
In spatele unui brand corporate puternic sta intotdeauna un brand personal care l-a ajutat sa se dezvolte sau cel putin asa ar trebui. Oamenii vor fi atrasi, se vor atasa si vor avea incredere mai usor in alti oameni. De aceea este important sa le arati cine sta in spatele afacerii pe care vrei sa le-o prezinti. De preferat ar fi ca ceea ce vor cunoaste sa fie o persoana care sa ii convinga, sa le starneasca interesul si sa ii determine sa cumpere ceea ce le ofera. Lasa dezvoltarea brand-ului personal pe mana echipei Tudor Communication iar rezultatele nu vor intarzia sa apara.
Cum creezi un brand personal?
Desi poate ca nu pare o necesitate, este mult mai important decat crezi sa fii tu cel care spune lumii povestea despre tine. In caz contrar, povestea tot va fi spusa, dar poate nu in modul in care ti-ai dori si nu cu datele corecte si de ajutor pentru tine.
Din acest considerent trebuie sa ai grija la modul in care te prezinti. Descopera-te, analizeaza-te si gandeste-te ce ar vrea sa stie lumea despre tine. Afla mai multe pareri, opinii. Intreaba cat mai multe persoane, creeaza un cumul de informatii si selecteaza-le pe cele care coincid. Evalueaza bine rezultatul si abia apoi stabileste care vrei sa acele aspecte prin care sa te remaci, sa te diferentiezi si sa atragi.
De ce ai nevoie de ajutor din partea unei agentii specializate?
Poate ca ti se pare ca tu esti cel mai in masura sa conturezi brandul tau personal, dat fiind faptul ca tu te cunosti cel mai bine. Corect, insa poti cadea intr-o mare capcana, cea a subiectivismului. S-ar putea sa te focusezi doar pe anumite detalii, pe care le consideri tu importante si sa le omiti pe altele, din dorinta de a crea o imagine cat mai buna. Aceasta abordare s-ar putea sa nu fie cea mai benefica pentru brand, pentru ca importante in acest demers sunt veridicitatea, transparenta si onestitatea.
Colaborarea cu o agentie, cum este Tudor Communication ar putea fi cea mai buna alegere. Te va ajuta sa parcurgi intreg procesul etapizat, astfel incat sa nu fie ignorati pasi importanti. Te va ghida, te va sfatui si te va indruma in vederea descoperirii acelor caracteristici care te fac pe tine un administrator de brand care merita atentia publicului sau. S-ar putea ca oamenii sa vrea sa cumpere doar pentru ca le place de tine, au incredere in tine, se identifica cu ceea ce tu esti, deci nu trebuie sa ignori aceasta oportunitate.
Chiar daca ai o strategie de branding corporate puternica, nu trebuie sa o neglijezi pe cea personala, iar Tudor te poate ajuta pe ambele planuri astfel incat ele sa se armonizeze perfect si sa produca rezultatele dorite.