Tudor te poate ajuta pe ambele planuri astfel incat ele sa se armonizeze perfect si sa produca rezultatele dorite.

 

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Sergiu

Sergiu

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

photostudio_1649947095742

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul